Skoda Octavia, (5E) 2012 - 2020

Paskola automobiliui Pasiūlymai iš 20 kreditorių
Įvertinimas
4.4 9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0) Viso įvertinimų: 19
  • Patikimumas 4.713% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
  • Varikliai 4.36% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
  • Interjero kokybė4.21% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
  • Komfortas 3.97% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
  • Valdymas 4.40% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
  • Ar rekomenduoju Taip 100% Ne 0%
Kėbulai SedanasUniversalas Benzinas: 1.2 - 1.8 litroDyzelinas: 1.6 - 2.0 litro
  • Ar žinai kad? plus minus
    Visais ratais varoma Octavia Scout versija:



    Galingiausia RS versija:


VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • Praktiškas
  • Geras kainos ir kokybės santykis
  • Galimos visų varomųjų ratų versijos
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Blankus išorės ir vidaus dizainas
  • Nekomfortiška pakaba
"Galingiausia RS versija turės 2,0 litrų turbo variklį pasiskolintą iš Volkswagen Golf GTI"
Apžvalga
Naujoji Škoda Octavia meta iššūkį visų mylimam ir gerbiamam Volkswagen Golf. Naujas Škoda modelis pasitinka pirkėjus subtiliu atnaujintu dizainu ir vokiška kokybe. Octavia yra orientuota į praktišką pirkėją vertinantį erdvę, praktiškumą ir patikimumą. Lyginant su ankstesne karta, naujasis automobilis yra 90 mm ilgesnis, 45 mm platesnis, o atstumas tarp ašių buvo padidintas 108 mm (iki 2686 mm). Octavia modelis turi erdviausią savo klasėje interjerą - salono ilgis siekia net 1782 mm. Be to 590 litrų talpos bagažinė erdvumu taip pat lenkia daugelį konkurentų. Visa tai itin teigiamai įvertins šios markės gerbėjai. Tiesa, automobilis nebėra toks pigus kaip kadaise – Škoda kompanija žino savo vertę, o už ją moka pirkėjas. Automobilio dizainas naujų vėjų neįpūs – iš vienos pusės subtilus, daugelio skonį atitinkantis ir kompanijos tradicijas puoselėjantis stilius kiek primena praėjusio dešimtmečio Audi A4 modelius. Iš kitos pusės, skulptūriškos Škoda linijos patraukia savo subtilumu ir elegancija. Nieko nepridėsi ir nieko neatimsi. Interjeras tapo gerokai modernesnis ir patrauklesnis, o minkštas plastikas nuteikia tikrai maloniai. Tik plastikas esantis tarp priekinių sėdynių yra kietas, tačiau irgi nedvelkia pigumu. Škoda Octavia komplektuojamas su plačia variklių gama. Jų tarpe yra 1,4 litro TSI variklis su 120 AG, 1,8 litro TSI variklis su 177 AG bei 1,6 litro TDI motorai, kurie „GreenLine“ versijose generuoja 109 AG, o šimtui kilometrų kelio suvartoja vos 3,4 litro degalų. Galingiausia RS versija turės 2,0 litrų turbo variklį pasiskolintą iš Volkswagen Golf GTI. Kelyje Škoda Octavia elgiasi saugiai ir nuspėjamai, nors ir nepasižymi ugnele, kuria gali pasigirti naujasis Volkswagen Golf. Vairo mechanizmas galėtų suteikti daugiau informacijos vairuotojui, tačiau tai tikrai netrikdys tipiško Škoda vairuotojo.
Pilna apžvalga
Atsiliepimai (19)
Daugiau atsiliepimų 
Panašūs automobiliai