Opel Insignia, (A) 2008 - 2017

Įvertinimas
3.7 11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2) Viso įvertinimų: 21
  • Patikimumas 3.517% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
  • Varikliai 3.028% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
  • Interjero kokybė4.05% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
  • Komfortas 4.11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
  • Valdymas 4.22% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
  • Ar rekomenduoju Taip 67% Ne 33%
Kėbulai HečbekasSedanasUniversalas Benzinas: 1.4 - 2.8 litroDyzelinas: 2.0 litro
  • Ar žinai kad? plus minus
    Tai pirmas serijinės gamybos automobilis turintis priekinę kamerą su kelio ženklų atpažinimo sistema.

    Koncepcinis modelis atrodė taip:



    Galingiausia OPC versija:



    Visais ratais varoma Country Tourer versija:



    Insignia tapo 2009 metų Europos Automobiliu vienu balsu aplenkęs Ford Fiesta modelį.
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • Puikus dizainas
  • Komfortiškas kelyje
  • Erdvus interjeras ir bagažinė
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Neišsiskiriantys varikliai
  • Neinformatyvus vairas
Apžvalga
Puikaus dizaino Opel Insignia yra vidutinės klasės automobilis 2008 metais pakeitęs garsųjį Opel Vectra modelį. Tai pirmas serijinės gamybos automobilis turintis priekinę kamerą su kelio ženklų atpažinimo sistema. Insignia išlaikė lygiai tokį patį ilgį ir ratų bazę kaip ir Vectra, tačiau gali pasiūlyti šiek tiek daugiau vietos viduje. Galingiausias variklis yra benzininis 2.8 L V6 turbo turintis 260 AG (191 kW) galią. Automobilis buvo išties gaivus vėjas Opel gamoje, kuris ne tik išlaikė, bet ir viršijo Vectra modelio sėkmę. Ne veltui Insignia tapo 2009 metų Europos Automobiliu vienu balsu aplenkęs Ford Fiesta modelį.
Pilna apžvalga
Atsiliepimai (21)
Daugiau atsiliepimų 
Panašūs automobiliai