Lamborghini Temerario, 2024 - dabar
Įvertinimas
0.0
- Patikimumas 0.0
- Varikliai 0.0
- Interjero kokybė0.0
- Komfortas 0.0
- Valdymas 0.0
Kėbulai
Kupė
Benzinas / Elektra: 4.0 litro

"Automobilio duomenys išties įspūdingi, tačiau bus įdomu pamatyti kaip savininkai, ekspertai ir fanai įvertins pasikeitusį automobilio variklio charakterį ir žinoma balso toną"
Apžvalga
Lamborghini Temerario – tai naujas Italijos gamintojo mažasis modelis, pakeičiantis labai gero populiarumo sulaukusį Huracán modelį. Naujasis automobilis ne tik turės plug-in hibridinę jėgainę, bet ir bus gaminamas su V8 varikliu – pirmą kartą nuo 1981 metų Lamborghini Jalpa modelio. Be to, tai bus pirmasis Lamborghini automobilis turintis variklį su turbina, o tai išties didelis pasikeitimas automobilio charakteryje. Automobilio dizainas evoliucinis, nedaug nutolęs nuo to kokį turėjo Huracán – tai tipiškas Lamborghini stilius, tik gal ne toks išraiškingas kaip pirmtako. Dabar labiau pabrėžiamos ne trapecijos formos, o horizontalios, ypač priekinėje automobilio dalyje - panašiai kaip Lamborghini Countach LPI 800-4 modelyje. Priekyje sumontuoti šešiakampiai LED dienos žibintai ne tik atrodo įdomisi, bet ir atlieka funkciją – jie paslepia oro kanalus, aušinančius priekinių ratų keraminius stabdžius. Gale išraiškingi šešiakampiai LED žibintai dera su centre įtaisytu tokios pačios formos išmetimo sistemos antgaliu, kuriame slepiasi du apvalūs vamzdžiai. Dizainas užbaigtas efektyviu anglies pluošto difuzoriumi. Kiekviena automobilio dizaino detalė – nuo šoninių veidrodėlių iki galinio difuzoriaus prisideda prie oro srautų valdymo stabdžiams ar varikliui aušinti arba stabilumo padidinimo automobiliui važiuojant dideliu greičiu. Skirtingai nuo ankstesnių modelių, Temerario pasižymi erdvesniu salonu – kiek ilgesnė ratų bazė ir aukštesnis stogas leidžia patogiau įsitaisyti dviem suaugusiems. Lengvos sportinės sėdynės turi anglies pluošto pagrindą ir pakankamai paminkštinimų, kad būtų galima jose patogiai įsitaisyti. Vietoje analoginių prietaisų dabar įrengti net trys ekranai: vienas – vairuotojui, kitas – centrinėje konsolėje, o trečias – priešais keleivį. Pastarasis gali valdyti mediją arba navigaciją. Vairas net su 21 integruotu mygtuku ir pavarų perjungimo mentelėmis, o transmisijos valdikliai įrengti centrinėje konsolėje. Kaip minėjome, Temerario yra pirmasis Lamborghini su V8 turbo varikliu. Naujas 4,0 l darbinio tūrio V8 išvysto 800 AG ir 730 Nm. Į jį integruotas elektrinis 110 kW motoras padeda panaikinti turbokompresoriaus vėlavimą. Du ant priekinės ašies sumontuoti elektriniai varikliai leidžia važiuoti ir vien elektriniu režimu. Naudojama nedidelė 3,8 kWh baterija pasiskolinta iš Revuelto modelio, įkraunama regeneraciniu stabdymu arba laidu. Bendra sistemos galia yra net 920 AG (677 kW) – tai beveik superautomobilių zona. Nuo 0–100 km/h – vos per 2,7 s, maksimalus greitis viršija 340 km/h. Automobilio duomenys išties įspūdingi, tačiau bus įdomu pamatyti kaip savininkai įvertins pasikeitusį automobilio variklio charakterį ir žinoma balso toną.
Pilna apžvalga
Panašūs automobiliai
-
Aston Martin V8 Vantage 2018 - dabar 0
-
Chevrolet Corvette 2019 - dabar 0
-
Ferrari 296 GTB 2022 - dabar 0
-
Ferrari F8 Tributo 2019 - dabar 0
-
Maserati MC20 2020 - dabar 0
-
McLaren 750S 2023 - dabar 0
-
McLaren 765LT 2020 - dabar 0 TOP 10
-
Mercedes-Benz AMG GT 2023 - dabar 0
-
Porsche 911 2019 - dabar 1
-
Porsche 911 GT3 2021 - dabar 0
-
Porsche 911 GT3 RS 2022 - dabar 0