„Mercedes-Benz GLE“ turės dar niekur nematytą funkciją, kuri pravers bekelėje
„Mercedes-Benz GLE“ turės dar niekur nematytą funkciją, kuri pravers bekelėje
„Freischaukelfunktion“ - taip vadinasi nauja, kol kas dar niekur nesutinkama visureigių funkcija, kuria didžiuosis naujasis „Mercedes-Benz GLE“. Senu bekelės meistrų triuku paremta funkcija padės automobiliui išlipti iš sudėtingų situacijų.
 
Šiais laikais žmonės visureigius naudoja ne pagal paskirtį. Visureigiai gyvena miestuose, kur jie savo savininkus veža į darbą, į parduotuvę, ir atgal namo. Žmonės juos pamėgo dėl patogumo ir praktiškumo - juk jų salonai yra tokie erdvūs, o aukšta vairuotojo padėtis leidžia apžvelgti pakankamai didelį plotą. Tačiau automobilių gamintojai nepamiršo visureigių esmės - kai kurie jų vis dar gali važinėti bekele.
 
Štai naujasis „Mercedes-Benz GLE“, kuris kol kas dar nebuvo oficialiai pristatytas, buvo intensyviai išbandomas sudėtingomis sąlygomis. Ir ne be reikalo - tai yra tikras visureigis, kuriam teks pasivaržyti su „Range Rover“, „Jeep“ ir „Audi“ pasiūlymais. Tai nėra šiaip koks nors miestietiškas krosoveris - šių visureigių savininkai dažnai gyvena užmiesčiuose, taip pat mėgsta vykti į medžioklę ar slidinėti. Taigi, šiokių tokių bekelės savybių reikia. „Mercedes-Benz GLE“ galės pats įsisiūbuoti, kad išsikapstytų iš sniego ar smėlio, į kurį bus įklimpęs.
 
„Freischaukelfunktion“ funkcijos veikimas smėlio kopose
 
 
„Freischaukelfunktion“ - taip gražiai pavadinta ši įsisiūbavimo funkcija. Ją vykdo pneumatinė visureigio važiuoklė, kuri labai staigiai tai pakelia, tai nuleidžia automobilį, taip įsiūbuodama jo svorį ir leisdama ratams surasti bent šiek tiek daugiau sukibimo. Šis triukas, beje, yra pasiskolintas tiesiai iš bekelės mėgėjų, kurie savo automobilius įsiūbuoja šiek tiek kitaip - arba pulsuojančiais akceleratoriaus paspaudimais, arba staigiais pirmo ir atbulinio bėgių keitimais, arba automobilio kapotą ar bagažinę užgulusiu draugu.
 
Naujasis „Mercedes-Benz GLE“ turi pažangią pneumatinę važiuoklę. Kiekvieno rato oro pagalvės yra reguliuojamos atskirai, galima gana tiksliai ir greitai keisti prošvaistos dydį, o ir kelionė turėtų būti labai patogi. „Mercedes“ siekė, kad naujasis GLE visureigis pasižymėtų geromis pravažumo savybėmis, tačiau kartu būtų ir patogus kelionių keliais palydovas.
technologijos.lt
Rekomenduojami video