Lexus UX, 2018 - dabar

Įvertinimas
4.0 3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8) Viso įvertinimų: 2
  • Patikimumas 5.020% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)
  • Varikliai 4.04% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)
  • Interjero kokybė4.013% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.4)
  • Komfortas 4.520% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)
  • Valdymas 4.09% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
  • Ar rekomenduoju Taip 100% Ne 0%
Kėbulai Visureigis Benzinas: 2.0 litroElektra Pigiau nei benzinas?Benzinas / Elektra: 2.0 litro
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • Sportiškas dizainas
  • Gerai valdomas
  • Ekonomiškas
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Dizainas ne kiekvieno skoniui
  • Neintuityvi infosistema
  • Nedidelė bagažinė
"Nedidukas visureigis nėra itin praktiškas automobilis, visgi jis skirtas ne kelionėms, o miestui"
Apžvalga
Lexus UX yra nedidukas miesto visureigis. Kaip ir daugelį šio automobilio konkurentų, Lexus UX visureigiu pavadinti sunku, iš esmės tai hečbekas su dizainu turinčiu visureigiams būdingus atributus tokius kaip kampuotos kėbulo linijos, plastiko apdailos ratų arkose ir kiek didesnė prošvaisa. Lexus UX dizainas yra bandymas suderinti Lexus stilistiką su kompaktiškais matmenimis ir minėtais visureigio bruožais. Rezultatas gavosi įvairių daugiausia nederančių detalių miksas. Ar jis pavykęs spreskite patys. Panaši stilistika pritaikyta giminingame Toyota CH-R automobilyje mūsų nuomone yra gerokai labiau vykusi. Lexus UX interjeras tuo tarpu yra gana kokybiškas ir malonus liesti – tai galite rasti tik Mercedes-Benz GLA ar BMW X1 automobiliuose. Įdomus sprendimas audio sistemos valdymo mygtukus įtaisyti porankyje, kurie itin patogūs naudotis kuomet ranka padėta ant porankio. Žinoma erdvės interjere nedaug, o ir bagažo skyrius yra nedidukas. Kadangi baterijos hibridinėse UX versijose slepiasi virš galinės ašies, automobilis neturi ir atsarginio rato. Tad nedidukas visureigis nėra itin praktiškas automobilis ir skirtas ne kelionėms, o miestui. O mieste jis puikus: bagažinės dangtį galima uždaryti pamojus koja po galiniu bamperiu, Lexus teigia, kad šis mažylis turi vieną mažiausių apsisukimo spindulių, taip pat Lexus teigia kad tai pats ekonomiškiausias ne elektromobilis savo segmente. Sutikite visos šios savybės yra itin svarbios mieste.
Pilna apžvalga
Atsiliepimai (2)
Panašūs automobiliai