Automobilis modernioms masėms – „Volkswagen Up!“
Automobilis modernioms masėms – „Volkswagen Up!“
Kokius reikalavimus „Volkswagen“ kėlė naujam „Up!“ automobiliui? Tokius pat kaip kadaise Adolfas Hitleris surašė ant popieriaus ir įteikė Ferdinandui Porsche su nurodymu sukurti legendinį „vabalą“. Tiesa, nuo „vabalo“ premjeros viskas pasikeitė neatpažįstamai. Vietoje FM/AM dabar turime MP3, „iPod“ jungtis. Vietoje ilgųjų žibintų ieškoti keliui, dabar turime GPS navigaciją. Pageidautina su 3D...


Taigi pasižiūrėkime, kaip VW pavyko pagaminti automobilį modernioms masėms. „Volkswagen“ iki oficialios „Up!“ automobilio premjeros Frankfurto automobilių parodoje pristato šio ilgai laukto automobilio nuotraukas ir techninius parametrus. Ir tai jau ne koncepcija, o serijinei gamybai paruošta mašina.

Mažesnis nei „Polo“, trijų durų „Up!“ yra pirmasis iš plačios mažų automobilių gamos, kurią planuoja pristatyti VW per artimiausius metus. Serijinis modelis įkūnyja visuose konceptiniuose modeliuose matytus bruožus – mažą dydį, bet ilgą ratų bazę, didelę salono erdvę. Jo ratų bazė – 2,42 m., o viso automobilio ilgis – 3,54 m.

„Up!“ salone tilps keturi suaugę keleiviai. Jų „pramogas“ užtikrins „Portable Infotainment Device“ – nešiojamas pramogų įrenginys, grojantis MP3, turintis GPS navigaciją ir t.t. Taip pat bus galimą užsisakyti „Kid Box“, „Travel Box“ ar „City Box“ paketus – atitinkamai juose bus įrangos vaikams užimti, kelionėms supaprastinti ar nepasiklysti mieste.

Pirkėjai galės pasirinkti vieną iš dviejų 1 litro variklių – 59 ar 74 AG. Planuojami ir gamtinėmis dujomis, ir elektros varikliais varomi modeliai.

Šiame automobilyje debiutuoja visiškai nauja „Volkswagen“ sukurta „City Emergency Braking“ sistema – ji, važiuojant iki 30 km/h greičiu, sustabdys automobilį priekyje atsiradus kliūčiai. Tokia pati sistema jau kelis metus diegiama „Volvo“ automobiliuose. Švedai tikina, kad ji puikiai veikia. Deja, per pristatymus žiniasklaidai ji jau kelis kartus „susimovė“...
Rekomenduojami video