Dacia Duster, (HM) 2017 - 2024

Įvertinimas
4.0 2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0) Viso įvertinimų: 4
  • Patikimumas 4.09% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
  • Varikliai 3.72% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)
  • Interjero kokybė3.212% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)
  • Komfortas 3.74% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)
  • Valdymas 4.011% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
  • Ar rekomenduoju Taip 75% Ne 25%
Kėbulai Visureigis Benzinas: 1.2 - 1.6 litroDyzelinas: 1.5 litro
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
-20%
Nerijus Autoasas.lt apžvalga
Apžvalga
Naujasis Dacia Duster išlaikė pirmtako bruožus ir išliko lygiai tokių pačių proporcijų ir panašių matmenų automobilis. Puikūs Dacia Duster matmenys – gabaritai kaip eilinio hečbeko, tačiau aukštesnė prošvaisa ir sėdėsena yra labai patogi mieste ir žinoma ant prasto kelio. Be to, labai patogūs dideli šoniniai veidrodėliai, o apsisukimo spindulys yra labai nedidelis. Automobilis viduje pakankamai erdvus, gal tik bagažinė mažoka, tačiau vėlgi automobilis yra eilinio hečbeko dydžio. Iš išorės Duster atrodo labai neprastai, brangesnis nei ištikrųjų yra. Ypač neprastai sukurta patraukli priekinė dalis su nauju Dacia logotipu, galinė dalis neatrodo labai įspūdingai, bet su dizainu viskas yra ok. Įdomiausias variantas yra ekonomiškiausia Duster versija – vieno litro benzininė versija su gamykliškai sumontuotomis dujomis. Šis variklis veikia kiek grubokai ir garsiai, ypač kol yra šaltas – turbinos įsijungimas staigiai prasideda ir staigiai baigiasi. Bet tai normalu, nes variklis labai mažo litražo. Bet galios nepritrūksite – trauka yra visai nebloga, kaip 1.4 litro variklio su turbina. Mechaninė 6 pavarų dėžė - pavarų svirtis veikia pakankamai tiksliai, gal kiek perjungimas yra kietokas, tačiau tikrai netrukdo. Vairo mechanizmas labai „lengvas“ – tikrai nepatiks tiems kas mėgsta jausti kelią ir automobilį, tačiau mieste toks lengvas vairas nėra didelis minusas, gal net pliusas. Viduje automobilis yra paprasto, bet patrauklaus dizaino – panelę reikia paliesti kad įsitikinti jog pagaminta iš kieto plastiko. Labai patogi ratukais valdoma klimato kontrolė – paprasta ir aiški. Infosistemos valdymos irgi aiškus, bus kiekvienam suprantamas, telefono prijungimas nesunkus. Puodeliams skirtos ertmės centrinėje konsolėje deja nepatogios – jos per mažai prilaiko gertuvę jeigu ji yra aukštesnė, su puodeliais turėtų buti viskas ok. Porankis slankiojasi – viskas gerai, bet jame esanti daiktadėžė nedidelė ir labai gili. Pagrindinė dėtuvė priešais keleivį – didžiulė. Start-Stop sistemos atjungimą reikia kaskartą atjungti užvedus automobilį jeigu nenorite jos naudoti. Užkliūna langų valdymas, kuris yra nepatogus, nes valdymo panelė sumontuota kiek per arti automobilio centro, todėl reikia ranką stipriai atitraukti atgal, kad užčiuopti langų mygtukus. Dėl tos pačios priežasties pasidėjus alkūnę ant durelių porankio dažnai įjungi galinių langų atidarymą. Taip pat keistoje vietoje įtaisytas sėdynių šildymo mygtukas – kairėje pusėje prie sėdynės apatinės dalies. Kiek nepatogu, nes jis nešviečia ir tamsoje jį surasti sunkoka, tačiau prie šito greitai priprantama. Kelyje automobilis stovi gerai, stabiliai. Važiuojant užmiestyje ekonomiškiausiu režimu automobilis su minėtu vieno litro varikliu sunaudoja 8 litrus dujų kas yra visai neblogai, bet mieste yra gana rajus – apie 12 litrų. Tiesa, mieste važinėta nedideliais atstumais, todėl galima išgauti ir geresnį rezultatą. Be to, tai yra versija su visais varomais ratais. Variklis įšyla greitai, ant dujų persijungia greitai. Garso izoliacija yra normali tokios klasės automobiliui, jei būtų geresnė ratų arkų izoliacija tai būtų visai nebloga.
Pilna apžvalga
Savininkų atsiliepimai (4)
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video