BMW X5, (G05) 2019 - dabar

Įvertinimas
4.3 6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0) Viso įvertinimų: 3
  • Patikimumas 4.03% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)
  • Varikliai 4.00% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
  • Interjero kokybė4.32% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
  • Komfortas 4.08% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
  • Valdymas 4.622% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)
  • Ar rekomenduoju Taip 67% Ne 33%
Kėbulai Visureigis Benzinas: 3.0 - 4.4 litroDyzelinas: 3.0 litro
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
-20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • Dinamiški varikliai
  • Itin kokybiškas interjeras
  • Puikiai valdomas
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Vis dar nėra hibridinio varianto
  • Brangus nupirkti ir išlaikyti
  • M50d netikras variklio garsas...
"Automobilis turi įdomią funkciją – manevruojant nedideliu greičiu tarkim stovėjmo aikštelėje ir norint grįžti atgal galima įjungti atgalinį režimą, kuris autonomiškai valdys automobilio vairą manevruojant atgal"
Apžvalga
Jau ketvirtos kartos BMW X5 kodiniu pavadinimu „G05“ pagamintas naudojant BMW CLAR platformą, kuri naudojama neseniai pristatytuose septintos serijos G11 ir penktos serijos G30 modeliuose. Naujas X5 palyginti su pirmtaku tapo 36 mm ilgesnis, 66 mm platesnis ir 19 mm aukštesnis. Visureigis turi penkių svirčių galinę daugiasvirtę pakabą, yra komplektuojamas su visų keturių vairuojamų ratų mechanizmu bei pneumatine reguliuojama pakaba, kurią galima pakelti arba nuleisti per 40 mm. Išoriškai automobilis pasikeitė nedaug – profilis išliko toks pats, o kaip didžiausius pakeitimus galima įvardinti padidėjusias priekines radiatoriaus groteles bei visiškai naujo dizaino galinius žibintus, kurie dabar yra panašūs į naujai pristatyto trečios serijos BMW. Dinamiškumo suteikia vykusiai įkomponuotos kėbulo linijos einančios per automobilio šonus. Visi šie pakeitimai nepagadino bendro įspūdžio – tai puikiai atpažįstamas BMW X5 toks kokį prieš daugelį metų pamėgo pirkėjai. Naujoko interjeras taip pat pasikeitė nedaug – tokia pati į vairuotoją orientuota iš itin kokybiškų medžiagų pagaminta priekinė panelė turi logiškai išdėstytus ir lengvai suprantamus valdiklius. Tik prietaisų skydelis jau nebeturi tradicinių apvalių BMW ciferblatų, vietoje jų matome panašius į Peugeot naudojamą konfigūraciją kur apsukų rodyklė juda į priešingą pusę – reikės šiek tiek laiko priprasti. Tai padaryta norint tarp abiejų pagrindinių ciferblatų patalpinti navigacijos rodmenis. BMW infosistemą galima valdyti įvairiausiai – sukiojant arba liečiant ratuką esantį centrinėje konsolėje, naudojant mygtukus ant vairo, per lietimui jautrų ekraną, taip pat balsu ir gestais. Automobilis turi įdomią funkciją – manevruojant nedideliu greičiu tarkim stovėjmo aikštelėje ir norint grįžti atgal galima įjungti atgalinį režimą, kuris autonomiškai valdys automobilio vairą manevruojant atgal. Šalia viso to BMW X5 turi puikią 3D parkavimosi sistemą, Harman Kardon garso sistemą, lazerinius žibintus, gali būti atidaromas telefono pagalba ir t.t. Visureigis tapo dar praktiškesnis – kiek didesnis nei pirmtakas, galinis bagažinės dangtis padalintas į dvi dalis, kablys dabar veikia elektros varikliukų pagalba. Salone gausu USB jungčių, talpių dėtuvių įvairiems daiktams ir vandens buteliukams, o priekyje esančias puodelių nišas galima tiek atšaldyti, tiek pašildyti.
Pilna apžvalga
Savininkų atsiliepimai (3)
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video