BMW 3 klasė, (F30/F31) 2012 - 2019

Įvertinimas
4.0 1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1) Viso įvertinimų: 12
  • Patikimumas 4.013% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
  • Varikliai 4.34% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
  • Interjero kokybė4.09% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
  • Komfortas 3.77% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
  • Valdymas 4.611% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
  • Ar rekomenduoju Taip 92% Ne 8%
Kėbulai SedanasUniversalas Benzinas: 2.0 - 3.0 litroDyzelinas: 2.0 litro
  • Ar žinai kad? plus minus
    Žinoma, buvo gaminami Alpina B3 (F30) modeliai:


VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
-20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • Balansas tarp komforto ir sportiško važiavimo
  • Galingi efektyvūs varikliai
  • Erdvus, lengvai perprantamas interjeras
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Blankus interjero dizainas
  • Brangus išlaikymas
"Važiavimo kokybė ir vairavimo malonumas buvo visų kartų trečiosios serijos BMW stipriosios savybės – šios savybės išlaikytos ir šioje kartoje"
Apžvalga
Automobilis vertas ypatingo dėmesio – tai ne tik savo segmento lyderis daugelyje rinkų pasaulyje, bet ir valdymo, kokybės bei puikaus balanso tarp galios ir komforto pavyzdys. Pavyzdžiui nedera būti vidutiniškam – panašu, kad BMW kompanijos darbuotojai tai supranta ir vertina. Taigi, naujasis 3 serijos BMW tapo kiek išvaizdesnis – agresyvesnis automobilio priekis, ypač žibintai ir aukšta kapoto „kakta“, puikiai dera su likusia automobilio dalimi. Dabar visų kėbulo dalių proporcijos yra labiau suderintos. Nors automobilis išliko panašus į savo pirmtaką, o galinė dalis kaip du vandens lašai panaši į 5 serijos BMW, tačiau bendras įspūdis yra teigiamas. Belieka palaukti kaip dizainerių sprendimus įvertins laikas. Kaip ir dauguma naujos kartos modelių jis tapo didesnis visomis kryptimis - 9,3 cm ilgesnis, 3,7 cm platesnis priekyje ir 4,7 cm platesnis gale, automobilio bazė išaugo 5 cm. Tokiu būdu keleiviams salone atsirado net 10 cm daugiau erdvės. Naujas kėbulas yra standesnis ir saugesnis. Interjero dizainas - didelis žingsnis į priekį. Vietoje pirmtake dominavusio asketiškumo, šioje kartoje dominuoja subtilumas ir rafinuotumas. Tipiškas BMW dizainerių stilius netrukdo patogiai išdėstyti visus prietaisus vairuotojo neapkraunant gausybe mygtukų. Garsiają „iDrive“ sistemą inžinieriai nuolat tobulina, todėl nenuostabu, kad šioje versijoje meniu sudėliotas logiškai, informacija atvaizduojama kokybiškai ir gražiai. Centriniame porankyje įrengtas USB lizdas priims viską ką jungsite – ar tai būtų mobilus telefonas, atminties raktas ar kita įranga. Puiku. Važiavimo kokybė ir vairavimo malonumas buvo visų kartų trečiosios serijos BMW stipriosios savybės. Šios savybės išlaikytos ir šioje kartoje, o 40 kg sumažėjęs svoris tai dar labiau pabrėžia. Pirmą kartą šios klasės automobilyje BMW siūlo aštuonių laipsnių automatinę pavarų dėžę. Ją galima rinktis tiek su dyzeliniais, tiek su benzininiais varikliais. Kartu su šia dėže standartinėje įrangoje yra „Start-Stop“ sistema. Turbūt nereikia pabrėžti, kad automatinė pavarų dėžė veikia nepriekaištingai. Galingiausia yra 335i versija su šešiais cilindrais, dviem turbinomis kas leidžia pasiekti 306 AG galią ir 400 Nm sukimo momentą. Automobilyje galima užsisakyti itin patrauklią „Driving Experience Control“ sistemą, kurios pagalba galima rinktis vieną iš keturių vairavimo režimų: „Comfort“, „Sport“, „Sport+“ ir „Eco Pro“. Taigi BMW kompanija toliau siekia užsibrėžtų tikslų – tapti ne tik sportiškų, bet ir ekonomiškų, puikiai subalansuotų bei subtilaus dizaino automobilių gamintoja.
Pilna apžvalga
Savininkų atsiliepimai (12)
Daugiau atsiliepimų 
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video