BMW iX, (i20) 2021 - dabar TOP 10

Įvertinimas
0.0 Atsiliepimų nėra
  • Patikimumas 0.0
  • Varikliai 0.0
  • Interjero kokybė0.0
  • Komfortas 0.0
  • Valdymas 0.0
Kėbulai Visureigis Elektra Pigiau nei benzinas?
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
"Stebina tai, kad kampuotas BMW iX yra itin aerodinamiškas - jo pasipriešinimo koeficientas siekia vos 0,25. Kas nežino ar tai daug – pasakysime tik tiek, kad BMW iX yra aerodinamiškesis už plius minus visus automobilius..."
Apžvalga
Nors BMW kompanija yra viena iš pirmųjų pradėjusių gaminti elektromobilius, tačiau su elektriniu visureigiu kiek vėluoja – rinkoje jau turime Tesla Model X, Jaguar I-Pace, Audi e-tron ir Mercedes EQC modelius. Tiesa BMW jau kurį laiką parduoda elektra varomą BMW iX3 modelį, bet šis nėra suprojektuotas kaip elektromobilis. Taigi, elektrinis BMW visureigis mus pasitinka įdomiu dizainu. „Įdomus dizainas“ - BMW iX atveju skamba ne kaip komplimentas. Automobilio dizaino patraukliu nepavadinsi, jo nepavadinsi ir tipišku BMW stiliumi. Žinoma, geriau įsižiūrėjus galima rasti bendras dizaino temas su mažuoju BMW i3 elektromobiliu, bet kogero sutiksite kad i3 atrodo šauniau už iX. Didelės visureigio „radiatoriaus“ grotelės, ryškiai profiliuotas kapotas atrodo mažų mažiausiai ne rafinuotai, blogiausiu atveju baisiai. Žinoma už priekinių grotelių yra sumontuota galybė įvairių jutiklių – kogero jos ir yra tokios didelės... Galinė dalis turi stilių kiek labiau pritinkantį premium klasės automobiliui, bet šauniu jo irgi nepavadinsi. O mėlyni kėbulo intarpai kogero reišiantys „elektrą“ irgi nieko gražaus ar solidaus neprideda. Panašu BMW kompanija vis dar ieško išskirtinio stiliaus savo elektromobiliams, kurį jau atrado tiek VW, tiek Mercedes-Benz kompanijos ir mūsų nuomone labai puikiai atrado Audi kompanija. Įdomu, kad dizaineriai atsisakė pakeliamo priekinio dangčio argumentuodami jog nebeliko jokios priežasties jį atidarinėti - automobilio langų ploviklio bakelį galima pripildyti atidarius priekyje esantį BMW ženkliuką. Tačiau tuo pačiu priekinėje automobilio dalyje nepalikta vietos ir papildomam bagažo skyriui. Stebina tai, kad kampuotas BMW iX yra itin aerodinamiškas - jo pasipriešinimo koeficientas siekia vos 0,25. Kas nežino ar tai daug – pasakysime tik tiek, kad BMW iX yra aerodinamiškesis už plius minus visus automobilius... Tiesiog už visus. BMW iX turi du elektros variklius – ant priekinės ir galinės ašių. „BMW iX xDrive50“ modelyje sumontuoti agregatai išvysto bendrą 370 kW/500 AG galią, o automobilis nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja per 5 sekundes – panašiai kaip BMW M3! „BMW iX xDrive40“ modelio varikliai turi bendrą 240 kW/300 AG galią, o 100 km/val. greitį išvysto per 6 sekundes. Abiejuose modeliuose BMW montuoja penktos kartos ličio-jonų baterijas, kurios pasižymi didesniu energijos sukaupimo tankiu. „xDrive50“ modelyje montuojama didelė virš 100 kWh talpos baterija, kuri anot gamintojo leidžia viena įkrova įveikti net 600 km atstumą (pagal WTPL). Pigesnioji „xDrive40“ turi 70 kWh talpos bateriją, kuri leidžia nuvažiuos kiek daugiau nei 400 km (pagal WTPL). Salone mes matome unikalaus stiliaus prietaisų skydelį. Ar jis mums patinka? O taip, net labai! Minimalistinio stiliaus, asimetriškų formų, netipiškų sėdynių raštų ir fokusavimasis į kelias itin kokybiškas medžiagas – visa tai atrodo tiesiog nuostabiai. Žinoma dėmesio centre yra didelis išlenktas LCD ekranas, bet dar įdomiau atrodo heksagono formos vairas, arba minimalistinis durelių dizainas kuris beje yra labai panašus į mums gerai žinomo BMW penktos serijos E60 modelio, skaidrūs valdikliai esantys centrinėje konsolėje ir puikus erdvės pojūtis. Šia prasme BMW iX yra daug įdomesnis nei Audi e-tron visureigiai, kurie vysto tą pačią interjerų stiliaus liniją kaip ir modeliuose su vidaus degimo varikliais. Taigi, BMW iX elektromobilio dizainas ir stilius gali patikti arba nepatikti, tačiau iš jo tikrai neatimsime galingos elektrinės jėgainės, talpios baterijos ir solidaus nuvažiuojamo atstumo su vienu įkrovimu.
Pilna apžvalga
Panašūs automobiliai