BMW 4 klasė Gran Coupe, (G26) 2021 - dabar
Įvertinimas
0.0
- Patikimumas 0.0
- Varikliai 0.0
- Interjero kokybė0.0
- Komfortas 0.0
- Valdymas 0.0
Kėbulai
Hečbekas
Benzinas: 2.0 - 3.0 litroBenzinas / Elektra: 2.0 - 3.0 litro
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
- Dinamiški varikliai
- Kokybiškas interjeras
- Ne mažiau praktiškas nei 3 serijos BMW
TRŪKUMAI
- Maža erdvė galinių keleivių galvoms
- Dizainas ne kiekvieno skoniui
- Brangus
Apžvalga
Štai ir naujasis ketvirtos serijos penkiaduris BMW. BMW dizaineriai nusprendė sportiškai BMW linijai suteikti išskirtines dizaino sąvybes – svarbiausias dizaino akcentas žinoma yra didžiulės radiatoriaus grotelės priekyje panašios į koncepcinio modelio. Jeigu priekinė automobilio dalis abejingų nepalieka ir daugiausia susilaukia švelnios ir ne tokios švelnios kritikos, tai likęs ketvirtuko dizainas išties puikus ypač galinė dalis. Stogo linija nebėra tokia nuožulni, todėl viduje keleiviams yra suteikta daugiau vietos. Bendrai atrodo, kad 4 serijos Gran Coupe tampa nebe nišiniu modeliu, o sportišku ir praktišku kasdieniniu automobiliu. Kai tuo tarpu 3 serijos BMW padidėjo visomis kryptimis ir tampa solidžiu vidutinės klasės sedanu galinčiu lengvai prilygti ankstesniems 5 serijos BMW. Viduje nėra tokių „kontraversijų“ kaip išorėje – čia matome tokį patį kaip trečios serijos BMW gana konservatyvų prietaisų skydelį. Į vairuotoją orientuota iš kokybiškų medžiagų pagaminta priekinė panelė turi logiškai išdėstytus ir lengvai suprantamus valdiklius. Prietaisų skydelis jau nebeturi tradicinių apvalių BMW ciferblatų, vietoje jų matome panašius į Peugeot naudojamą konfigūraciją kur apsukų rodyklė juda į priešingą pusę – reikės šiek tiek laiko priprasti. Tai padaryta norint tarp abiejų pagrindinių ciferblatų patalpinti navigacijos rodmenis. BMW infosistemą galima valdyti įvairiausiai – sukiojant arba liečiant ratuką esantį centrinėje konsolėje, per lietimui jautrų ekraną, taip pat balsu ir gestais. Automobilio važiuoklė yra 23 mm platesnė, 57 mm žemesnė ir turi kiek žemesnį svorio centrą nei trečios serijos BMW. Po variklio dangčiu slepiasi standartinių litražų varikliai – 2 litrų keturių cilindrų arba 3 litrų šešių cilindrų benzininiai turbo varikliai, kurių galia siekia nuo 184 iki 374 AG. Taip pat 2 litrų keturių cilindrų arba 3 litrų šešių cilindrų dyzeliniai varikliai. Visi varikliai derinami tik su automatinėmis 8 pavarų dėžėmis. Galingiausia versija M440i generuoja 500 Nm sukimo momentą ir leidžia įsibėgėti iki 100 km/h per vos 4,5 sekundės. O juk tai yra Porsche ir Ferrari teritorija.
Pilna apžvalga
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius!
plus
Panašūs automobiliai
- Acura TLX 2020 - dabar 0
- Alfa Romeo Giulia 2016 - dabar 1
- Audi A5 2024 - dabar 0
- Cadillac CT4 2019 - dabar 0
- Infiniti Q50 2013 - dabar 1
- Jaguar XE 2015 - 2024 0
- Kia Stinger 2017 - 2023 1
- Lexus IS 2013 - dabar 11 TOP 10
- Maserati Ghibli 2013 - dabar 0
- Mercedes-Benz C klasė 2021 - dabar 1
- Volkswagen Arteon 2017 - dabar 4 TOP 10
Rekomenduojami video