Alfa Romeo Tonale, 2022 - dabar

Įvertinimas
0.0 Atsiliepimų nėra
  • Patikimumas 0.0
  • Varikliai 0.0
  • Interjero kokybė0.0
  • Komfortas 0.0
  • Valdymas 0.0
Kėbulai Visureigis Benzinas: 2.0 litroDyzelinas: 1.6 litroBenzinas / Elektra: 1.3 - 1.5 litro
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • Hibridinės versijos
  • Gerai valdomas
  • Puiki interjero kokybė
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Standi pakaba
  • Vangiai reaguoja į akceleratoriaus paspaudimą
  • Neinformatyvus vairas
Apžvalga
Alfa Romeo Tonale – pirmasis kompanijos istorijoje kompaktinės klasės hibridinis krosoveris. Mažesnis už ne taip seniai pasirodžiusį Alfa Romeo Stelvio, Tonale žengia jau pramintu taku. Todėl ir naujojo visureigio pavadinimas parinktas ne atsitiktinai - pagal Alpių kalnų perėjos „Tonale Pass“ pavadinimą, kuri yra netoli didesniosios „Stelvio Pass“ perėjos. Automobilis debiutuoja su keliom skirtingom modifikacijom: 128 AG arba 158 AG išvystančios lengvojo hibrido versijomis arba įkraunama net 271 AG galią siekiančia versija. Naujokas konkuruos itin populiariame segmente Europoje su itin stipriais konkurentais, tačiau raktas į Tonale sėkmę yra naujoji automobilio įkraunama hibridinė jėgainė. Ją sudaro vos 1,3 litro keturių cilindrų benzininis variklis su turbokompresoriumi, kuris komponuojamas su šešių greičių automatine pavarų dėžė. Elektrinė jėgainė sudaryta iš 15,5 kWh akumuliatoriaus su gale sumontuotu elektriniu varikliu. Bendra galia yra net 271 AG leidžianti 0–100 km/val. pasiekti per 6,2 s. Visais keturiais ratais varomo „Tonale Plug-in Hybrid Q4“svoris yra net 1900 kg, tačiau tai netrukdo vien elektra įveikti 80 km atstumą. Šio Tonale akumuliatorius įkraunamas per dvi su puse valandos naudojant 7,4 kW galios kroviklį. Moderni keturių varančių ratų eAWD sistema sukurta taip, kad galia į užpakalinius ratus perduodama ne kardaniniu velenu, bet vien elektros motoru. Tai leidžia atskirti ašis ir tiksliau paskirstyti sukimo momentą tarp jų nei naudojant mechaninius komponentus. Šalia PHEV pasirinkimo yra pora priekiniais ratais varomų 1,5 litro turbobenzininių hibridinių agregatų, naudojančių 48 voltų elektros sistemą. 130 Hybrid versija turi 128 AG, o 160 Hybrid turi kintamos geometrijos turbiną ir galią siekiančią 158 AG.
Pilna apžvalga
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video