Citroen C4, 2004 - 2010

Įvertinimas
3.3 16% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9) Viso įvertinimų: 14
  • Patikimumas 3.220% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
  • Varikliai 3.612% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
  • Interjero kokybė3.56% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)
  • Komfortas 3.61% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)
  • Valdymas 3.712% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
  • Ar rekomenduoju Taip 57% Ne 43%
Kėbulai Hečbekas Benzinas: 1.4 - 2.0 litroDyzelinas: 1.6 - 2.0 litro
  • Ar žinai kad? plus minus
    Automobilis turi kelio ženklinimo juostos kirtimo įspėjimo sistemą (Lane Departure Warning System), kuri įspėja vairuotoją jei šis kerta juostą neįjugęs posūkio signalo, taip pat unikalų vairą, kurį sukant centrinė dalis išlieka stabili.

    WRC ralio čempionate C4 automobilis pakeitė daugkartinį laimėtoją Citroen Xsara WRC modelį. Citroen gerbėjai tikrai neliko nusivylę - Sebastien Loeb 2007, 2008 ir 2009 metais vėl iškovojo čempiono titulus (laimėdamas 4, 5 ir 6 kartą iš eilės!) ir išlaikė sėkmingiausio visų laikų WRC čempionatų lenktyninko titulą


    2005 metais prestižiniame Europos metų automobilio rinkimuose C4 pelnė antrają vietą.

    2006 metais pelnė geriausio pasaulio automobilių dizaino apdovanojimą.

    Citroen C4 buvo plačiai reklamuojamas klipuose, kuriuose transformeris šoka breiką, čiuožinėja užšalusio ežero paviršiumi arba važinėjasi gatvėje ir galiausiai pasiverčia į automobilį:


VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
-20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • Puikus dizainas
  • Itin komfortiškas
  • Kokybiškas interjeras
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Ne toks smagus kaip konkurentai
  • Nedaug erdvės gale sėdintiems
Apžvalga
Citroen C4 yra nedidelis šeimos automobilis gaminamas nuo 2004 metų ir pakeitęs ne itin įspūdingą Xsara modelį. C4 yra mechaniškai panašus į Peugeot 308 modelį ir gaminamas su trejų durų kupė, sedano ir penkerių durų hečbeko kėbulais su benzininiais ir dyzeliniais varikliais. Gaminamas septynių vietų kompaktiškas vienatūris Grand C4 Picasso ir penkiavietis C4 Picasso. C4 modelio pasirodymas buvo sutiktas labai palankiai – jis buvo įvardintas kaip drąsesnis ir įdomesnis projektas nei daugumas Citroen modelių gamintų 1990-aisiais. Puikus kupė versijos dizainas šiek tiek primena Mazda 323 F trejų durų modelį, tačiau kartu yra išsiskiriantis iš masės kitų automobilių. Tuo ir privalo pasižymėti Citroen. Pagrindinis C4 pardavimų “arkliukas” yra aukštosios technologijos, pavyzdžiui – automobilis turi kelio ženklinimo juostos kirtimo įspėjimo sistemą (Lane Departure Warning System), kuri įspėja vairuotoją jei šis kerta juostą neįjungęs posūkio signalo, taip pat unikalų vairą, kurį sukant centrinė dalis išlieka stabili. Tačiau C4 neturi hidraulinės pakabos, kurią turi didesni modeliai - C5 ir C6. Būtina paminėti ir C4 modelio sėkmę WRC ralio čempionate – čia C4 automobilis pakeitė daugkartinį laimėtoją Citroen Xsara WRC modelį. Citroen gerbėjai tikrai neliko nusivylę - Sebastien Loeb 2007 ir 2008 metais vėl iškovojo čempiono titulus (laimėdamas 4 ir 5 kartą iš eilės!) ir išlaikė sėkmingiausio visų laikų WRC čempionatų lenktyninko titulą.
Pilna apžvalga
Savininkų atsiliepimai (14)
Daugiau atsiliepimų 
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video