Volkswagen Golf, (Mk5) 2003 - 2009

Įvertinimas
3.7 5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9) Viso įvertinimų: 23
  • Patikimumas 3.74% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)
  • Varikliai 3.85% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
  • Interjero kokybė3.411% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)
  • Komfortas 3.015% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)
  • Valdymas 3.99% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
  • Ar rekomenduoju Taip 78% Ne 22%
Kėbulai HečbekasUniversalas Benzinas: 1.4 - 3.2 litroDyzelinas: 1.9 - 2.0 litro
  • Ar žinai kad? plus minus
    Galingiausia R32 versija turi 3.2 litro VR6 250 AG (184 kW)/6300 rpm galios ir 320 Nm/2800 rpm sukimo momento variklį. Šis automobilis pasiekia maksimalų 250 km/h greitį ir įsibėgėja nuo 0 iki 100 km/h per 6.2 sekunės:





    Buvo pagaminta įspūdingas konseptas pavadinimu GTI W12-650. Šis monstras turėjo Bentley Continental GT 6.0 litro W12 bi-turbo variklį su 650 AG (478 kW) galia, bei 720 Nm sukimo momentu. Nuo 0 iki100 km/h automobilis įsibėgėjo per 3.7 sekundės ir pasiekė maksimalų 325 km/h greitį:





    Šios kartos Golf pelnė daugybę apdovanojimų, tame tarpe šiuos:
    • Vienas iš dešimties geriausių 2007, 2008 ir 2009 metais (žurnalas „Car and Driver“).
    • Vienas iš dešimties geriausių 2009 metais (žurnalas „Car and Driver“).
    • Geriausias 2007 metų automobilis (žurnalas „Automobile Magazine“).
    • 2004 ir 2007 metų geriausias nedidelis šeimos automobilis (žurnalas „What Car?“).
    • Geriausias 2004 metų automobilis (žurnalas „What Car?“).
    • 2004/2005 metų geriausias importuojamas automobilis Japonijoje.
    • Geriausias 2004 metų automobilis (laidos „Fifth Gear“ ir „Top Gear“).
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
-20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • Kokybiškas interjeras
  • Didelis variklių pasirinkimas
  • Ekonomiški varikliai
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Neišsiskiriantis dizainas
  • Ne toks smagus kaip konkurentai
  • Ne pats praktiškiausias klasėje
"Automobilis turi puikų 1.4 L TSI variklį su dviem turbinom ir 170 AG galia, jei to maža – yra GTI versija su 2.0 L Turbo FSI 200 AG varikliu"
Apžvalga
Volkswagen Golf Mk5 ir vėl tapo labai sėkmingu modeliu Europoje. Kadangi senesnės kartos Golf buvo kritikuojamas kaip ne itin dinamiškas ir sportiškas automobilis, kuriant šį Golf buvo padirbėta iš peties. Automobilis gaminamas su nauja galine daugiasvirte pakaba (labai panašia kokią turi Ford Focus) kas itin patobulino automobilio elgesį kelyje ir dabar būtent Golf šioje srityje laikomas lyderiu savo klasėje. Automobilis turi puikų 1.4 L TSI variklį su dviem turbinom ir 170 AG galia, jei to maža – yra garsioji GTI versija, kuri turi 4 cilindrų 2.0 L Turbo FSI (Fuel Stratified Injection) variklį su 200 AG (147 kW) ir 280 Nm sukimo momentu. Jei ir to pasirodytų maža – prašom 3.2 litro 250 AG (184 kW)/6300 rpm galios ir 320 Nm/2800 rpm sukimo momento automobilis pasiekiantis maksimalų 250 km/h greitį ir įsibėgėjantis nuo 0 iki 100 km/h per 6.2 sekunės. Ši versija gali turėti ir visų varomųjų ratų sistemą. Naujo Golf interjero medžiagas sunku būtų apibūdinti kaip nepriekaištingas. Galbūt dėl to, kad Golf nekonkuruotų su prabangesniu savo broliu Audi A3. Taigi šios kartos Golf tapo sportiškesnis, geriau valdomas kartu išlaikė daugelį savybių, kuriomis visada pasižymėjo - patikimą elgesį kelyje, patogumą, ekonomiškumą ir talpumą.
Pilna apžvalga
Savininkų atsiliepimai (23)
Daugiau atsiliepimų 
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video