martynas 2016-08-03

golf V GTI 2008 aparatas

  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

praktiskas, kokybiskas, galingas, ekonomiskas, grazus, kultinis, patikimas, laiko kaina

kietas, truksta izoliacijos, kukli isvaizda (nezinau ar cia minusas)

Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Benzinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Hečbekas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 10,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 7,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 10,5
Bendras automobilio aprašas

sakyciau, kad sito modelio nelabai gali lyginti su golfais. nes nuo paprastu viskas skiriasi: tiek isvaizda tiek technine puse. vaziuokle standi, galbut kietesne uz 3bmw. stiprinta deze, stabdziai, viskas aukstesnes klases negu tokiu pat metu golfe. GTi nemegsta siauru gatviu, sviesoforu ir nelygiu keliu. sedynes turi gera sonini prilaikyma, vairas paprastas,odinis- medinio dizaino. salone kokybe gera. apskritai kaskart stebiesi, jog sedetum golfe. man patinka jo isvaizda. nors ir senas, bet atrodo vyriskai, sportiskai, energingai ir nenuobodziai. su laiku pripranti prie 149kw ir auto rodosi letas, nors taip nera. Praktiskas, nedidelis, vikrus miesto automobilis, kuris geriausiai jauciasi lygiuose uzmiescio keliuose. Aisku jis nera skirtas lenktynem, bet adrenalino pakanka. jo stichija 60-140km

Variklis

del savo puikaus valdomumo masina idealiai tinka nardymui kamsciuose. iki 40km dar "miega" (pirmas antras begis silpnoki, gan trumpi, bet nuo trecio jau sauna) virs 130 siek tiek suleteja, taciau nesunkiai ima 200 ir daugiau. bet miesto gatvemis to nereikia. variklis jau mates nemazai, virs 200t. ir visus juos atidirbes, tad labai normalu, jog megsta paryt tepalu. kazkur apie litra ant tukst. ypac mazeja tada, kai paspaudi. taciau trauka nedingusi, nedumina. uzeina kartais pulsuoja nestipriai apsukos(meistrai sako normalu, nors tokiai masinai reikia GTI zinovo, o ne paprasto servisisto) nuo 4000-5000aps pradeda svelniai murkti

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

einami dalykai, padangos r 18,zvakes, kalades, tepalai, filtrai. vaziuokles tvarkimas nuo kelio dangos ir vairuotojo gebejimu. kebulas cinkuotas, rudziu nepastebejau. galinis valytuvas gal kazkiek apsinese(prasisuko varztas) nuverteja nedaug, sakyciau gal isvis jog nenuverteja. tai nera masinis automobilis. jis visais laikais buvo brangus. uz jo kaina galima nesunkiai isigyti verslo klases europini sedana ar koki 3bmw. Parduoti sunkiau, nes perka tik fanatai ir tie, kurie nenori daug isleisti ant kuro, nenori daznai remontuoti ir megsta paspausti. gyvesni, mazai bege variantai apskritai laiko gerai kainas. nes savininkai nusiperka juos ilgam, parduoti neskuba, nebent kas nors gerai pakratys kisene. laiko kaip antra savaitgaline masina. jautiesi tartum istojes i koki tai GTI kluba. kurio savininkai kazkuom tai yra isskirtiniai.

Patarimai perkančiajam

megsti veja, neturi daug pinigu kurui, nenori daznai remontuot, nenori issisokti - sis auto skirtas tau. pasitikrink varikli, buna uzvaikytu daug. vaziuokle nebrangi. nepatiks parduosi arba atvirksciai - isimylesi

Rekomenduojami video