Renault Megane, (II) 2002 - 2009

Įvertinimas
3.8 4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0) Viso įvertinimų: 23
  • Patikimumas 3.317% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
  • Varikliai 4.04% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
  • Interjero kokybė3.56% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)
  • Komfortas 3.88% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)
  • Valdymas 4.33% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
  • Ar rekomenduoju Taip 74% Ne 26%
Kėbulai HečbekasKabrioletasSedanasUniversalas Benzinas: 1.4 - 2.0 litroDyzelinas: 1.5 - 1.9 litro
  • Ar žinai kad? plus minus
    Šios kartos Megane buvo pripažintas 2003 Metų Europos Automobiliu

    Automobilyje vėl yra akcentuojamas saugumas – jis buvo įvertintas 5 žvaigždutėmis EuroNCAP susidūrimo testuose. Tai pirmas mažas šeimos automobilis gavęs tokį įvertinimą.

    Galingiausia versija RenaultSport (RS) turi 2.0 L 16v variklį su 225 AG (165 kW):


VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Autoasas.lt apžvalga
Apžvalga
Megane II buvo pradėtas gaminti 2002 metais su daugybe įvairių kėbulų: trijų ir penkių durų hečbeko, 4 durų sedano, penkerių durų universalo ir net kupė/kabrioleto tipais. Megane dizainas išlaiko tradicinį Renault stilių pradėtą Avantime modelio. Naujas Megane buvo pripažintas 2003 Metų Europos Automobiliu ir įvertintas 5 žvaigždutėmis EuroNCAP susidūrimo testuose – tai pirmas mažas šeimos automobilis gavęs tokį įvertinimą. Saugumą užtikrina automobilio konstrukcija su numatytomis deformacijos zonomis, kurios absorbuoja didžią energijos dalį susidūrimo atveju. Brazilijoje Renault pristatė "Hi-Flex" variklio versiją – tai variklis, kuris gali būti “maitinamas” tiek benzinu, tiek etanoliu. Šis 1.6 16V variklis turi 110 AG (115 AG su etanoliu) galią. Galingiausia Megane versija turi 2.0 L 16V turbo variklį su 225 AG (165 kW) galia. Šis Megane turi sportiškesnę pakabą ir kėbulo apdailą. Naujas 2.0 dCi 16V dyzelinis variklis pasižymi puikiais parametrais, tyliu darbu bei nedidelėmis kuro sąnaudomis. Šis 16 vožtuvų dyzelinis Megane variklis turi puikų sukimo momentą - 340 Nm esant 2000 sūk./min, bei 150 AG galią esant 4000 sūk./min. Visi siūlomi dyzeliniai varikliai atitinka Euro 4 reikalavimus, išvysto didelę galią bei sukimo momentą taupiai naudodami degalus, bei nekeldami didelio triukšmo.
Pilna apžvalga
Atsiliepimai (23)
Daugiau atsiliepimų 
Panašūs automobiliai