Subaru Impreza, (GU) 2023 - dabar

Įvertinimas
0.0 Atsiliepimų nėra
  • Patikimumas 0.0
  • Varikliai 0.0
  • Interjero kokybė0.0
  • Komfortas 0.0
  • Valdymas 0.0
Kėbulai Hečbekas Benzinas: 2.0 - 2.5 litroBenzinas / Elektra: 2.0 litro
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Autoasas.lt apžvalga
Apžvalga
Devyniasdešimtais metais pristatyta pirmos kartos Subaru Impreza buvo sedanas, vėliau gavo universalo kėbulą ir tokia komponuote buvo gaminamas iki pat 2007 metų kuomet buvo pristatytas hečbekas. Nuo to laiko buvo gaminamas hečbekas ir sedanas, tačiau dabar vėl atėjo laikas pasikeitimams – dabar bus gaminama tik hečbeko versija. Taip yra dėl to, kad šios klasės kompaktiškų automobilių rinkoje vienareikšmiškai paklausesni yra hečbekai, o kadangi WRX versijos dabar yra atskiri Subaru modeliai, jie pateikiami taip kaip prašo pirkėjai – sedano forma. Kartu su Impreza sedano gamybos nutraukimu, buvo nutraukta ir mechaninės pavarų dėžės gamyba. Dabar Impreza komplektuojama tik su „Lineartronic“ CVT pavarų dėže. Iš pirmo žvilgsnio naujasis modelis atrodo kaip pirmtakas, tačiau automobilis yra visiškai naujas. Dabar Impreza turi naujus LED priekinius žibintus, priekinės grotelės nebeturi chromo apvado, taip pat neliko šoninių oro paėmimo angų priekiniame bamperyje. Vietoje jų Subaru sumontavo juodus plastikinius dizaino elementus su priešrūkiniais žibintais, kad papuoštų automobilio priekinę dalį. Galinėje įtaisyti U formos galiniai žibintai, labai jau panašūs į tokius kokius matome Renault modeliuose, šioje dalyje labai norėtųsi kažko naujo ir būdingo tik Subaru. Priklausomai nuo apdailos lygio Impreza gali turėti arba blizgius juodus arba kėbulo spalvos šoninius veidrodėlius, taip pat galinį juodą stogo spoilerį puošiantį bagažinės dangtį. Kėbulo standumas buvo pagerintas dešimčia procentų, kritinėse vietose panaudojant daugiau didelio atsparumo plieno. Įdomu tai, kad Subaru atgaivino Impreza RS versiją, kurios gamyba buvo nutraukta dar 2005 metais. Ši versija turi 2,5 L variklį išvystantį 182 AG (136 kW) galią ir 241 Nm sukimo momentą ir yra suporuota su „Lineartronic CVT“ pavarų dėže imituojančia aštuonių greičių automatą pasirinkus rankinį režimą. Base ir Sport modeliuose yra naudojamas 2,0 L variklis paimtas iš ankstesnės kartos Impreza, kuris sukuria 152 AG (113 kW) galią ir 197 Nm sukimo momentą. Kaip įprasta Impreza galima įsigyti tik kaip visų ratų pavara.
Pilna apžvalga
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video