Opel Mokka, 2020 - dabar

Akcija auto paskoloms!
Išskirtinės sąlygos iki 08.20
GAUTI PASIŪLYMĄ
Įvertinimas
0.0 Atsiliepimų nėra
  • Patikimumas 0.0
  • Varikliai 0.0
  • Interjero kokybė0.0
  • Komfortas 0.0
  • Valdymas 0.0
Kėbulai Visureigis Benzinas: 1.2 litroDyzelinas: 1.5 litroElektra Pigiau nei benzinas?
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Prekyba dujų įranga automobiliams
Ieškoti
Nerijus Autoasas.lt apžvalga
Apžvalga
Prieš keletą metų pristačius kompaktišką krosoverį Opel Crossland X rodės, kad šis turi pakeisti populiarų, tačiau senstelėjusį Mokka gamintą nuo 2012 metų. Tačiau blankus Crossland X niekaip negalėtų konkuruoti su tokiais simpatiškais automobiliais kaip Ford Puma, Nissan Juke ar Peugeot 2008. Todėl kompanija nusprendė išlaikyti ir Mokka pavadinimą. Kaip ir pirmtakas, Mokka išliko nedideliu stilingu miesto automobiliu. Žinoma, šioje bene populiariausioje klasėje naujokas tiesiog privalo būti ryškus ir kiek iššaukiantis. Todėl ir Mokka suteiktos sportiškos kėbulo formos, įvairių spalvų kėbulo detalės, dideli ratlankiai bei viena kita įdomesnė detalė – kaip kad paakcentuotas modelio pavadinimas ant bagažinės dangčio. Iš konkurentų naujasis Opel kiek išsiskiria kampuotesnėmis formomis, kurių ryškiausia – priekiniai žibintai susilieję su blizgia panele vietoje radiatoriaus grotelių. Kadangi netrukus daugumas automobilių bus varomi elektra, tad ir radiatoriaus grotelės bus nereikalingos. Galima tikėtis, kad šis naujas patrauklus Opel stilius bus įgyvendintas ir kituose gamintojo automobiliuose, kuriems stipriai trūksta identiteto. Interjere pastebime didelį ekraną sudarytą iš kelių LCD ekranų bei išlaikytas minimalistinis, lygių linijų stilius. Smagu, kad palikti ir fiziniai mygtukai svarbiausioms funkcijoms valdyti. Antrosios kartos Mokka gaminamas ant „PSA Group“ bendros modulinės platformos, tad nieko nuostabaus, kad Mokka kaip ir Peugeot 2008 bus gaminamas ir su elektrine pavara turinčia 50 kWh bateriją. Kiti variklių variantai yra 1,2 litro turbokompresorinis trijų cilindrų benzininis variklis, kurio galia siekia 100 AG (74 kW) ir 205 Nm sukimo momentą. Kitas benzininis variklis komplektuojamas su 6 laipsnių mechanine pavarų dėže, yra 1,2 l darbinio tūrio su turbina pasiekiantis 130 AG (96 kW) galią ir 230 Nm sukimo momentą. Vienintelis siūlomas dyzelinis variklis yra 1,5 litro keturių cilindrų, kurio galia siekia 110 AG (81 kW) ir 250 Nm sukimo momentą.
Pilna apžvalga
Panašūs automobiliai