Volkswagen Up, 2011 - 2023
Įvertinimas
4.0
5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
- Patikimumas 4.51% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
- Varikliai 4.03% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
- Interjero kokybė3.019% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)
- Komfortas 3.021% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)
- Valdymas 4.53% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
- Ar rekomenduoju Taip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
- Klasėje pirmaujanti konstrukcijos kokybė
- Puikus variklių asortimentas
- Nuostabus Up GTI modelis
TRŪKUMAI
- Brangesnis nei daugelis konkurentų
- Tik keturios vietos
- Trijų žvaigždučių Euro NCAP įvertinimas
Apžvalga
Naujojo Volkswagen kompanijos mini automobiliuko dizainas yra švarus, grynas ir „industrinis“. Negalima nesutikti – Volkswagen „up!“ turi tikrai patrauklų priekį ir išsiskiriantį galą. Nedidukas vos 3,5 metro ilgio automobilis gali pasigirti labai didele ratų baze – 2,42 m. Kaip žinia, kuo didesnė ratų bazė, tuo daugiau vietos turi automobilyje įsitaisę keleiviai. Keturiems suaugusiems keleiviams čia vietos tikrai pakaks, vietos pakaks ir 251 litrui bagažo (951 litrų nulenkus galines sėdynes). 1 litro variklį turintis „up!“ sveria vos 929 kg, o kėbulo atsparumas sukimui yra geriausias klasėje. Automobilio interjeras pabrėžtinai aiškus, patogus, o naudojamos medžiagos nepaisant kiek pigokos vairaračio odos palieka tik gerą įspūdį. Vairuotojo sėdynę galima lanksčiai reguliuoti, o vairą reguliuoti kryptimis viršun arba apačion. „up!“ komplektuojamas ir su kondicionieriumi bei šildomomis sėdynėmis. Viduje daugybė įvairių ertmių susidėti smulkiems daiktams. „up!“ yra pirmasis miesto automobilis su „City Emergency Braking“ sistema. Kelyje pasitaikius ekstremaliai situacijai priekyje sumontuotas lazeris nuspaus stabdžius vairuotojui dar nespėjus sureaguoti vairuotojui. Kaip žinia dauguma susidūrimų mieste įvyksta važiuojant mažesniu greičiu, todėl sistema veikia važiuojant iki 30 km/h greičiu. Automobilis turi elektroninę stabilumo sistemą ir stabdžių antiblokavimo sistemą. Kelyje „up!“ elgiasi lyg būtų gerokai didesnis, aukštesnės klasės automobilis – pakaba veikia minkštai, sukibimas geras, posūkiuose posvyriai jaučiami, tačiau tai negasdina. Tiesiog puikus miesto automobilis. Tad, eilinį kartą automobilių gamintojai mums įrodo, kad net ir nedideli automobiliai gali savyje sutalpinti daug daugiau nei mes tikimės.
Pilna apžvalga
Savininkų atsiliepimai (2)
- E-Up! Electric Darbe naudojame du elektrinius e-Up! važiavimui pas klientus Vilniuje, taip pat ir aplink į rajoną. 2018 metų, vieno rida kažkas apie36k, pas kitą jei gerai atsimenu 42k. Šiaip vairuojant nesijaučia kad toks mini automobilis, važi
- Mažasis up Pirkta naudota, buvo nuriedėjus 140 tūkstančių. Pravažiuta jau 20 tūkstančių. Apart tepalų keitimo, jokiu investicijų. Jau stabdžiu diskai eina į pabaiga, sankabos garsas ir nebepatinka, matysiu kiek laikys. Bet kaip po 150 štuku
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius!
plus
Panašūs automobiliai
- Chevrolet Spark 2010 - 2015 1
- Citroen C1 2014 - 2021 0 TOP 10
- Fiat 500 2008 - dabar 4 TOP 10
- Fiat 500 2020 - dabar 0
- Fiat Panda 2011 - dabar 1 TOP 10
- Ford Ka 2008 - 2016 0
- Ford Ka 2014 - 2021 0
- Hyundai i10 2013 - 2022 1
- Hyundai i10 2019 - dabar 0
- Kia Picanto 2011 - 2017 1
- Kia Picanto 2017 - dabar 0
- Mitsubishi Space Star 2012 - dabar 1
- Nissan Pixo 2009 - 2013 1
- Opel Adam 2012 - 2019 0
- Opel Agila 2007 - 2015 4
- Opel Karl 2015 - 2019 1
- Peugeot 108 2014 - 2021 0
- Renault Twingo 2014 - dabar 0
- Renault Wind 2010 - 2012 0
- Seat Mii 2011 - 2021 0
- Skoda Citigo 2011 - 2020 0
- Suzuki Celerio 2014 - dabar 1 TOP 10
- Suzuki Celerio 2021 - dabar 0
- Suzuki Splash 2008 - 2015 0
- Toyota Aygo 2014 - 2021 1
- Toyota Aygo X 2022 - dabar 0
Rekomenduojami video