Toyota Aygo, (AB40) 2014 - 2021
Įvertinimas
5.0
21% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)
- Patikimumas 5.011% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
- Varikliai 5.025% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)
- Interjero kokybė4.09% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)
- Komfortas 4.012% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)
- Valdymas 4.04% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
- Ar rekomenduoju Taip 100% Ne 0%
Kėbulai
Hečbekas
Benzinas: 1.0 litro
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
- Simpatiškas išorės ir vidaus dizainas
- Gera garso izoliacija
- Lengvas vairuoti ir ekonomiškas
- Iki 10 metų garantija
TRŪKUMAI
- X-shift automatas reaguoja per lėtai
- Brangi papildoma įranga
- Prasta salono medžiagų kokybė
Apžvalga
Antros kartos Toyota Aygo kaip ir pirmtakas buvo sukurtas drauge su Peugeot 108 ir Citroen C1 modeliais. Tik dabar visi trys automobiliai nebeatrodo identiški. Šįkart mus pasitinka tikrai radikalaus dizaino Aygo. Tai visiškai nestebina, nes paskutiniai Toyota (Lexus) modeliai daugiau nepasižymi nuosaikiu dizainu – jie tapo agresyvūs, išsiskiriantys ir reikalaujantys praeivių dėmesio. Aygo dizaino ašis yra priekyje esantis „X“ formos skirsnys einantis nuo priekinių statramsčių iki bamperio apačios. Šio „ikso“ spalvą savininkai galės keisti, kaip ir kai kurių detalių interjere, tad šios malonios smulkmenos pritrauks jaunesnius pirkėjus ir suteiks nemažai linksmų akimirkų savininkams. Viduje pagrindinis dizaino dėmesys skirtas centre įtaisytam lietimu valdomui LCD ekranui. Žinoma, naudojamas plastikas yra pigus, tačiau tai priimtinas standartas šioje klasėje. Didelis privalumas yra tai, kad automobilis tapo gerokai tylesnis – geriau izoliuoja garsą sklindantį nuo kelio ir vėjo keliamą triukšmą. Toyota Aygo tapo kiek didesnis iš išorės, o viduje erdvesnis dėka to, kad sėdynės buvo sumontuotos žemiau, o stogas turi iškilimus virš galvų. Bagažo skyrius taip pat padidėjo 29 litrais iki 168 litrų. Kadangi šis mažylis sveria mažiau nei pirmtakas, tai jam užtenka ir trijų cilindrų 1,0 litro variklio, kuris puikiai „sukasi“ ir be turbokompresoriaus. Šis motoras turintis 68 AG ir mėgstantis aukštus sūkius tikrai suteiks reikiamą galią mieste ir „fun“ faktorių, kurio žmonės tikisi vairuodami tokį mažylį.
Pilna apžvalga
Savininkų atsiliepimai (1)
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius!
plus
Panašūs automobiliai
- Chevrolet Spark 2015 - 2022 0
- Citroen C1 2014 - 2021 0 TOP 10
- Fiat 500 2008 - dabar 4 TOP 10
- Fiat Panda 2011 - dabar 1
- Ford Ka 2014 - 2021 0
- Hyundai i10 2013 - 2022 1
- Kia Picanto 2011 - 2017 1
- Kia Picanto 2017 - dabar 0
- Mini Cooper-One 2013 - dabar 0
- Mitsubishi Space Star 2012 - dabar 1
- Opel Karl 2015 - 2019 1
- Peugeot 108 2014 - 2021 0
- Renault Twingo 2014 - dabar 0
- Seat Mii 2011 - 2021 0
- Skoda Citigo 2011 - 2020 0
- Volkswagen Up 2011 - 2023 2
Rekomenduojami video