Lexus IS, (XE30) 2013 - dabar
Įvertinimas
4.5
5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
- Patikimumas TOP 10 5.013% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
- Varikliai 4.20% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
- Interjero kokybė4.56% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
- Komfortas 4.25% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
- Valdymas 4.32% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
- Ar rekomenduoju Taip 100% Ne 0%
Kėbulai
Sedanas
Benzinas: 2.5 - 3.5 litroBenzinas / Elektra: 2.5 litro
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
- Tylus ir rafinuotas interjeras
- Puikus patikimumas
- Ekonomiški varikliai
TRŪKUMAI
- Išorės dizainas ne kiekvieno skoniui
- Nėra dyzelinių variklių
- Neitin dinamiški varikliai
"Gamintojas panaudojo geresnes ir kokybiškesnes medžiagas, keleivius džiugina ta pati puiki - "Mark Levinson" garso sistema"
Apžvalga
Dar neseniai pristatytas Lexus GS patraukė dėmesį savo „įžūlia“ išvaizda, tačiau naujasis IS šias ribas praplečia gerokai toliau. Naujame IS modelio priekyje matome masyvias priekines groteles – šitai jau matyta GS modelyje. Tačau tokių priekinių žibintų dar niekur nematėme – jie sudaryti iš dviejų „karpytų“ dalių ir akiai apsipratus su šiuo keistu vaizdu, tampa labai patrauklūs ir išskirtiniai. Temstant išryškėja šių „strėlių“ formos kai užsidega artimosios šviesos. Galinėje dalyje išryškinta linija einanti nuo galinių „išplaukusių“ žibintų, kertanti galinį ratą ir įsiliejanti į slenkstį. Gal kiek per daug „racing“ ar chaotiškai atrodo? Galbūt, tačiau bendras vaizdas išliko gana proporcingas ir suderintas. Akivaizdu, tokį išskirtinį automobilio dizainą vieni girs, kiti kritikuos. Kita vertus net ir esant tokiam radikaliam dizainui, IS nuo savo antros kartos pirmtako labai nenutolo ir išlaikė pagirtiną tęstinumą. Lyginant su ankstesniu modeliu, naujasis IS tapo 80 mm ilgesnis, 70 mm išaugo ratų bazė, tad vietos salone padaugėjo, ko taip trūko senesniam modeliui. Interjere – esminiai dizaino pokyčiai. Čia į akis krenta variklio užvedimo mygtukas, kuris iškeltas gerokai aukščiau ir jo nebeužstoja vairas, oro kondicionierius valdomas elektrostatiniais mygtukais prie kurių užtenka vos prisiliesti (kam tai nepatiks temperatūrą galima reguliuoti ir spaudžiant rodyklytes). Pats prietaisų skydelio dizainas neatrodo itin radikaliai, tačiau gerokai skiriasi nuo pirmtako. Gamintojas panaudojo geresnes ir kokybiškesnes medžiagas, keleivius džiugina ta pati puiki „Mark Levinson" garso sistema. Priekinės sėdynės sumontuotos šiek tiek žemiau, vairas į vairuotoją atsuktas patogesniu kampu. Pačios sėdynės, tradiciškai, ne tik šildomos, bet ir vėdinamos. Bagažo skyrius nėra itin didelis – 480 litrų talpos, tačiau pliusas yra tai, kad hibridinė versija turi vos 30 litrų mažesnę bagažinę, o ir galinės sėdynės skirtingai nei pas pirmtaką yra nulenkiamos. Kitas įdomus dalykas – variklio garsas atkuriamas automobilio kolonėlėse, kurio garsumą galima reguliuoti. Tiesa, važiuojant tokiu automobiliu norisi tiesiog mėgautis nepriekaištinga salono tyla. Trūkumų čia rasite nedaug – truputį erzina neitin tikslus ir patogus multimedijos valdymo mechanizmas, o ir pats ekranas galėjo būti didesnis. Gale sėdintiems vietos gali pritrūkti, ypač keleivių galvoms. Naujasis Lexus IS siūlomas dviejų variantų: IS 250 komplektuojamas su benzininiu V6 tipo 208 AG galią turinčiu varikliu ir IS 300h su 2,5 L benzininiu varikliu ir elektriniu varikliuku kas bendrai sugeneruoja 221 AG galią. Tai pirmasis IS serijos modelis su hibridine pavara. Beje, dyzelinių versijų gaminti neketinama – kaip ekonomiškus variklius japonai mato tik hibridines sistemas. Deja, malonumą mėgautis galia kiek sugadina tingi CVT pavarų dėžė. Kelyje automobilis elgiasi kiek kitaip ir tai nėra labai būdinga Lexus markei – vairo mechanizmas veikia aštriau ir tiksliau, automobilis stabiliau laikosi kelio, kėbulas beveik neturi nepageidaujamo pasvyrimo. Kagi turime beveik tobulą, nepaprastai komfortišką, pilną įvairių technologinių naujovių automobilį. Įdomu, ką naujo ir radikalaus gamintojas pasiūlys naujos kartos Lexus IS?
Pilna apžvalga
Savininkų atsiliepimai (11)
- Dinamiškas
- Ekonomiškas
- Gera garso izoliacija
- Interjero medžiagos
- Gera pakaba
- Silpnas variklis
- Neekonomiškas
- Prasta pavarų dėžė
- Mažas salonas
- Maža bagažinė
- Alternatyva vokiškiems analogams. Automobilį pirkau nesenai, apie problemas papasakot daug negaliu, nes dar nesusidūriau, tad papasakosiu trumpai kas patiko, kas nepatiko šiame modelyje. Pradėsiu nuo minusų. 1 Plastmasių barškėjimas. Nėra tragedija, nes barška tik
- Lexus IS250 2014m. Sveiki, su šiuo automobiliu praleidau beveik 5 metus, todėl manau, kad planuojantiems tokį įsigyti bus įdomu sužinoti kokie įspūdžiai. Lexus buvo pirktas iš JAV su minimaliu daužimu į priekį (buvo pakeistas kapotas, bamperis, ži
- 300h F-Sport apdaila ir CVT pavarų dėžė Tai geriausias mano turėtas automobilis, o jų turėjau nemažai įskaitant visokius Audi, BMW, Mazda, Volvo ir VW. Prieš pirkdamas nuodugniai patyrinėjau šį Lexus. Vienas iš svarbiausių dalykų, kurio norėjau iš naujo automobilio, buv
- Premium paketas 300h modelis Tai jau trečias mano Lexus IS ir anta hibridinė versija. Turėjęs prieš tai du BMW automobilius, pirmą kartą persimečiau į Lexus tuomet dar 2,5 L V6 benzininį modelį. Palyginti su kitais automobiliais, kiekvienas mano Lexus buvo pa
- 300h Luxury komplektacija su odiniu salonu Nuostabiai sklandi CVT pavarų dėžė kur nejauti pavarų perjungimo nepaisant to kaip stipriai spausite. Puiki Lexus konstrukcijos ir salono kokybė, visiškai patikimas automobilis visose kategorijose. Puiki ir patogi vairavimo padėti
- Laiko vertę Puikus, patikimas ir prabangus automobilis
- 2017 IS300H F sport Pirktas iš oficialaus atstovo su 80k km ant dash'o. Absoliučiai pilnas F sport paketas. Jau pralekėm 40k km ir noris dar ilgai važiuoti. Iki šio vairavau f30 330d, tai su tuo ir lyginsiu. Pradedant nuo minusų, lexus trauka keist
- Lexus 300h Super mašinytė. Vidaus ir išorės dizainas kiekvienam pagal skonį, bet tikrai atrodo įdomiai, išsiskiria iš pilkos masės. Varikliai, pakaba be problemų, aišku tai ir nebus labai greitas automobilis, labiau skirtas cruisinimui po mi
- 300h Lexus ISas Tai 5 žvaigždučių automobilis. Automobilio neturiu labai ilgai, bet nuvažiavau porą tūkstančių kilometrų tai galiu pasidalinti pirmais įspūdžiais. Pirkau iš pačio pirmojo šio automobilio savininko su palyginti nedidele rida ir vis
- Įdomus pasirinkimas Niekad negalvojau, kad išlipsiu iš vokiško automobilio, bet IS paliko didelį įspūdį. Rinkoje ieškojome nelabai didelio, tiek Vilniaus gatvėms, tiek autostradai suderinto automobilio, kuriame tilptų du suaugę + vaiko lopšys. Pagr
Daugiau atsiliepimų
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius!
plus
Panašūs automobiliai
- Alfa Romeo Giulia 2016 - dabar 1
- Audi A4 2015 - dabar 4
- Audi A5 2024 - dabar 0
- Audi A5 Sportback 2016 - 2025 1
- Audi S4 2008 - 2016 0
- Audi S4 2016 - dabar 0
- BMW 3 klasė 2012 - 2019 12
- BMW 3 klasė 2019 - dabar 5 TOP 10
- BMW 4 klasė Gran Coupe 2014 - 2020 1
- BMW 4 klasė Gran Coupe 2021 - dabar 0
- Cadillac ATS 2012 - 2019 0
- Cadillac CT4 2019 - dabar 0
- Honda Accord 2008 - 2015 10
- Honda Accord 2013 - 2017 0
- Honda Accord 2018 - dabar 0
- Infiniti Q50 2013 - dabar 1
- Jaguar XE 2015 - 2024 0
- Kia Stinger 2017 - 2023 1
- Lincoln MKZ 2013 - 2020 0
- Mercedes-Benz C klasė 2014 - 2021 4
- Mercedes-Benz C klasė 2021 - dabar 1
- Tesla Model 3 2018 - dabar 2 TOP 10
- Volkswagen Arteon 2017 - dabar 4 TOP 10
- Volvo S60 2010 - 2018 13 TOP 10
- Volvo S60 2018 - dabar 2
Rekomenduojami video