Cupra Terramar, 2024 - dabar

Įvertinimas

0.0 Atsiliepimų nėra
  • Patikimumas 0.0
  • Varikliai 0.0
  • Interjero kokybė0.0
  • Komfortas 0.0
  • Valdymas 0.0
Kėbulai Visureigis Benzinas: 1.5 - 2.0 litroBenzinas / Elektra: 1.5 litro
  • Ar žinai kad? plus minus
    Autodromas “Autodrom de Sitges-Terramar” Barselonos priemiestyje:

VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
-20%

Apžvalga

Cupra buvo pristatyta 2018 metais kaip vienas iš Volkswagen grupės prekinių ženklų, pasižymintis visų pirma sportiškumu, jaunatviškumu ir premium segmento savybėmis. Pasirodo tai buvo nauja sėkminga šios kompanijos pradžia, nors pats pavadinimas žinomas iš seniau – turbūt žinote, kad nuo pat 1996 metų “Cupra” pavadinimu buvo žymimi Ispanijos automobilių gamintojo SEAT sportiškiausi modeliai tokie kaip Leon Cupra ar Ibiza Cupra. Cupra kompanija buvo pristatyta istorinėje lenktynių trasoje “Autodrom de Sitges-Terramar” Barselonos priemiestyje, kurio išskirtinumas yra tas, kad trasos kraštai kai kur pasvirę daugiau nei 60 laipsnių kampu. Tai itin pavojingas, tačiau labai didelį greitį leidžiantis išvystyti žiedas. Dabar 2024 metais pristatytas naujas Cupra modelis trasos pavadinimu “Terramar” neabejotinai privalės pasižymėti sportiškumu. Ištiesų modelis ne toks ir sportiškas – tai krosoveris gaminamas ant tos pačios platformos kaip Volkswagen Tiguan ir surenkamas toje pačioje gamybos linijoje kaip ir naujos kartos Audi Q3 Vengrijoje. Kaip ir kiti Cupra modeliai, Terramar išsiskiria agresyviu patraukliu dizainu. Aštrios priekinės dalies linijos spinduliuoja agresyvumu labiau būdingu sportiškiems automobiliams, o elegantiška silueto forma su krosoveriams būdingomis aukštomis durų plokštumomis, išreikštomis ratų arkomis ir aukštėjančia langų linija kuria tipiško krosoverio įspūdį. Dizainas išies patrauklus, nors įsižiūrėjus pamatysime tipiškus Volkswagen kompanijai būdingus dizaino sprendimus – priekiniai žibintai yra tipiška naujųjų Audi modelių detalė, galinė dalis su ištęstais žibintais irgi yra tipiškas VW koncerno dizaino sprendimas. Kitkas įskaitant ir saloną sukurtas vokiškai precižiškai ir suderintai, tačiau be jokių įdomesnių sprendimų iš dizaino skyriaus. Automobiliui šiek tiek unikalumo suteikia šviečiantis vario spalvos "Cupra" logotipas ir tokios pačios spalvos interjero detalės, kurios jau tapo šio prekės ženklo simboliu. Cupra Terramar turi dvi įkraunamo hibrido versijas, tęsiančias prekės ženklo elektrifikacijos strategiją. 1.5 TSI su 204 AG ir 1.5 TSI su 272 AG. Abi versijos turi 25,8 kWh baterijas, kurios WLTP skaičiavimais viena įkrova gali nuvažiuoti iki 120 km. Galingiausia versija nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėja per 7,3 sekundės. Bazinis variklis yra populiarus VW grupės variklis - 1.5 eTSI su 150 AG galia ir „Mild hybrid“ sistema. Kiti yra - 2.0 TSI su 204 AG bei 2.0 TSI su 265 AG. Beje, tik 2.0 variklius turinčios versijos turi elektroniniu būdu valdomą visų varančiųjų ratų sistemą.
Pilna apžvalga
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus

Panašūs automobiliai

Rekomenduojami video