Alfa Romeo 147, 2000 - 2010

Įvertinimas
3.2 18% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9) Viso įvertinimų: 16
  • Patikimumas 2.926% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)
  • Varikliai 3.88% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
  • Interjero kokybė3.312% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)
  • Komfortas 3.014% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.4)
  • Valdymas 4.15% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
  • Ar rekomenduoju Taip 63% Ne 37%
Kėbulai Hečbekas Benzinas: 1.6 - 3.2 litroDyzelinas: 1.9 - 1.9 litro
  • Ar žinai kad? plus minus
    Puikaus dizaino Alfa Romeo 147 automobilis 2001 metais buvo išrinktas Europos metų automobiliu nugalėjęs Ford Mondeo ir Toyota Prius.

    Alfa Romeo 147 savo metu buvo vienas ilgiausiai gamintų modelių Europoje - jį tik 2010 metais pakeitė Alfa Romeo Giulietta modelis.

    Alfa Romeo 147 laimėjo daugiau kaip 27 įvairius apdovanojimus, tokius kaip:
    • 2011 Europos Metų Automobilis;
    • 2000 metais Das Goldene Lenkrad – vokiečių žurnalo "BILD yra SONNTAG " "Auksinio vairo" apdovanojimas;
    • Vokiečių žurnalo „Auto Bild“ apdovanojimas 2001 metais;
    • Prancūzų žurnalo „Trophées du design“ dizaino apdovanojimas 2000 metais;
    • Brazilijos 2002 metų geriausias importuojamas automobilis.
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Autoasas.lt apžvalga
Apžvalga
Alfa Romeo 147 yra nedidelis šeimos automobilis, gamintas su hečbeko kėbulu, pakeitęs 145/146 modelius. Šis Alfa buvo pripažintas 2001 Europos Metų Automobiliu. 147 buvo gaminamas ant didesniojo sedano 156 platformos ir turėjo 1.6, 2.0 litrų linijinius keturių cilindrų benzininius variklius ir 1.9 litro dyzelinį variklį. Suprojektuotas Walter de'Silva ir Wolfgang Egger, 147 buvo visuotinai pripažintas kaip patrauklus automobilis ir buvo apdovantotas keletu dizaino apdovanojimų. 2004 metais 147 buvo atnaujintas – priekis tapo agresyvesnis ir panašesnis į naująjį 159 ir Brera modelius. Nepaisant kritikos dėl kiek per lengvo vairo, kuris verčia vairuotojus jaustis kelyje ne taip užtikrintai, visgi 147 modelio valdymas buvo giriamas. Kita 147 kritika yra susijusi su vietos trūkumu viduje ir sportiškomis sėdynėmis su prastoku šoniniu palaikymu. Be to automobilis kaip ir įprasta Alfa Romeo kenčia dėl prastos išliekamosios vertės. Reikia paminėti, kad galingiausias 147 variantas turėjo galingą 3.2 GTA V6 variklį su 184 kW (250 AG) /6200 rpm galia ir 300 Nm/4800 rpm sukimo momentu, iki 100km/h šis modelis įsigreitina per 6.3 s.
Pilna apžvalga
Atsiliepimai (16)
Daugiau atsiliepimų 
Panašūs automobiliai