Toyota Corolla, (E210) 2018 - dabar TOP 10

Įvertinimas
4.7 14% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0) Viso įvertinimų: 4
  • Patikimumas 4.79% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
  • Varikliai 4.511% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)
  • Interjero kokybė4.02% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)
  • Komfortas 4.27% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)
  • Valdymas 4.78% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
  • Ar rekomenduoju Taip 75% Ne 25%
Kėbulai HečbekasSedanasUniversalas Benzinas: 1.2 - 2.0 litroBenzinas / Elektra: 1.8 - 2.0 litro
  • Ar žinai kad? plus minus
    Toyota Corolla ZR:


VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • Įspūdingas išorės dizainas
  • Nebrangus išlaikyti
  • Smagus kelyje
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Automatinė pavarų dėžė
  • Nedaug erdvės gale sėdintiems
  • Brangus įsigyti
"Automobilis ne tik atrodo puikiai, tačiau ir valdomas neprastai, turi rafinuoto stiliaus saloną, o brangiausios ZR versijos turi netgi projekcinį ekraną ant priekinio stiklo"
Apžvalga
Nedaug yra svarbesnių premjerų už visame pasaulyje gerai žinomos Toyota Corolla. Jau 12-os kartos Corolla gaminama nuo 1967 metų su sunkiai suvokiamais skaičiais - jau parduota daugiau nei 45 milijonai automobilių. “Naujas” – toks apibūdinimas labiausiai tinka naujos kartos Corolla, kadangi automobilis neturi beveik nieko iš savo pirmtako. Nors milijoniniai pardavimai buvo pasiekti daugiausia dėka patikimumo ir geros kainodaros, naujas modelis prideda daugiau charakterio ir išraiškingumo. Kuomet VW Golf iš kartos į kartą beveik nesikeičia, o Honda Civic prarado turėtą stilingą sportiškumą, panašu kad Toyota Corolla kaip niekada turi puikius šansus tapti karaliumi savo klasėje. Automobilis ne tik atrodo puikiai, tačiau ir valdomas neprastai, turi rafinuoto stiliaus saloną, gana kokybiškas interjero medžiagas, o brangiausios ZR versijos turi netgi projekcinį ekraną ant priekinio stiklo. Be to automobilis turi puikų saugumo paketą – tiek aktyvaus, tiek pasyvaus saugumo, o hibridinės versijos gali pasiūlyti pagirtiną ekonomiškumą. Dar viena gera naujiena – galinė pakaba daugiau nebe torsioninė, o nepriklausoma daugiasvirtė. Tai pridės ne tik komforto, bet ir gerokai didesnį stabilumą bei sportiškumą. Rodos puikus pasiūlymas, tačiau visa tai turi savo kainą - Toyota Corolla nebėra pigus automobilis, o ir antrinėje rinkoje neabejotinai išlaikys aukštą kainą. Yra ir kitų trūkumų – aptakus kėbulo dizainas kiek sumažino erdvę keleivių galvoms, ypač sėdintiems ant galinių sėdynių. Nors visi Corolla modeliai turi 60:40 padalintas sulankstomas galines sėdynes, bagažinė yra negili ir mažoka pagal klasės standartus.
Pilna apžvalga
Atsiliepimai (4)
Panašūs automobiliai