Porsche Cayenne, (9Y0/9Y3) 2017 - dabar

Įvertinimas
0.0 Atsiliepimų nėra
  • Patikimumas 0.0
  • Varikliai 0.0
  • Interjero kokybė0.0
  • Komfortas 0.0
  • Valdymas 0.0
Kėbulai Visureigis Benzinas: 3.0 - 4.0 litroBenzinas / Elektra: 3.0 litro
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
-20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • Gerai valdomas ir komfortiškas
  • Kokybiškas interjeras
  • Smagus kelyje
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Evoliucinis dizainas
  • Neitin komfortiška pakaba
  • Ne visi prietaisai išdėstyti patogiai
"Interjere automobilis nebeturi mygtukų “fiestos”, kuria dar visai neseniai taip žavėjosi Porsche kompanija"
Apžvalga
"Obuolys nuo medžio nuriedėjo netoli” – tokia pirma mintis šauna pamačius naująjį Porsche Cayenne. Ištiesų automobilis pasikeitė labai nedaug, ar tikrai nedaug? Taip Porsche kompanija yra konservatyvi, bet kai tokių brangių automobilių parduodama net trys ketvirtadaliai milijono, tai kam rizikuoti pirkėjų lojalumu. Ištiesų naujas automobilis pasikeitė iš esmės – jis tapo 9 mm žemesnis, 63 mm ilgesnis ir 23 mm platesnis. Nepaisant visureigio ūgtelėjimo, Cayenne yra lengvesnis nei jo pirmtakas. Tai susiję su aliuminio konstrukcijomis, kurios naudojamos tiek kėbului, tiek rėmui gaminti. Gamintojas tvirtina, kad žemesnis stogas neturi įtakos keleiviams suteikiamai erdvei. Kėbulas tapo kiek atletiškesnis, stipriau išryškintos galinių ratų arkos, o gale matome pailgus žibintus kiek panašius į atnaujinto 911 – tai vienintelė charakteringa automobilio vieta. Bendrai automobilis atrodo lyg sportininkas numetęs kelis nereikalingus kilogramus ir priaugęs šiek tiek raumenų masės, tačiau iš esmės labai nepasikeitęs. Bazinis Porsche Cayenne komplektuojamas su vienos turbinos 3.0L V6 varikliu pasiskolintu iš Volkswagen Audi Group kompanijos. Šis gan kuklus variklis pasiekia 250 kW (340 AG) galią ir 450 Nm sukimo momentą ir iki 100 km/val. įsibėgėja per 6,2 sekundės, didžiausias jo pasiekiamas greitis – 245 km/val. Trečiosios kartos Cayenne Turbo turi ir gerokai solidesnį V8 variklį su dviem turbokompresoriais ir pasiekia 404 kW (550 AG) galią bei 770 Nm sukimo momentą. „Turbo“ versija taip pat turi aktyvius aerodinaminius elementus. Jos stogo aptakas keičia poziciją, priklausomai nuo akceleratoriaus ir stabdžių pedalo padėties. Kai greitėjama ar važiuojama vienodu greičiu, stogo aptakas padidina galinės dalies prispaudžiamąją jėgą, o stipriai stabdant veikia kaip papildomas aerodinaminis stabdis. Kiekvienas Cayenne gali būti komplektuojamas su trijų kamerų pneumatine pakaba, kurios darbą kontroliuoja „Porsche 4D Chassis Control“ bei „Porsche Dynamic Chassis Control“ (PDCC) sistemos. Jos automatiškai keičia automobilio prošvaisą priklausomai nuo pasirinkto važiavimo režimo ir greičio. Interjere automobilis nebeturi mygtukų “fiestos”, kuria dar visai neseniai taip žavėjosi Porsche kompanija. Priekinio skydelio dizainas yra daug švaresnis kur akcentuojamas didelis LCD ekranas ir klasikinis mechaninis laikrodis. Visgi ir čia tenka papriekaištauti gamintojams – Cayenne interjeras daugiau nei kuklus ir nors žmonės kalba, kad kuklumas puošia, tačiau “supervisureigiams” tai tikrai ne privalumas. Nepamirškime, kad paskutiniu metu rinkoje buvo pristatyta eilė naujų jaudinančių visureigių, kurie taikosi būtent į Cayenne teritoriją – tai Bentley Bentayga, Lamborghini Urus, Maserati Levante, Land Rover Range Rover Sport, Land Rover Range Rover Velar, o kur dar tuoj rinkoje pasirodysiantys ultra prabangūs Audi Q8 ir BMW X7.
Pilna apžvalga
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video