- Mano vertinimas
- Patikimumas
- Varikliai
- Interjero kokybė
- Komfortas
- Valdymas
Ypatingai malonus vairuoti. Manu nuostabai, traukia praeivių žvilgsnį.
- Ekonomiškas
- Gera garso izoliacija
- Interjero medžiagos
- Gera pakaba
- Komfortiškas
- Gerai valdomas
- Stabilus kelyje
- Nebrangus išlaikymas
- Informatyvus vairas
- Gera įranga
- Ergonomiškas salonas
- Manevringas
- Saugus
- Gražus dizainas
mažokai vietos galvai, sėdint ant galinių sėdynių - vaikam iki 170cm bus viskas liuks - kojom vietos per akis. Kiek sudėtinga išlipt iš vairuotojo vietos
- Prasta pavarų dėžė
- Maža bagažinė
- Prastas matomumas iš vidaus
- Prastas pravažumas
Pirktas iš oficialaus atstovo su 80k km ant dash'o. Absoliučiai pilnas F sport paketas. Jau pralekėm 40k km ir noris dar ilgai važiuoti. Iki šio vairavau f30 330d, tai su tuo ir lyginsiu. Pradedant nuo minusų, lexus trauka keistai prastesnė, nors ne tiek jau silpnesnis. Iš sankryžos remia į sėdynę, bet vėliau lėtai bėgėjas apie 70 km/h (kaip jau kažkas pastebėjo). Viskas per tą CVT, kuri tikrai ne mažai kam patiks. Taip pat bagažinė ne tokia jau patogi kaip bmw. tiek erdvės, tiek atsidarymo atžvilgiu. kiek prastokas infotainment. Na, o privalumai... nepalyginamai geresnės medžiagos. Viskas žymiai rimčiau surinkta, niekas nebarška, salone žiauriai tylu, kol neleki 150kmh+. iš kitos pusės deėl garso, nesu girdėjęs geriau skambančio automobilio, levinson audio vertas kiekvieno cento. Per 40km nieko neteko keist - išmokus vairuot hibridą dar ir kaladėlės mažai drožias. Kalbant apie hibridą, reikia išmokt jį vairuot, nes pradžioje labai nemažai ryjo, į 10L mieste sutilpdavau, bet po metų praktikos ir į 6,5 galiu nesunkiai tilpt.
kiek domėjaus, pakabos ir jėgaines detalės pigesnės nei daug kam pasirodytų. Serviso išlaidos taip pat nėra ypatingos - gal tik padangos brangesnės. O apie nusivertėjimą nėra ko kalbėti - lexus
Stipriai patariu šį auto. nors, jei dabar pirkčiau, gal įsivertinčiau ir GS variantą (norėtus patogesnės bagažinės)