Volkswagen Tiguan, 2024 - dabar

Įvertinimas
0.0 Atsiliepimų nėra
  • Patikimumas 0.0
  • Varikliai 0.0
  • Interjero kokybė0.0
  • Komfortas 0.0
  • Valdymas 0.0
Kėbulai Visureigis Benzinas: 1.5 - 2.0 litroDyzelinas: 2.0 litroBenzinas / Elektra: 1.5 litro
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Autoasas.lt apžvalga
Apžvalga
Nėra geresnio rodiklio nusakančio koks svarbus yra Tiguan modelis Volkswagen kompanijai nei tai, kad vos per dvi šio modelio kartas buvo parduota daugiau nei 7,6 mln Tiguan’ų. Būtent dėl to pirmos kartos Tiguan buvo gaminamas net 10 metų, o antros kartos 8 metus – tai tikrai labai ir labai ilgi laiko tarpai vieno modelio gamybai. Taigi trečios kartos Tiguan pasirodymas rinkoje yra rimtas įvykis. Pagrindinis naujojo modelio “arkliukas” yra stipriai patobulintos hibridinės ir įkraunamos hibridinės pavaros, kuri dėl didesnės 19,7 kWh baterijos siūlo iki 100 km nuvažiuojamą atstumą. Ant naujos „MQB evo“ platformos gaminamame Tiguan gali būti montuojamos įvairios jėgainės - pirkėjai gali rinktis dyzelinius (TDI), benzininius (TSI) variklius su turbinomis, švelniuosius hibridus (eTSI), taip pat įkraunamas hibridines jėgaines („eHybrid“). Įkraunami hibridai bus komplektuojami tik su automatinėmis dvigubos sankabos pavarų dėžėmis (DSG). Yra dvi „eHybrid“ specifikacijos, abiejose yra ta pati baterija ir 113 AG elektrinis variklis, taip pat 1,5 L benzininis variklis su turbokompresoriumi ir šešių greičių automatinė pavarų dėžė. Galima rinktis iš 201 AG/350 Nm arba 268 AG/400 Nm galios variklių. Tiguan eHybrid galima įkrauti ir greituoju įkrovimu iki 50 kW, todėl nuo 10 iki 80 procentų įkrovimas užtruks tik 25 minutes. VW taip pat pasiūlys švelniuosius hibridus su 1,5 L eTSI varikliais turinčiais 128 arba 148 AG. Jei norite keturių ratų pavaros, turėsite pasirinkti 2.0 litrų agregatą. Abu TSI turbobenzininiai varikliai turi 4MOTION technologiją ir išvysto 201 arba 261 AG galią. 190 AG 2.0 litrų TDI variklis taip pat turi keturių ratų pavarą. Mažesnės galios 148 AG 2.0 TDI varomas tik priekiniais ratais. Automobilio išvaizda galima sakyti yra darnus praėjusios kartos Tiguan ir Volkswagen ID.4 derinys. Nieko įžūlaus ar netikėto, tiesiog vokiškas išskaičiavimas. Kuro sąnaudas pagerina naujojo automobilio aptakesnė išvaizda - oro pasipriešinimo koeficientas sumažintas nuo 0,38 iki 0,33. Silueto tvirtumą paryškina linijos einančios virš ratų arkų, ryškiausia dizaino detalė Tiguan gale – jau pabodusi dabar visur naudojama vientisa LED žibintų juosta. Visose versijose galima pasirinkti naujausius VW IQ.Light HD matricos LED žibintus. Naujasis Tiguan yra 30 mm ilgesnis nei jo pirmtakas, todėl viduje atsirado kiek daugiau erdvės. Aukščiu, pločiu ir ratų baze automobilis beveik nesiskiria nuo pirmtako. eTSI, TSI ir TDI modelių bagažinės tūris išaugo 37 litrais iki 652 litrų. Salone didžiausias atnaujinimas yra naujausia VW informacijos ir pramogų sistema MIB4 su 12,9 arba 15 colių ekranu ir visiškai naujas horizontaliai orientuotas skydelio dizainas. Centriniame ekrane matoma nuolatinė klimato valdymo juosta, automobilio naudotojai gali pasirinkti iki penkių ekrano sparčiųjų mygtukų ekrano viršuje, kad būtų lengviau perjungti funkcijas. Visuose automobiliuose yra 10,25 colio skaitmeninis prietaisų skydelis montuojamas priešais vairuotoją su keturiais skirtingais konfigūruojamais vaizdais. Panašiai kaip ir Volkswagen ID. modeliuose, taip pat ir naujajame Passat ir Škoda Superb, pavarų perjungimo svirtis perkelta ant vairo kolonėlės. Centrinėje konsolėje įtaisytas naujas sukamasis ratukas su ekranėliu viduryje, skirtas pasirinkti iš įvairių „atmosferų“ reguliuojančių vidaus apšvietimą, taip pat važiuoklės ir variklio pavaros nustatymus.
Pilna apžvalga
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video