BMW XM, (G09) 2023 - dabar

Įvertinimas
0.0 Atsiliepimų nėra
  • Patikimumas 0.0
  • Varikliai 0.0
  • Interjero kokybė0.0
  • Komfortas 0.0
  • Valdymas 0.0
Kėbulai Visureigis Benzinas / Elektra: 4.4 litro
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Autoasas.lt apžvalga
Apžvalga
2022 metais BMW kompanija švenčia garsiojo “BMW M GmbH” padalinio veiklos 50-metį. Neeilinę sukaktį kompanija nusprendė pažymėti išleisdama neeilinį automobilį – įspūdingos galios ir stoto BMW XM hibridinį visureigį. Beje, BMW XM yra tik antrasis automobilis pilnai sukurtas šio padalinio, pirmasis buvo fantastiško grožio 1978 metais pristatytas BMW M1 superautomobilis su už keleivių sėdynių sumontuotu šešių cilindrų varikliu. Štai tokia evoliucija įvyko sportinių automobilių suvokime per 50 metų – nuo sportinio kupė iki didžiulio visureigio. Automobilio galia irgi evoliucionavo ženkliai – nuo 277 AG kurią turėjo BMW M1 iki 750 AG, kuria gali pasigirti BMW XM. Taigi BMW XM yra geriausias iš geriausių BMW visureigių – tai tikras Lamborghini Urus, Aston Martin DBX ar Bentley Bentayga konkurentas, o pagal svorį prilygsta ir masyviam Rolls-Royce Cullinan visureigiui. Bavariškas visureigis atrodo išties įspūdingai – skulptūriškos formos atrodo ne tik detaliai išbaigtos, bet ir proporciškai itin gražiai suderintos. Šiek tiek žemėjanti stogo linija, kvadratiškos formos ratų arkos, stambūs slenksčiai, stipriai ištęsta galinė ir stati priekinė dalis vienu metu suteikia automobiliui ir sportiškumo ir solidumo. Nebuvo pagailėta ir prašmatnių atributų – aukso spalvos langų ir radiatoriaus grotelių apvadai atrodo tiesiog prabangiai, o masyvios radiatoriaus grotelės šviečia iš toli primindamos BMW automobilių statusą. Priekyje įtaisyti dvigubi žibintai panašūs kokius matėme naujojoje X7 ir 7 serijoje – siauri dienos žibintai viršuje prie variklio dangčio ir artimųjų bei tolimųjų šviesų žibintai buferyje. Galinėje dalis irgi seka naujausiomis BMW mados tendencijomis – ištęsti galiniai žibintai atrodo puikiai, o šešiakampiai vertikaliai išdėstyti išmetimo antgaliai primena, kad po kapotu sumontuotas V8 variklis. Taip, šis jubiliejinis automobilis turi BMW M padalinio vertą 4,4 L aukštų apsukų V8 variklį su pažangiausia „M TwinPower Turbo" technologija. Vidaus degimo variklio galia siekai 360 kW/489 AG ir žinoma tai nėra galutinė visureigio galia. Kartu su elektros motoru generuojančiu 145 kW/197 AG galią, BMW XM bendra galia siekia net 480 kW/653 AG. Su tokia jėgaine BMW XM nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja per 4,3 sekundės. Kiek vėliau pasirodys ir dar galingesnė XM modelio “Label Red” versija. Jos jėgainės bendra galia sieks net 550 kW/750 AG, o sukimo momentas net 1000 Nm. Elektros režimas dideliam visureigiui leis važiuoti tik elektra iki 147 km/val. greičiu. Automobilyje montuojama 25,7 kW talpos aukštos įtampos ličio jonų baterija. Vien elektra BMW XM pagal WLTP gali įveikti 82–88 km atstumą. Per AC tinklą BMW XM gali būti įkraunamas 7,4 kW galia.
Pilna apžvalga
Panašūs automobiliai