Audi A5, (B10) 2024 - dabar

Įvertinimas
0.0 Atsiliepimų nėra
  • Patikimumas 0.0
  • Varikliai 0.0
  • Interjero kokybė0.0
  • Komfortas 0.0
  • Valdymas 0.0
Kėbulai SedanasUniversalas Benzinas / Elektra: 2.0 litroDyzelinas / Elektra: 2.0 litro
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
-20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
"Plonas panoraminis Audi MMI ekranas yra lenktos formos, jame naudojama OLED technologija. Jį sudaro 11,9 colio virtualus prietaisų skydelis ir 14,5 colio MMI jutiklinis ekranas. Priekiniam keleiviui skirtas papildomas 10,9 colio ekranas, todėl dabar ekranų plotu Audi nebeatsilieka su šioje srityje įsibėgėjusių konkurentų iš Mercedes-Benz kompanijos"
Apžvalga
Naujasis Audi A5 pristatomas su universalo ir sedano (tiksliau liftbeko) kėbulais ir tai atrodo labiau pamaina Audi A4 modeliui nei sportiškam Audi A5. Ištiesų Audi kompanija keičia savo modelių pozicionavimą – nuo šiol lyginiais numeriais bus žymimi elektromobiliai, o nelyginiais – automobiliai su vidaus degimo varikliais. Tai kiek glumina, kadangi bus sunku suprasti tarkim, kuris modelis pozicionuojamas aukščiau – ar elektrinis Audi A4 ar benzininis Audi A5? Būtų užtekę elektriniams modeliams prie pavadinimo pridėti „e-tron“, kaip kad daro BMW su tai žyminčia raide „i“ arba Mercedes-Benz kompanija su raide „E“. Kartu su variklio galingumo žymėjimu tai įneša šiokio tokio neaiškumo. Priminsime, kad dabar Audi variklių galią simbolizuoja dviženklis skaičius nuo 30 iki 70, nors būtų galima rašyti tiesiog suapvalintą kW skaičių, kas būtų ir aišku ir tikslu. Taigi, naujojo Audi A5 dizainas yra praėjusios kartos Audi A4 facelift modelio evoliucija. Audi dizaineriai įtaisė labai panašius priekinius žibintus su pasirenkama OLED technologija, tarp jų kiek platesnes trapecijos formos radiatoriaus groteles, priekinio buferio kampuose vėl įtaisė vertikalias groteles, automobilio šonai tapo glotnesni, čia pastebime stilingas įleistas durų rankenėles. Galinėje automobilio dalyje per visą automobilio plotį dabar įtaisyti galiniai žibintai, kurie atrodo labai natūraliai, kadangi tokius Audi kompanija jau naudoja eilėje kitų modelių. Atsižvelgus į klientų atsiliepimus, dabar visos versijos turi tikrus išmetimo sistemos antgalius. Kaip ir Audi Q6 e-tron modelyje, Audi A5 savininkai galės rinktis iki aštuonių skirtingų priekinių ir galinių žibintų apšvietimo stiliaus variantų, kurie visiškai pakeis LED matricos priekinių ir OLED galinių žibintų vaizdą. Bendrai automobilis atrodo tipiškas Audi, pagrindiniai stilistikos pokyčiai yra tai, kad variklio dangtis atrodo ilgesnis, o bagažinė trumpesnė, taip pat Audi A5 linijos tapo švelnesnės, nebeliko anksčiau Audi kompanijos pamėgtų aštrių linijų. Palyginus su senuoju Audi A4 padidėjęs bendras ilgis (+67 mm) ir ilgesnė ratų bazė (+80 mm) reiškia, kad A5 salone yra daugiau vietos. Tačiau bagažinės talpa sumažėjo nuo 480 litrų senajame A4 sedane iki 445 litrų standartiniame A5 (1299 litrai nulenkus galines sėdynes), universalo bagažinės talpa yra 476 litrai (1424 litrai nulenkus galines sėdynes). Radikaliau nei išorė pertvarkytas yra interjeras. Plonas panoraminis Audi MMI ekranas yra lenktos formos, jame naudojama OLED technologija. Jį sudaro 11,9 colio virtualus prietaisų skydelis ir 14,5 colio MMI jutiklinis ekranas. Priekiniam keleiviui skirtas papildomas 10,9 colio ekranas, todėl dabar ekranų plotu Audi nebeatsilieka su šioje srityje įsibėgėjusių konkurentų iš Mercedes-Benz kompanijos. Naujajame A5 įrengtas pritaikomas projekcinis ekranas, kuris buvo patobulintas palyginti su pirmtaku. Pirmą kartą vairuotojai turi galimybę projekciniu ekranu valdyti įvairias automobilio funkcijas. Bazinis Audi A5 variklis yra 2.0 TFSI, kurio galia yra 148 AG (110 kW), sekanti yra 201 AG (150 kW) versija, kuri turi turbokompresorių su kintama turbinos geometrija. Silpnesnė 150 AG versija siūloma tik su priekiniais varomaisiais ratais, o galingesnė versija gali būti komplektuojama ir su „Quattro Ultra” transmisija. Dyzelinė 2.0 TDI 204 AG (150 kW) versija naudoja švelniojo hibrido “MHEV Plus” technologiją ir išvysto 400 Nm sukimo momentą. 2.0 TDI galima rinktis su S tronic dviejų sankabų pavarų dėže, priekinių arba „Quattro Ultra” visų varančiųjų ratų pavara. Audi tvirtina, kad MHEV sistema trumpam laikui leidžia variklio galią padidinti iki 24 AG ir gali regeneruoti iki 25 kW energijos stabdymo metu arba kai automobilis lėtėja.
Pilna apžvalga
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video