Nissan Juke, (F16) 2019 - dabar

Įvertinimas

4.5 11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0) Viso įvertinimų: 4
  • Patikimumas 4.26% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
  • Varikliai 4.04% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)
  • Interjero kokybė4.519% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)
  • Komfortas 4.518% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)
  • Valdymas 4.73% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)
  • Ar rekomenduoju Taip 75% Ne 25%
Kėbulai Visureigis Benzinas: 1.0 litro
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
-20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • Patrauklus dizainas
  • Pagerėjusi interjero kokybė
  • Patogus mieste
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Variklių pasirinkimo praktiškai nėra
  • Nepatogi infosistema
  • Neitin praktiškas
"Juke išlaikė pirmtako siluetą bei išsiskirančią priekinę dalį, iš kitos pusės automobilis atrodo šviežiai ir įdomiai"

Apžvalga

Pirmos kartos Nissan Juke buvo vienas tų retų automobilių, kuris susilaukė didžiulės sėkmės ir buvo išties išskirtinio ir savito dizaino. Tokių automobilių problema ta, kad susiruošus išleisti sekančios kartos modelį dizaineriai susiduria su dilema – išlaikyti seną dizainą būtų stovėjimas vietoje, tačiau pristatyti vėl kažką radikaliai naujo būtų per daug didelė rizika. Tad reikia rasti kompromisinį sprendimą. Galime teigti, kad antros kartos Nissan Juke kūrėjai šią nelengvą užduotį atliko nepaprastai gerai. Iš vienos pusės Naujasis Juke išlaikė pirmtako siluetą bei išsiskirančią priekinę dalį, iš kitos pusės automobilis atrodo šviežiai ir įdomiai. Priekinėje dalyje buvo sėkmingai įkomponuotos naujo stiliaus Nissan radiatoriaus grotelės, o pailgi priekiniai žibintai ne tik atrodo originaliai, bet ir yra įkomponuoti labai organiškai bei šauniai kontrastuoja su dideliais apvaliais žibintais. Gal tik galinė dalis atrodo kiek nuobodžiai, bet tam yra skirti „faceliftai“... Viduje automobilis neatrodo taip šauniai kaip išorėje, visgi naudojamos medžiagos panaudotos gerokai kokybiškesnės. Žinoma tai padaryti buvo nesunku kai pirmtakas pasižymėjo iškirtiniu „plastmastiškumu“. Be to dėka 10 cm ilgesnės ratų bazės, galinėje dalyje keleiviams suteikta daugiau vietos, kas yra tikrai gera žinia suaugusiems keleiviams. Kelyje automobilis elgiasi kiek sportiškiau nei pirmtakas, vairo mechanizmas tapo dar tikslesnis, mechaninės pavarų dėžės pavarų perjungimas idealiai sklandus. 1 litro 3 cilindrų varikliai yra gana dinamiški, gerokai ekonomiškesni ir ekologiškesni nei pirmtako. Žinoma, tai ne sportinis automobilis, tačiau vairuoti jį yra smagu. Deja, Nismo versijos gamintojas neplanuoja išleisti.
Pilna apžvalga

Savininkų atsiliepimai (4)

Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus

Panašūs automobiliai

Rekomenduojami video