Dacia Duster, (HM) 2017 - 2024
Įvertinimas
4.0
2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
- Patikimumas 4.09% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
- Varikliai 3.72% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)
- Interjero kokybė3.212% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)
- Komfortas 3.74% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)
- Valdymas 4.011% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
- Ar rekomenduoju Taip 75% Ne 25%
Kėbulai
Visureigis
Benzinas: 1.2 - 1.6 litroDyzelinas: 1.5 litro
Nerijus
Autoasas.lt apžvalga
Apžvalga
Naujasis Dacia Duster išlaikė pirmtako bruožus ir išliko lygiai tokių pačių proporcijų ir panašių matmenų automobilis. Puikūs Dacia Duster matmenys – gabaritai kaip eilinio hečbeko, tačiau aukštesnė prošvaisa ir sėdėsena yra labai patogi mieste ir žinoma ant prasto kelio. Be to, labai patogūs dideli šoniniai veidrodėliai, o apsisukimo spindulys yra labai nedidelis. Automobilis viduje pakankamai erdvus, gal tik bagažinė mažoka, tačiau vėlgi automobilis yra eilinio hečbeko dydžio. Iš išorės Duster atrodo labai neprastai, brangesnis nei ištikrųjų yra. Ypač neprastai sukurta patraukli priekinė dalis su nauju Dacia logotipu, galinė dalis neatrodo labai įspūdingai, bet su dizainu viskas yra ok. Įdomiausias variantas yra ekonomiškiausia Duster versija – vieno litro benzininė versija su gamykliškai sumontuotomis dujomis. Šis variklis veikia kiek grubokai ir garsiai, ypač kol yra šaltas – turbinos įsijungimas staigiai prasideda ir staigiai baigiasi. Bet tai normalu, nes variklis labai mažo litražo. Bet galios nepritrūksite – trauka yra visai nebloga, kaip 1.4 litro variklio su turbina. Mechaninė 6 pavarų dėžė - pavarų svirtis veikia pakankamai tiksliai, gal kiek perjungimas yra kietokas, tačiau tikrai netrukdo. Vairo mechanizmas labai „lengvas“ – tikrai nepatiks tiems kas mėgsta jausti kelią ir automobilį, tačiau mieste toks lengvas vairas nėra didelis minusas, gal net pliusas. Viduje automobilis yra paprasto, bet patrauklaus dizaino – panelę reikia paliesti kad įsitikinti jog pagaminta iš kieto plastiko. Labai patogi ratukais valdoma klimato kontrolė – paprasta ir aiški. Infosistemos valdymos irgi aiškus, bus kiekvienam suprantamas, telefono prijungimas nesunkus. Puodeliams skirtos ertmės centrinėje konsolėje deja nepatogios – jos per mažai prilaiko gertuvę jeigu ji yra aukštesnė, su puodeliais turėtų buti viskas ok. Porankis slankiojasi – viskas gerai, bet jame esanti daiktadėžė nedidelė ir labai gili. Pagrindinė dėtuvė priešais keleivį – didžiulė. Start-Stop sistemos atjungimą reikia kaskartą atjungti užvedus automobilį jeigu nenorite jos naudoti. Užkliūna langų valdymas, kuris yra nepatogus, nes valdymo panelė sumontuota kiek per arti automobilio centro, todėl reikia ranką stipriai atitraukti atgal, kad užčiuopti langų mygtukus. Dėl tos pačios priežasties pasidėjus alkūnę ant durelių porankio dažnai įjungi galinių langų atidarymą. Taip pat keistoje vietoje įtaisytas sėdynių šildymo mygtukas – kairėje pusėje prie sėdynės apatinės dalies. Kiek nepatogu, nes jis nešviečia ir tamsoje jį surasti sunkoka, tačiau prie šito greitai priprantama. Kelyje automobilis stovi gerai, stabiliai. Važiuojant užmiestyje ekonomiškiausiu režimu automobilis su minėtu vieno litro varikliu sunaudoja 8 litrus dujų kas yra visai neblogai, bet mieste yra gana rajus – apie 12 litrų. Tiesa, mieste važinėta nedideliais atstumais, todėl galima išgauti ir geresnį rezultatą. Be to, tai yra versija su visais varomais ratais. Variklis įšyla greitai, ant dujų persijungia greitai. Garso izoliacija yra normali tokios klasės automobiliui, jei būtų geresnė ratų arkų izoliacija tai būtų visai nebloga.
Pilna apžvalga
Savininkų atsiliepimai (4)
- Savaitė su nauju Duster - vieno litro su gamyklinėm dujom Bendrai paėmus automobilis pasirodė labai patogus mieste. Puikūs Dacia Duster matmenys – gabaritai kaip eilinio hečbeko, tačiau aukštesnė prošvaisa ir sėdėsena yra labai patogi mieste ir žinoma ant prasto kelio. Be to, labai patog
- Darbo automobilis Naudojamas darbe , į remontą kas antrą mėnesį , salono įrangos plastikinės detalės dauguma išlužusios , daugybė konstrukcijos sprendimų nesuprantami arba nelogiški , žiauriai nestovi kelyje ir t.t....
- Duster 2019 1.6 SCe Lpg 115Ag 4x2. Pirktas is salono 2019, yra fabrikine lpg, kuri veikia puikiai, kuro sanaudos ar galia beveik nesiskiria nuo benz. Variklis nissan su grandine ir nekelia problemu,tylus. Trauka naujo buvo buka, bet po 10000km ir programinio atnauj
- Dacia Duster II Prestige 4x2 1.6 Sce 2018-04 Pirkome naują iš salono pilniausios komplektacijos (trūksta tik 360laipsnių kameros). Palyginus su pirmtaku tai skirtumai akivaizdūs! Garso izoliacija labai pagerėjus, vienintelis minusas, kad stogo reilingai groja kai yra stiprus
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius!
plus
Panašūs automobiliai
- Citroen C3 Aircross 2017 - dabar 1
- Daihatsu Rocky 2019 - dabar 0
- Ford EcoSport 2012 - 2022 2
- Honda HR-V 2015 - 2022 8
- Lada XRAY 2015 - dabar 1
- MG ZS 2017 - dabar 0
- Mitsubishi Eclipse Cross 2017 - dabar 0
- Opel Grandland X 2017 - dabar 3
- Opel Mokka 2020 - dabar 1
- Renault Captur 2019 - dabar 2
- Renault Kadjar 2015 - 2022 5 TOP 10
- Seat Ateca 2016 - dabar 1
- Skoda Karoq 2017 - dabar 2
- SsangYong Korando 2019 - dabar 0
- SsangYong XLV 2015 - dabar 0
- Suzuki S-Cross 2021 - dabar 0
- Suzuki Vitara 2015 - dabar 8
Rekomenduojami video