Cupra Terramar, 2024 - dabar
Įvertinimas
0.0
- Patikimumas 0.0
- Varikliai 0.0
- Interjero kokybė0.0
- Komfortas 0.0
- Valdymas 0.0
Kėbulai
Visureigis
Benzinas: 1.5 - 2.0 litroBenzinas / Elektra: 1.5 litro
Apžvalga
Cupra buvo pristatyta 2018 metais kaip vienas iš Volkswagen grupės prekinių ženklų, pasižymintis visų pirma sportiškumu, jaunatviškumu ir premium segmento savybėmis. Pasirodo tai buvo nauja sėkminga šios kompanijos pradžia, nors pats pavadinimas žinomas iš seniau – turbūt žinote, kad nuo pat 1996 metų “Cupra” pavadinimu buvo žymimi Ispanijos automobilių gamintojo SEAT sportiškiausi modeliai tokie kaip Leon Cupra ar Ibiza Cupra. Cupra kompanija buvo pristatyta istorinėje lenktynių trasoje “Autodrom de Sitges-Terramar” Barselonos priemiestyje, kurio išskirtinumas yra tas, kad trasos kraštai kai kur pasvirę daugiau nei 60 laipsnių kampu. Tai itin pavojingas, tačiau labai didelį greitį leidžiantis išvystyti žiedas. Dabar 2024 metais pristatytas naujas Cupra modelis trasos pavadinimu “Terramar” neabejotinai privalės pasižymėti sportiškumu. Ištiesų modelis ne toks ir sportiškas – tai krosoveris gaminamas ant tos pačios platformos kaip Volkswagen Tiguan ir surenkamas toje pačioje gamybos linijoje kaip ir naujos kartos Audi Q3 Vengrijoje. Kaip ir kiti Cupra modeliai, Terramar išsiskiria agresyviu patraukliu dizainu. Aštrios priekinės dalies linijos spinduliuoja agresyvumu labiau būdingu sportiškiems automobiliams, o elegantiška silueto forma su krosoveriams būdingomis aukštomis durų plokštumomis, išreikštomis ratų arkomis ir aukštėjančia langų linija kuria tipiško krosoverio įspūdį. Dizainas išies patrauklus, nors įsižiūrėjus pamatysime tipiškus Volkswagen kompanijai būdingus dizaino sprendimus – priekiniai žibintai yra tipiška naujųjų Audi modelių detalė, galinė dalis su ištęstais žibintais irgi yra tipiškas VW koncerno dizaino sprendimas. Kitkas įskaitant ir saloną sukurtas vokiškai precižiškai ir suderintai, tačiau be jokių įdomesnių sprendimų iš dizaino skyriaus. Automobiliui šiek tiek unikalumo suteikia šviečiantis vario spalvos "Cupra" logotipas ir tokios pačios spalvos interjero detalės, kurios jau tapo šio prekės ženklo simboliu. Cupra Terramar turi dvi įkraunamo hibrido versijas, tęsiančias prekės ženklo elektrifikacijos strategiją. 1.5 TSI su 204 AG ir 1.5 TSI su 272 AG. Abi versijos turi 25,8 kWh baterijas, kurios WLTP skaičiavimais viena įkrova gali nuvažiuoti iki 120 km. Galingiausia versija nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėja per 7,3 sekundės. Bazinis variklis yra populiarus VW grupės variklis - 1.5 eTSI su 150 AG galia ir „Mild hybrid“ sistema. Kiti yra - 2.0 TSI su 204 AG bei 2.0 TSI su 265 AG. Beje, tik 2.0 variklius turinčios versijos turi elektroniniu būdu valdomą visų varančiųjų ratų sistemą.
Pilna apžvalga
Panašūs automobiliai
-
Alfa Romeo Tonale
2022 - dabar
0
-
Audi Q3
2019 - dabar
1
-
BMW X1
2022 - dabar
0
-
Ford Kuga
2019 - dabar
2
-
Honda CR-V
2022 - dabar
0
-
Honda ZR-V
2022 - dabar
0
-
Hyundai Tucson
2020 - dabar
7
-
Kia Sportage
2021 - dabar
1
-
Land Rover Evoque
2018 - dabar
0
-
Lexus NX
2021 - dabar
0
-
Mazda CX-50
2022 - dabar
0
-
Mercedes-Benz GLB klasė
2019 - dabar
1
-
Mini Countryman
2023 - dabar
0
-
Nissan Qashqai
2021 - dabar
8
-
Peugeot 3008
2024 - dabar
0
TOP 10
-
Renault Symbioz
2024 - dabar
0
-
Seat Ateca
2016 - dabar
1
-
Skoda Karoq
2017 - dabar
2
-
Smart #5
2024 - dabar
0
-
Toyota RAV4
2025 - dabar
0
-
Volkswagen Tiguan
2024 - dabar
2
-
Volvo XC40
2018 - dabar
3


Nerijus Paketūras
Autoasas.lt apžvalga
