Gustas 2024-11-28

F11 520d 135kw rwd

  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Premium

  • Dinamiškas
  • Gera garso izoliacija
  • Interjero medžiagos
  • Komfortiškas
  • Gera pavarų dėžė
  • Gerai valdomas
  • Erdvus salonas
  • Talpi bagažinė
  • Stabilus kelyje
  • Gražus dizainas

2l dyzelinio variklio vibracija

Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 8,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 6,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,4
Bendras automobilio aprašas

Vairuoju virš 3 metų. Buvo pirkta su rida apie 280 000km. Dabar beveik 80 000 km prasukau. Iš tiesų, rinkausi iš f11, a6, touareg, passat. Galiausiai tikslas buvo kuo paprastesnis išlaikymas. Taigi, įsivertinus viską buvo pasirinkta f11, nes gauni labai optimalų variantą. Už gerą kainą gan gausi komplektacija, palyginus su a6 medžiaginiais salonais ir neaiškiomis greičių dėžėmis 2l ir 3l dyzeliuose. Taip pat vag grupės automobiliai pūna. Buvo pasirinktas 2l dyzelis, nes mašina naudota, tad pats variklis ir jo remontas pigesnis (deja N47 motoras, o norėjosi B47 140kw). Taip pat pasirinktas galu varomas variantas dėl paprastesnės ir pigesnės priežiūros, skirtingai nei xdrive. Su naujesniu facelift vairu ir pilnai skaitmeniniu prietaisų skydeliu būtina kasko apsidrausti, nes juos vagia, kas gyvenate ne individualime name. Žinoma, atnaujintas vairas daug gražesnis ir malonesnis. Per šį laikotarpį dėl savęs pasikeičiau variklio grandines 1.1k eur, dėžės tepalus, teko prasiplauti interkūlerį, nes užsinešė purvais. Taip pat keičiau galines važiuoklės pagalves kinietiškais analogais po 75eur(puikiai laiko jau metai). Teko keisti variklio pagalves. Nu ir iš rimtesnių remontų daugiau viskas. Ai, toks jausmas, kad greitkelyje važiuojant vos girdimis kardano darbas (nežinau ar pas visus šiuos modelius taip). Automobilis su sport tipo odinėmis sėdynėmis, kurios prilaiko posūkyje, bet ir yra patogios ilgose kelionėse. Keyless sistema patogi, o sugedus durų rankenėlis, jos pakeičiamos nebrangiomis naujomis(aliepxress 33eur). Bagažinės atidarymas/uždarymas su koja. Taip pat labai patogus sprendimas yra atsidarantis galinis bagažinės dangtis. Trūktų pilnai elektrinių sėdynių ir šildomo vairo. Gal kiek ilgiau pravažinėjus nervuoja dvilitrio variklio vibracija. Apibendrinant, manau pagal šis modelis visomis prasmėmis optimalis variantas, kas nebijo galu varomo automobilio. Minkšto mišinio padangos labiau pagerina reikalą. Ieškant daugiausia variantų bus tamsios spalvos. Gal dabar esant galimybei rinkčiausi 140kw versiją. Variklio galios pilnai užtenka, nes esu turėjęs įvairių šešiacilindrių. Automobilio komfortas ir vairavimo malonumas atsiskleidžia tolimesnėse kelionėse. Ar rekomenduočiau šį modelį? Tikrai taip. Nebūsite išskirtinis, nes tokių modelių jau pilna ant kiekvieno kampo kaip ir passat, bet ko gero ne veltui jį mėgsta žmonės.

Rekomenduojami video