2022-01-04
BMW 535xDrive LCI, Diesel
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Labai komfortiska masina

  • Dinamiškas
  • Gera garso izoliacija
  • Gera pakaba
  • Komfortiškas
  • Gerai valdomas
  • Stabilus kelyje
  • Gera įranga
  • Ergonomiškas salonas
  • Gražus dizainas

Rasoja priekinia zibinmtai, daug ryja kuro mieste

  • Brangus išlaikymas
  • Brangus nusipirkti
  • Nemanevringas
Variklio darbinis tūris, l: 3,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 13,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 7,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 10,0
Bendras automobilio aprašas

Sveiki, praeitu metu vasaros gale nusipirkau si automobili ir esu kol kas labai patenkintas. Labai minskta masina, vaziuoji kaip su kokiu mersu. Plius labai gerai su ja yra vaziuoti ilgas distancijas. Gera garso izoliacija. Trasoje ryja tik 7 l / 100 km. Mieste virs 10 l pasiima kazkur, priklausomai, kaip spausi. Ziauriai minskta masina, nes pas mane pneumopagalves gale yra idetos. Jei jos pareis, kaina uz remonta bus nemaza. Kai pirkau, pas ja buvo tik nusitrynusios stabdziu kaladeles, tiek priekyje, tiek gale. Nuvezus i BMW servisa, pries pirkima, jie rado tik priekiniu amortizatiriu gumeles susidevejusias. Plius parase, kad neidealiai dirba greiciu deze. Daugiau nieko. Nuveziau pas rimta mesitra ir pasikeiciau tepalus greiciu dezeje. As nei pries tai kazka jutau vaziuojant, nei po tepalu keitimo greiciu dezeje. Man ji kaip dirbo idealiai, taip ir tebedirba. Meistras ta pati pasake, kad ten BMW servise jie nori, kad masina butu ideali, o ji nebenauja. Blogiausiu atveju, jei kas atsitiks, pakeisiu deze. Ju yra srotuose po stuke eur. Kai keite tepalus, rado sidabriniu drozliu. Plius meistras aptiko, kad prie tos dezes buvo jau kazkas lindes, nes rado iskaltus skaicius, matyt remonto data. Plius, kai pakeiciau tepalus, jis buvo ziauriai juodi. Nors BMW servise nieko nepasake del to. Meistras kai pakeite tepala, prapjove tepalo filtra. Jame rado tiek sidabriniu drozliu, tiek bronziniu. Bronzines negerai, ten jos yra nuo alkuninio veleno indeklu, kur stumdo svaistikli. Liepe stebeti tepalo temperatura, kad neuzkaistu. Jei negaus ta vieta tepimo, tada varikliui bus sakes. Praktiskai neberemontuojams ir reiks deti kita, o kaina ju eina po 5000 tukst. eur, devetu. Taip pat ju visu 3-litriniu motoru liga yra voztuvu dangteliai. Pas mane taip pat jis nezymiai rasoja. Cia yra BMW liga, nes tas plastikinis voztuvu dangetlis yra gamykliskai lydytas is dvieju daliu ir per ta siule po to, per laika, prasiskverbia tepalas. Naujo dangtelio kaina, 500 Eur, plius pakeitimas. Dar patare meistras issipjauti EGR voztuva. Tada masina atsigaus ir trauka pageres. Nebedus tiek, nes jie visi sazines filtrai buna per laika uzsiskise bei dusina varikli siek tiek. Bet siaip, kol kas vaziuoju ir esu patenkintas. Vaziuoju po 1500 km i viena puse ir po to atgal. Dar nei karto nenuvyle manes si masina.

Patarimai perkančiajam

Jei nori komfortisko automobilio, tai cia labai geras pasirinkimas...

Rekomenduojami video