Seat Mii, 2011 - 2021

Įvertinimas
0.0 Atsiliepimų nėra
  • Patikimumas 0.0
  • Varikliai 0.0
  • Interjero kokybė0.0
  • Komfortas 0.0
  • Valdymas 0.0
Kėbulai Hečbekas Benzinas: 1.0 litroElektra Pigiau nei benzinas?
  • Ar žinai kad? plus minus
    SEAT Mii kartu su Škoda Citigo bei Volkswagen up! yra pirmieji mini klasės automobiliai su automatinio stabdymo sistema.

    Net ir šis mažylis turi GTI versiją su vieno litro turbo varikliu:



    Koncepcinis modelis atrodė taip:




VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
-20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • Klasėje pirmaujanti konstrukcijos kokybė
  • Puikus variklių pasirinkimas
  • Gerai valdomas
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Brangesnis nei daugelis konkurentų
  • Tik keturios vietos
  • Trijų žvaigždučių Euro NCAP įvertinimas
Apžvalga
SEAT Mii kartu su Škoda Citigo buvo gaminamas ant kompanijos mini automobiliuko Volkswagen up! bazės. Tiesa SEAT Mii dizainas yra labiau tradicinis, priderintas prie SEAT kompanijos propaguojamo stiliaus. Nedidukas vos 3,5 metrų ilgio automobilis gali pasigirti labai didele ratų baze – 2,42 m. Kaip žinia, kuo didesnė ratų bazė, tuo daugiau vietos turi automobilyje įsitaisę keleiviai. Keturiems suaugusiems keleiviams čia vietos tikrai pakaks, vietos pakaks ir 251 litrui bagažo (951 litrų nulenkus galines sėdynes). 1 litro variklį turintis SEAT Mii sveria vos 929 kg. Nepaisant to automobilio kėbulo atsparumas sukimui yra geriausias klasėje. Automobilio interjeras pabrėžtinai aiškus, patogus, o naudojamos medžiagos palieka tik gerą įspūdį nepaisant kiek pigokos vairaračio odos. Vairuotojo sėdynę galima lanksčiai reguliuoti, o vairą reguliuoti viršun arba apačion. Mii komplektuojamas ir su kondicionieriumi bei šildomomis sėdynėmis. Viduje daugybė įvairių ertmių susidėti smulkiems daiktams. Mii yra pirmasis miesto automobilis su „City Emergency Braking“ sistema. Kelyje pasitaikius ekstremaliai situacijai priekyje sumontuotas lazeris įvertinęs situaciją duos signalą stabdymui vairuotojui dar nespėjus sureaguoti. Kaip žinia dauguma susidūrimų mieste įvyksta važiuojant nedideliu greičiu, todėl sistema veikia važiuojant iki 30 km/h greičiu. Automobilis turi elektroninę stabilumo sistemą ir stabdžių antiblokavimo sistemas. Kelyje Mii elgiasi lyg būtų gerokai didesnis automobilis – pakaba veikia minkštai, sukibimas geras, posūkiuose posvyriai jaučiami, tačiau tai negasdina. Tiesiog puikus miesto automobilis. Eilinį kartą automobilių gamintojai mums įrodo, kad net ir nedideli automobiliai gali savyje sutalpinti daug daugiau nei mes tikimės.
Pilna apžvalga
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video