Mercedes-Benz GLE klasė, (W167) 2019 - dabar

Įvertinimas
0.0 Atsiliepimų nėra
  • Patikimumas 0.0
  • Varikliai 0.0
  • Interjero kokybė0.0
  • Komfortas 0.0
  • Valdymas 0.0
Kėbulai Visureigis Benzinas: 3.0 litroDyzelinas: 2.0 - 3.0 litro
  • Ar žinai kad? plus minus
    Galingiausia AMG GLE 63 S 4MATIC+ versija turi 4 L V8 Biturbo variklį su 450 kW (612 AG) galia ir 850 Nm:



VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • Salono erdvė
  • Kokybiškas interjeras
  • Įspūdingi varikliai
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Standartinė pakaba neitin komfortiška
  • Erdvė ant trečios sėdynių eilės
  • Brangus
"Pirmą kartą modeliuose su šešių ir aštuonių cilindrų varikliais bei hibridiniame iš elektros tinklo įkraunamame automobilyje naudojama visiškai reguliuojama visų ratų pavara Torque on Demand"
Apžvalga
Mercedes kompanija visada buvo daugiau ar mažiau konservatyvi, o visureigiai kogero patys konservatyviausi. Ne išimtis ir šis naujas Mercedes-Benz GLE klasės visureigis. Automobilio forma išliko tokia pati kaip pirmtako, nors ir pirmtakas nebuvo pats patraukliausias visureigis savo segmente. Visgi naujasis GLE atrodo šviežiai ir simpatiškai – priekyje didelės radiatoriaus grotelės suteikia solidumo taip reikalingo visureigiams, naujos formos galiniai žibintai suteikia žaismingumo, o didžiuliai ratai ir siluetas - sportiškumo. Gal ir neatrodo, tačiau Mercedes-Benz GLE turi puikų oro pasipriešinimo koeficientą, kurį leidžia pasiekti ir uždaromos radiatoriaus grotelės. Paskutinė modelio pavadinimo raidė sufleruoja, kad šis visureigis yra giminingas E klasės sedanui. Todėl interjere sutinkame labai panašaus dizaino ir analogiško kokybės lygio priekinę panele su dideliu ekranu centre. Žemiau jo akcentuojamos keturios oro apipūtimo angos, kurios visureigyje tapo stačiakampio formos. Mercedes leidžia mėgautis kokybe, kurią paryškina gausiai naudojami medžio intarpai ir žinoma oda. Apskritai Mercedes interjerai pastaruoju metu yra itin giriami ir tai didelis šio visureigio privalumas. Pirmą kartą modeliuose su šešių ir aštuonių cilindrų varikliais bei hibridiniame iš elektros tinklo įkraunamame automobilyje naudojama visiškai reguliuojama visų ratų pavara Torque on Demand („TonD“), kuri priklausomai nuo pasirinkto važiavimo režimo sukimo momentą tarp priekinio ir galinio tiltų paskirsto nuo 0 iki 100 procentų. „TonD“ kartu su papildomu bekelės paketu, lėtinančiąja ir greitinančiąja pavaromis suteikia GLE iki šiol neregėtas galimybes bekelėje. Mercedes-Benz GLE 450 4MATIC yra pirmasis benzininis šešių cilindrų varikliu varomas modelis, kuris naudoja 48 voltų elektros technologiją. Šio variklio techniniai duomenys: 270 kW (367 AG) ir 500 Nm sukimo momentas, kuriuos panaudojant „EQ Boost“ galima padidinti dar 250 Nm ir 16 kW/22 AG. Integruotas starteris-generatorius (ISG) atlieka tokias hibridines funkcijas kaip „EQ Boost“ ar energijos rekuperacija, taip pat leidžia taupyti degalus bei bus naudojamas dar tik kuriamose hibridinėse technologijose.
Pilna apžvalga
Panašūs automobiliai