Renault Rafale, 2024 - dabar

RATLANKIŲ DAŽYMAS DIAMOND CUT RESTAURAVIMAS
Įvertinimas
0.0 Atsiliepimų nėra
  • Patikimumas 0.0
  • Varikliai 0.0
  • Interjero kokybė0.0
  • Komfortas 0.0
  • Valdymas 0.0
Kėbulai Visureigis Benzinas / Elektra: 1.2 litro
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
"Rafale kėbulo dizainas gana stipriai skiriasi nuo kitų Renault modelių ir yra nepaprastai panašus į didžiausią konkurentą Peugeot 408 modelį. Hm, abu automobiliai atrodo lyg broliai dvyniai. Tam pasirodo yra lengvas paaiškinimas - naujasis Renault Rafale yra pirmasis serijinės gamybos automobilis, kuris laikosi naujosios vizualinės kalbos sukurtos dizaino vadovo Gilles Vidal, kuris 2020 metais persikėlė kaip tik iš Peugeot kompanijos"
Apžvalga
Renault Rafale yra labai įdomus prancūziškas krosoveris į save atkreipiantis dėmesį agresyviu Renault markei nebūdingu dizainu. Pabrėžiant automobilio išskirtinumą buvo pasirinktas ir išskirtinis pavadinimas, kurį kogero yra girdėję aviacijos mėgėjai. Taip, yra toks aštuoniasdešimtais metais pristatytas iškirtinai prancūzų sukurtas Dassault Rafale naikintuvas. Tačiau pats “Rafale” pavadinimas siekia dar senesnius laikus, tuos kai per Atlantą skrido Darius ir Girėnas. 1934 metais “Caudron-Renault” padalinys Le Buržė aviacijos parodoje pristatė lenktyninį lėktuvą “Caudron-Renault C.460 Rafale”, kuris vėliau trisdešimtaisiais metais pagerino net kelis greičio rekordus skridęs 445 km/h greičiu. Ir nors keturratė Renault Rafale versija tikrai nemuš greičio rekordų, tačiau prancūzų kompanija tikisi sumušti pardavimų rekordus. Išties, to tikėtis yra prasmės, nes Renault Rafale turi visus reikiamus sėkmės ingridientus – tai gana kompaktiškas automobilis, aukštos prošvaisos krosoveris, itin praktiškas ir panašu turintis puikų kėbulo dizainą skirtingai nei neseniai pristatyti Renault Arkana ar Austral visureigiai. Tikrai, Rafale kėbulo dizainas gana stipriai skiriasi nuo kitų Renault modelių ir yra nepaprastai panašus į didžiausią konkurentą Peugeot 408 modelį. Hm, abu automobiliai atrodo lyg broliai dvyniai. Tam pasirodo yra lengvas paaiškinimas - naujasis Renault Rafale yra pirmasis serijinės gamybos automobilis, kuris laikosi naujosios vizualinės kalbos sukurtos dizaino vadovo Gilles Vidal, kuris 2020 metais persikėlė kaip tik iš Peugeot kompanijos. Įdomu ar šis dizaino stilius bus adaptuotas ir kitiems Renault modeliams? Taip, šis stilius turėtų pakeistį tą kuris naudojamas nuo 2015 metų kai pasirodė Renault Talisman modelis. Kita vertus Renault Rafale neturi išskirtinių savybių, kurios galėtų nubrėžti naują kompanijos dizaino vystymosi kryptį. Automobilio akcentas yra trimatės priekinės grotelės, kurias sudaro įvairiais kampais išdėstytos mažos rombo formos plokštelės, kurių apatinė dalis nudažyta skirtingomis spalvomis. Jos suteikia optinę apgaulę, nes žiūrint iš skirtingų kampų suteikia vis kitokį grotelių vaizdą. Rafale interjero dizainas beveik toks pat kaip ir giminingų modelių – Austral ir Espace. Skirtumai apsiriboja daugiausia sportiškesniu dekoru. “Solarbay” stoglangis yra viena įspūdingiausių Rafale interjero savybių - balsu valdomas išmanusis stiklinis stogas siūlo keturis stogo nustatymus: visas šviesus, visas tamsus, šviesus priekyje ir tamsus galinėje dalyje bei tamsus priekyje ir šviesus galinėje dalyje. Nors Rafale turi tik dvi sėdynių eiles, jis pagamintas ant tos pačios platformos kaip ir septynvietis Renault Espace modelis. Šie du ganėtinai skirtingi automobiliai turi beveik identišką ilgį (4710 mm), tik sportiškasis Rafale yra 17 mm platesnis (1860 mm) ir 35 mm žemesnis (1610 mm). Dėka ilgos ratų bazės, keleiviams ant galinių sėdynių yra nepaprastai daug vietos kojoms, tačiau sėdynių negalima reguliuoti išilgai. Atlošas padalytas į tris dalis santykiu 40:20:40, o masyviame centriniame porankyje yra USB jungtys ir pasukami puodelių laikikliai, kuriuos galima paversti įtaisų laikikliais. Bagažo skyriaus talpa – 647 litrai įskaitant apačioje esančią dalį. Pagrindinė automobilio jėgainė yra lygiai tokia pati kaip ir Espace modelio: sistemą pavadintą”E-Tech” sudaro nedidukas 130 AG galios benzininis trijų cilindrų 1,2 litro turbo variklis prie kurio prijungta pavarų dėžė be sankabos. Per šią dėžę prie vidaus degimo variklio prijungti du elektros varikliai bendrai turintys 70 AG, todėl didžiausia sistemos galia siekia 200 AG. Pavarų dėžė apjungia keturis vidaus degimo variklio režimus su dviem elektros variklių režimais ir taip suteikia 15 skirtingų variklių galios kombinacijų. Šiuos variantus automatiškai parenka pavarų dėžės transmisija: pavyzdžiui visiškai elektrinį, visiškai benzininį, dinaminį kai variklis ir elektros varikliai veikia kartu, e-drive kai elektros varikliai suka ratus, o benzininis variklis krauna akumuliatorių bei regeneracinį režimą. Automobilis varomas tik priekiniais ratais, tačiau Rafale gali pradėti judėti tik elektros variklio pagalba. Benzininis variklis negali veikti tuščiąja eiga ir gali būti įjungtas tik pradėjus važiuoti. Renault teigia, kad tokia konstrukcija padidina hibridinės sistemos efektyvumą ir sumažina degalų sąnaudas. Automobilis taip pat turi visus vairuojamus ratus ir gali galinius ratus pakreipti iki penkių laipsnių kampu. Važiuojant iki 50 km/h greičiu galiniai ratai pasisuka priešinga kryptimi nei priekiniai, taip pagerindami manevringumą, o važiuojant virš 50 km/h greičiu – pasisuka ta pačia kryptimi kaip ir priekiniai ratai iki vieno laipsnio kampo.
Pilna apžvalga
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video