BMW 3 klasė, (G20/G21) 2019 - dabar
Įvertinimas
- Patikimumas TOP 10 5.020% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
- Varikliai TOP 104.816% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
- Interjero kokybė4.813% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
- Komfortas 4.44% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
- Valdymas TOP 104.87% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
- Ar rekomenduoju Taip 100% Ne 0%
Kėbulai
SedanasUniversalas
Benzinas: 2.0 - 3.0 litroDyzelinas: 2.0 - 3.0 litroBenzinas / Elektra: 3.0 litro
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
- Balansas tarp komforto ir sportiško važiavimo
- Erdvus interjeras ir gera standartinė įranga
- Patogi infosistema
TRŪKUMAI
- Blankus išorės dizainas
- Blankus interjero dizainas
- Brangus
"Automobilis turi įdomią funkciją – manevruojant nedideliu greičiu tarkim stovėjmo aikštelėje ir norint grįžti atgal galima įjungti atgalinį režimą, kuris autonomiškai valdys automobilio vairą manevruojant atgal"
Apžvalga
Tai naujasis 3 serijos BMW pretenduojantis išlaikyti geriausiai parduodamo premium klasės sedano vardą. Kaip ir žmogų, automobilį irgi sutinkame pagal jo išvaizdą. Čia matome dizainerių pastangas išlaikyti puikias proporcijas kuriomis pasižymi bene visi BMW trečiukai ir kartu pridėti kažką naujo. Nesame tikri ar tai jiems pavyko padaryti. Automobilis atrodo patraukliai ir tikrai solidžiai, tačiau lyg ir trūksta užbaigtumo ar vientisos idėjos. Nors automobilio profilis išliko toks pat dinamiškas, tačiau kitos detalės neatrodo puikiai derančios. Matome beformes radiatoriaus groteles bei linijomis ir detalėmis perkrautą priekinį bamperį. Norėdami suteikti dinamiškumo dizaineriai pridėjo kelias per automobilio šonus einančias linijas, tačiau prie jų neitin dera apvalainos durelių rankenėlių nišos. Priekiniai žibintai tapo dinamiškesnės formos ir lengvai atpažįstami kaip tipiški BMW modeliams, tuo tarpu galiniai priešingai – santūresni ir atrodo lyg būtų sukurti ne BMW automobiliui. Abejonių kelia ir šoninių galinių langų linija kur buvo atsisakyta žavaus BMW kantelio vadinamo "Hofmeister kink" ir kuri dabar tapo trikampės formos. Juk tai buvo lyg ir prekinis BMW ženklas būdingas visų laikų BMW sedanams... Galbūt tai tik pirmas įspūdis, tačiau manome jog tokį „fussy“ dizainą geriau išpildo Lexus kūrėjai. Naujasis 3 serijos BMW tapo kiek lengvesnis, didesnis, svorio centras pažemintas per 10 mm, kėbulas tapo 50% standesnis ir aerodinamiškesnis, pakaba komfortiškesnė, interjeras tylesnis, o dėka ilgesnės bazės ir erdvesnis. Ir jis vis dar puikiai valdomas! Naujoko interjeras pasikeitė nedaug – tokia pati į vairuotoją orientuota iš kokybiškų medžiagų pagaminta priekinė panelė turi logiškai išdėstytus ir lengvai suprantamus valdiklius. Tik prietaisų skydelis jau nebeturi tradicinių apvalių BMW ciferblatų, vietoje jų matome panašius į Peugeot naudojamą konfigūraciją kur apsukų rodyklė juda į priešingą pusę – reikės šiek tiek laiko priprasti. Tai padaryta norint tarp abiejų pagrindinių ciferblatų patalpinti navigacijos rodmenis. Automobilis turi įdomią funkciją – manevruojant nedideliu greičiu tarkim stovėjmo aikštelėje ir norint grįžti atgal galima įjungti atgalinį režimą, kuris autonomiškai valdys automobilio vairą manevruojant atgal. BMW infosistemą galima valdyti įvairiausiai – sukiojant arba liečiant ratuką esantį centrinėje konsolėje, per lietimui jautrų ekraną, taip pat balsu ir gestais. Automobilio galima paprašyti išblaškyti miegus arba nuraminti po stresinių situacijų. Žodžiu dabartiniai automobiliai turi tiek daug įdomių išmanių technologijų, kad be naudojimo instrukcijos kogero niekaip. Jokių abejonių, kad tai techniškai puikus automobilis. Todėl visais atžvilgiais naujasis trečios serijos BMW bando užimti didesniojo penktos serijos BMW vietą. Gal tai ir neblogai, tačiau visiems pageidaujantiems kompaktiško sportiško ir prabangaus sedano BMW privalės pasiūlyti 2 serijos BMW sedaną, kurį manome netrukus ir pamatysime.
Pilna apžvalga
Savininkų atsiliepimai (5)
- Dinamiškas
- Ekonomiškas
- Gera garso izoliacija
- Interjero medžiagos
- Gera pakaba
- Silpnas variklis
- Neekonomiškas
- Prasta garso izoliacija
- Prastos interjero medžiagos
- Nekomfortiškas
- BMW 320d xdrive MSPORT Puikus automobilis. Manevringas, ekonomiškas, gana greitas. Gal šiek tiek kietoka važiuoklė, bet kelyje stovi labai gerai. Labai patenkintas pirkiniu :) Surenkant naudotos kokybiškos medžiagos.
- 320d Ką galima pasakyti apie naują 3 seriją? 1) variklio ekonomika yra nuostabi. 4,7 vidutinės sąnaudos manau yra puiku 2) 2 litrų dyzelino variklio galia ir pagreitis yra labai geri. 320d 100 km/h pasiekia per 6,6 sekundės ir yra past
- 330e treciukas Nerealiai patiko pirmieji 1000 km siame automobilyje. 320 dyzelinis – neitiketina koks greitas sis automobilis su tokiu nedideliu varikliu. Automobilis beveik toks greitas kaip pries tai tureta Audi S3. BMW zinoma puikiai valdomas
- BMW 330i M Sport automatas Be abejonės „330i“ yra puikus automobilis, su kuriuo lengva susigyventi. Tai rafinuotas, tylus, pakankamai galingas ir aišku puikiai valdomas. Be to skirtingai nei senesni trečiukai, šis yra erdvus ir visapusiškas automobilis - vi
- Dyzelinis 320d M Sport Gerosios savybės - variklis ir pavarų dėžė kaip šilkas ir labai jautriai reaguoja į nurodymus. Naujasis trečiukas daug aštresnis ir greitesnis nei F30, tačiau vairas yra ne per sunkus ir žinoma tai ekonomiškesnis automobilis. Koky
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius!
plus
Panašūs automobiliai
- Alfa Romeo Giulia 2016 - dabar 1
- Audi A5 2024 - dabar 0
- Audi S4 2016 - dabar 0
- Audi S5 2024 - dabar 0
- Cadillac CT4 2019 - dabar 0
- Infiniti Q50 2013 - dabar 1
- Jaguar XE 2015 - 2024 0
- Lexus IS 2013 - dabar 11 TOP 10
- Mercedes-Benz C klasė 2021 - dabar 1
- Tesla Model 3 2018 - dabar 2 TOP 10
- Volvo S60 2018 - dabar 2
- Volvo V60 2018 - dabar 0
Rekomenduojami video