Lexus RZ, 2022 - dabar

Lexus RZ, 2022 - dabarLexus RZ, 2022 - dabarLexus RZ, 2022 - dabarLexus RZ, 2022 - dabarLexus RZ, 2022 - dabar
Lexus RZ, 2022 - dabarLexus RZ, 2022 - dabarLexus RZ, 2022 - dabarLexus RZ, 2022 - dabarLexus RZ, 2022 - dabar
Lexus RZ, 2022 - dabarLexus RZ, 2022 - dabarLexus RZ, 2022 - dabarLexus RZ, 2022 - dabarLexus RZ, 2022 - dabarLexus RZ, 2022 - dabarLexus RZ, 2022 - dabarLexus RZ, 2022 - dabarLexus RZ, 2022 - dabarLexus RZ, 2022 - dabar
Lexus RZ, 2022 - dabarLexus RZ, 2022 - dabarLexus RZ, 2022 - dabarLexus RZ, 2022 - dabarLexus RZ, 2022 - dabarLexus RZ, 2022 - dabarLexus RZ, 2022 - dabarLexus RZ, 2022 - dabarLexus RZ, 2022 - dabarLexus RZ, 2022 - dabar
Lexus RZ, 2022 - dabar
Įvertinimas
0.0 Atsiliepimų nėra
  • Patikimumas 0.0
  • Varikliai 0.0
  • Interjero kokybė0.0
  • Komfortas 0.0
  • Valdymas 0.0
Kėbulai Visureigis Elektra Pigiau nei benzinas?
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • Labai patogus vairuoti
  • Nepaprastai technologiškas
  • Komfortiška pakaba
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Maža bagažinė
  • Mažas nuvažiuojamas atstumas
  • Iš esmės tas pats automobilis kaip Toyota bZ4X
Apžvalga
Lexus RZ yra kompaktiškas elektrinis visureigis iš Lexus kompanijos. Automobilis sukurtas ant e-TNGA platformos, kuri naudojama ir Toyota bZ4X bei Subaru Solterra elektromobiliuose. Tai pirmas Lexus markės automobilis sukurtas tik kaip elektromobilis, nors elektromobilis UX 300e jau buvo gaminamas, tik šis buvo sukurtas benzininio UX modelio pagrindu. Naujasis Lexus RZ 450e į elektromobilių sektorių atneša keletą išmanių technologijų, tokių kaip “steer-by-wire” valdymo sistemą. Pavadinta „One Motion Grip“ vardu, ši elektroninė valdymo sistema viena svarbiausių Lexus RZ modelyje pirmą kartą pritaikytų naujų technologijų. Dabar vairo mechanize neliko jokių mechaninių jungčių tarp vairo ir ratų. Vietoje to naudojama elektrinė sistema, kuri signalą iš vairo perduodama tiesiai priekiniams ratams. Tai užtikrina itin greitą reakciją į vairo pasukimą ir tikslesnį automobilio valdymą. Dėl to nereikia įprasto vairo, todėl modeliuose su “One Motion Grip” vietoj klasikinio vairo yra “kompiuterinio” stiliaus vairas/džoistikas. Sistema gali keisti vairo jautrumą, o pasukti nuo vienos kraštinė padėties iki kitos užtenka 150 laipsnių pasukimo, todėl jums niekada nereikės sukryžiuoti rankų ar nuimti jų nuo šio vairo. Sistemos privalumai tokie, kad važiuojant nelygiu paviršiumi vairas mažiau sukinėsis į abi puses, bus lengviau koreguoti važiavimo trajektoriją pučiant stipriems vėjo gūsiams. Žinoma ne visiems ši sistema bus prie širdies, nes neabejotinai grįžtamasis ryšys su keliu nebus toks geras. Kita vertus ar šis ryšys yra toks svarbus jei visureigį eksploatuojate daugiausia mieste, kur reikalingas manevringumas ir lengvas automobilio valdymas. Lexus RZ grindyse integruota 71,4 kWh baterija, leidžianti nuvažiuoti daugiau nei 400 km nuo pilno įkrovimo. Yra gaminamos tik versijos su visais varomaisiais ratais - priekyje sumontuotas variklis generuoja 201 AG, o galinis variklis – 108 AG galią. RZ yra pirmasis serijinės gamybos modelis, kurio konstrukcijoje pritaikytas Toyota/Lexus inžinerinis sprendimas „e-Axle“ ašis. Tai itin kompaktiškas tarp varančiųjų ratų montuojamas svarbiausių mazgų paketas, kurį sudaro elektros motoras, reduktorius ir valdymo blokas. Priekyje ir gale yra naudojama ta pati konstrukcija, o abi elektrinės ašys susijungia į „Direct4“ visų varančiųjų ratų sistemą.
Pilna apžvalga
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video