Šiuolaikiška „Mercedes-Benz GLE“ prabanga: 5 naujovės
Šiuolaikiška „Mercedes-Benz GLE“ prabanga: 5 naujovės
Naujasis „Mercedes-Benz GLE“, kuris visuomenei bus pristatytas Paryžiuje vyksiančioje parodoje „Mondial de l’Automobile“ (2018 m. spalio 4–14 d.), nustebino net 5 naujovėmis. Be to, automobilio pagalbos vairavimui sistemos žengė dar vieną žingsnį pirmyn. Šio modelio automobilio salonas tapo dar erdvesnis ir patogesnis, o išorės dizainas išsiskiria išvaizda ir trykšta galia, taip pat jis nustato naujus aerodinamikos standartus SUV segmente. Prekybos salonuose jis atsiras 2019 m. pradžioje (JAV ir Europoje) ir 2019 m. pavasarį (Kinijoje).

5 svarbiausios naujovės
 
„E-active body control“: visiškai per tinklą valdoma hidropneumatika, 48 V pagrindu veikianti aktyvi pakaba, ir tai pirmą kartą veikia kartu su taip pat naujai sukurta pneumatine pakaba. Tai vienintelė rinkoje esanti sistema, kurioje galima atskirai valdyti kiekvieno rato spyruoklių ir amortizatorių jėgas. Tai reiškia, kad saugoma ne tik nuo kėbulo pasvirimo, bet ir nuo išilginio svyravimo bei automobilio galinės dalies „tūptelėjimo“ stipriai greitėjant.
 
Aktyvi pagalba transporto spūstyje: ši pagalbinė vairavimo sistema leidžia GLE iš anksto atpažinti transporto spūstis, judant maždaug iki 60 km/val. greičiu, aktyviai padeda vairuotojui sustoti, pajudėti iš vietos ir net pagelbėja formuojant avarinę eismo juostą, kai reikia pasitraukti į šalį, paliekant vietos pagalbos tarnyboms pravažiuoti.
 
Aktyvaus stabdymo pagalbininko šalutinio kelio funkcija: jeigu išsukant iš važiuojamosios kelio dalies kyla pavojus susidurti su atvažiuojančiomis iš priekio transporto priemonėmis, GLE gali būti sustabdytas esant tokiems manevrams būdingam greičiui.

 
4MATIC: pirmą kartą naudojama modeliuose su šešių ir aštuonių cilindrų varikliais bei hibridiniame iš elektros tinklo įkraunamame automobilyje, visiškai reguliuojama visų ratų pavara (Torque on Demand („TonD“), priklausomai nuo pasirinkto važiavimo režimo, sukimo momentą tarp priekinio ir galinio tiltų paskirsto nuo 0 iki 100 procentų. Su papildomu bekelės paketu ir pirmą kartą pasaulyje su visiškai reguliuojama visų ratų pavara („TonD“) galima pasinaudoti lėtinančiąja ir greitinančiąja pavaromis. Todėl GLE galimybės bekelėje padidėja kaip niekada iki šiol.
 
Sėdėjimo patogumas: naujasis GLE turi daug ilgesnę važiuoklės bazę (plius 80 mm) ir dėl to atitinkamai daugiau erdvės salone. Patogumą labai padidina papildomai užsakomas visiškai elektrinis antrosios eilės sėdynių reguliavimas. Taip pat galima papildomai užsisakyti trečią sėdynių eilę.

Išorės ir salono dizainas – akivaizdi galia
 
Šiuolaikiška prabanga kelyje ir bekelėje – tai naujojo GLE dizaino perduodama žinia. Automobilio su ilga važiuoklės baze, trumpomis iškyšomis ir su kėbulu susiliejančiais ratais proporcijos nepalieka abejonės, kad jis bet kokioje vietovėje jausis kaip namuose. Dizaino srityje GLE laikosi jausmų grynumo strategijos ir gausiai išformuotų paviršių naudai atsisako atskirų briaunų bei ornamentų. Paviršiai sąveikauja su tiksliais grafiniais elementais.

 
GLE salono žavesys kyla iš kontrasto tarp prabangos, t. y. „Mercedes-Benz“ prabangaus salono elegantiškos atmosferos ir rimtų progresyvių SUV savybių. Prietaisų skydo dizaino centrinis elementas yra įspūdingame prietaisų skyde įmontuotas sportiškas stilingas kabinos elementas. Prietaisų skydas sklandžiai pereina į durų skydus ir integruoti apdailos elementai tiesiog apgaubia vairuotoją bei priekinį keleivį.
 
„Mercedes-Benz“ GLE 450 4MATIC yra pirmasis benzininis šešių cilindrų variklio varomas modelis, kuris naudoja 48 voltų elektros technologiją (degalų sąnaudos, važiuojant mišriu režimu: 9,6–8,3 l/100 km; CO2 emisija, važiuojant mišriu režimu: 220–190 g/km) ir kuris išleidžiamas į rinką. Jo eksploataciniai duomenys: 270 kW (367 AG) ir 500 Nm sukimo momentas, kuriuos trumpam, panaudojant „EQ Boost“, galima padidinti dar 250 Nm ir 16 kW/22 AG. Integruotas starteris-generatorius (ISG) atlieka tokias hibridines funkcijas kaip „EQ Boost“ ar energijos rekuperacija ir taip pat leidžia taupyti degalus bei yra rezervuotas aukštosios įtampos hibridinei technologijai.
 
Pagalbinės važiavimo sistemos: geresnė pagalba automobilių spūstyse
 
Naujasis GLE debiutuoja su naujausios kartos „Mercedes-Benz“ pagalbinėmis važiavimo sistemomis, kurios sąveikauja su vairuotoju. Palyginus su ankstesniuoju modeliu ne tik pagerėjo aktyvios saugos lygis, bet ir tam tikros „Intelligent Drive“ funkcijos, kurios neturi sau lygių ne tik SUV segmente.

 
Su tokia keblia situacija, kai už posūkio netikėtai pamatai transporto spūsties galą, susiduria ne tik tolimųjų reisų vairuotojai. Taigi vairuotojui padeda ir naujasis GLE, nes transporto spūsčių valdymas greitkeliuose prasideda dar prieš spūstį, gelbsti stabdant, pajudant ir spūsčiai išsiskirsčius.
Rekomenduojami video