Nissan Qashqai, (J12) 2021 - dabar

Įvertinimas
4.6 1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6) Viso įvertinimų: 5
  • Patikimumas TOP 10 5.010% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
  • Varikliai 4.43% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
  • Interjero kokybė4.811% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
  • Komfortas 4.45% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
  • Valdymas 4.61% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)
  • Ar rekomenduoju Taip 100% Ne 0%
Kėbulai Visureigis Benzinas: 1.3 litroBenzinas / Elektra: 1.5 litro
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
-20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • Praktiškas, solidus interjeras
  • Gera standartinė įranga
  • Komfortiškas
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Nuobodus vairuoti
  • Maža bagažinė
  • Lėta multimedijos sistema
Apžvalga
Nissan kompanija nemiega ant laurų ir nesustodama leidžia naujas visų mėgstamų krosoverių kartas – neseniai buvo pristatytas gerokai solidesniu tapęs antros kartos Nissan Juke, o dabar ir kompanijos „bestseleris“ – Nissan Qashqai. Abu automobiliai stilistiškai yra kiek panašūs, todėl tampa aišku kokia bus sekančių Nissan modelių stilistika – daugumas jų turės aštrius, paverstos V formos žibintus, bei į apačią siaurėjančias radiatoriaus groteles papuoštas stora chromo juosta. Tokie yra Nissan Sentra, Nissan Altima modeliai ir kogero toks bus netrukus pasirodysiantis Nissan X-Trail visureigis. Skaitmeninis skydelis, 20 colių ratai, naujas eksterjeras ir interjeras, šildomas vairas, priekinis stiklas, pasirenkamos masažinės sėdynės, vėl sugrįžusi 4x4 pavara su važiavimo režimais purvui ir sniegui – tokias naujoves pristato naujasis Qashqai. Krosoveris tapo kiek didesnis nei pirmtakas – 35 mm ilgesnis, 32 mm platesnis ir 25 mm aukštesnis, o ratų bazė tapo 20 mm ilgesnė. Jo galinės durys atsidaro gerokai plačiau – net 85 laipsnių kampu. Galinių keleivių erdvė kojoms padidėjo 28 mm, erdvė galvai taip pat padidėjo 15 mm nepaisant nuožulnios stogo linijos. Bagažinė irgi yra 50 litrų didesnė dėl naujai suprojektuotų bagažinės grindų bei kompaktiškesnės galinės pakabos. Qashqai sukurtas ant Renault-Nissan CMF-CD platformos, kuria dalijasi su trečios kartos didesniu Nissan Rogue visureigiu. Naujojo Qashqai konstrukcijoje naudojamos lengvesnės medžiagos ir pažangūs štampavimo bei suvirinimo būdai siekiant padidinti konstrukcijos stiprumą ir sumažinti jos svorį. Variklio dangtis, priekiniai sparnai ir durys yra pagaminti iš aliuminio ir yra net 21 kg lengvesni, o bagažinės durelės pagamintos iš kompozitinių medžiagų ir sutaupo dar 2,3 kg. Bazinis variklis Europos rinkoje yra “mild-hybrid” hibridinis keturių cilindrų 1,3 litro DiG-T agregatas su turbokompresoriumi, kurio galia yra 138 AG (103 kW) arba 156 AG (116 kW). Variklis sujungtas su 6 greičių mechanine arba Xtronic CVT pavarų dėže. 156 AG galios variklį su CVT pavarų dėže galima įsigyti su visų ratų pavara. Pirmą kartą Qashqai modelis turi ir hibridinę „e-Power“ jėgainę, kuri išsiskiria tuo, kad vidaus degimo variklį naudoja tik kaip elektros generatorių ir kuris tiesiogiai nesuka ratų. Ši sistema naudoja 154 AG (115 kW) 1,5 litro benzininį variklį ir net 187 AG (139 kW) galios elektros variklį, elektros energijos generatorių ir invertorių.
Pilna apžvalga
Savininkų atsiliepimai (5)
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video