Honda Civic, (FE/FL) 2021 - dabar
Įvertinimas
0.0
- Patikimumas 0.0
- Varikliai 0.0
- Interjero kokybė0.0
- Komfortas 0.0
- Valdymas 0.0
Kėbulai
HečbekasSedanas
Benzinas: 1.5 - 2.0 litroBenzinas / Elektra: 2.0 litro

"Civic dizainas tapo elegantiškesnis, o sedano versija nepaprastai panaši į solidesnį Honda Accord. Dydžiu jis beje irgi nedaug nusileidžia Honda Accord – tai yra priežastis dėl ko Europoje Accord modelis neparduodamas"
Apžvalga
Praėjusios kartos Honda Civic mus šiek tiek nustebino savo agresyvia išvaizda, šis mus šiek tiek stebina savo nuosaikia. Na, bet jei pažiūrėsime istoriškai Honda Civic modeliai būtent taip ir buvo kuriami: pavyzdžiui penktos kartos Honda Civic buvo labai ekspresyvus, šeštos kartos – tik šiek tiek patobulinto dizaino, septintos kartos vėlgi pasikeitė iš esmės, aštuntukas žinoma buvo sėkmingiausias ir radikaliausias dizaino pasikeitimas, devintukas vėlgi nuosaiki evoliucija, dešimtukas – itin agresyvus dizainas ir naujasis vienuoliktos kartos vėl nuosaikus. Bet tai ne minusas, greičiau privalumas – naujojo Civic dizainas tapo elegantiškesnis, o sedano versija nepaprastai panaši į solidesnį Honda Accord. Dydžiu jis beje irgi nedaug nusileidžia Honda Accord – tai yra priežastis dėl ko Europoje Accord modelis neparduodamas. Šiek tiek kuklesnių formų naujasis Civic kogero labai gražiai transformuosis į Type-R versiją, ko negalime pasakyti apie pirmtaką, kuris transformavosi iš agresyvaus dizaino eilinėse Civic versijose į na... „transformerį“ su Type-R ženkliuku. Naujojo Civic dizainas pasižymi aiškiomis, nepekrautomis kėbulo linijomis. Pastebima labiau “sedaniška” naujojo Civic forma – šį įspūdį sustiprina 25 mm žemiau nuleista variklio dangčio linija ir nuožulnus bagažinės dangtis. Užkliūna gal tik galinė dalis, kuriai trūksta charakterio. Automobilio interjere vyrauja santūrus minimalizmas. Gal kiek per santūrus. Honda kompanija čia nepristatė jokių įdomybių dizaino prasme, technologiškai taip pat. Sakysite horizontalios formos ištesta priekinė panelė atrodo iškirtinai, bet tokia stilistika naudojama jau keletą metų Mazda automobiliuose. Ir tiesą sakant, ten ji išpildyta gražiau. Salone pagrindiniu dėmesio akcentu tapo korio formos klimato sistemos ortakiai – vėlgi kažką panašaus matome Volkswagen automobiliuose. Prietaisų valdymas sumontuotas tobulai – viskas aišku net ir pirmą kartą įsėdus į automobilį. Priekinėje konsolėje liko vietos fiziniams svarbiausių prietaisų valdymo mygtukams. Keičiant salono temperatūrą, multimedijos sistemos garsą ar kitus dažniausius nustatymus, vairuotojui nereikės blaškyti dėmesio ir naudotis lietimui jautriu ekranu. Kokybės atžvilgiu Civic salonas yra geras, nieko ypatingo ir nereikia tikėtis iš kompaktinės klasės atstovo. Honda Civic Europoje yra siūlomas ir su elektrifikuota „e:HEV“ pavara. Ši hibridinė pavara jau siūloma Honda CR-V bei neseniai pristatytame Honda Jazz automobilyje. Civic “e:HEV“ hibridinę pavarą sudaro 72 celių ličių jonų baterija, du elektriniai motorai ir naujos kartos 2.0 L darbo tūrio vidaus degimo variklis. Šis Civic pasiekia maksimalią 135 kW galią, o maksimalus sukimo momentas siekia 315 Nm. Žinoma bus pristatyta ir Civic Type-R versija, kuri tikimės turės apie 400 AG. Taigi, naujas Civic nėra pernelyg išskirtinis automobilis, tačiau bus priimtinas daugeliui. Be to, sedaniška automobilio forma, gana dideli matmenys ir itin panašus dizainas į Honda Accord parduodamą šiaurės Amerikoje privilios pirkėjus, kurie mėgsta sedanus tačiau nori kiek kompaktiškesnio automobilio miesto sąlygomis.
Pilna apžvalga
Panašūs automobiliai
-
Fiat Tipo 2015 - dabar 0
-
Hyundai i30 2017 - dabar 1
-
Subaru Impreza 2016 - dabar 0
-
Ford Focus 2018 - dabar 2
-
Kia Ceed 2018 - dabar 11
-
Toyota Corolla 2018 - dabar 4 TOP 10
-
Mazda 3 2019 - dabar 1
-
Skoda Scala 2019 - dabar 4
-
Volkswagen Jetta 2018 - dabar 0
-
Seat Leon 2020 - dabar 0
-
Volkswagen Golf 2019 - dabar 1
-
Citroen C4 2020 - dabar 0
-
Nissan Sentra 2019 - dabar 0
-
Kia Forte 2018 - dabar 0
-
MG 6 2016 - dabar 0 TOP 10
-
Hyundai Elantra 2020 - dabar 0
-
Audi S3 2020 - dabar 0
-
Subaru WRX 2021 - dabar 0
-
Renault Megane 2022 - dabar 0
-
Opel Astra 2021 - dabar 0
-
Peugeot 308 2021 - dabar 1