Volkswagen Golf, (Mk8) 2019 - dabar

Įvertinimas
3.0 29% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2) Viso įvertinimų: 2
  • Patikimumas 3.032% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
  • Varikliai 2.052% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
  • Interjero kokybė4.02% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)
  • Komfortas 3.513% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
  • Valdymas 4.50% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
  • Ar rekomenduoju Taip 50% Ne 50%
Kėbulai Hečbekas Benzinas: 1.0 - 2.0 litroDyzelinas: 2.0 litroElektra Pigiau nei benzinas?Benzinas / Elektra: 1.0 - 1.5 litro
  • Ar žinai kad? plus minus
    Galingiausia R versija turi dviejų litrų 320 AG variklį:






VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • Efektyvūs ir ekonomiški varikliai
  • Komfortiškas
  • Turi daug įvairios įrangos
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Blankus dizainas
  • Erdvės viduje nepadaugėjo
  • Nėra elektromobilio versijos
"Visi šios kartos Golf galės bendrauti su išore „Car2X" technologijos pagalba, kuri surinks informaciją iš 800 m spinduliu esančių automobilių tam, kad perspėtų vairuotoją ir kitus automobilius apie gresiančias kliūtis. Skamba puikiai, kol nepaiškėja, kad kol kas tokią sistemą turi tik aštuntos kartos Golf..."
Apžvalga
Aštuntos kartos Golf pagamintas naudojant modulinės platformos MQB versiją. Ši platforma pirmą kartą panaudota gaminant 2012 metų Golf, o vėliau jos pagrindu buvo sukurti tokie Volkswagen modeliai kaip Passat, visureigiai Tiguan ir T-Roc. Naujasis modelis atrodo žemesnis, labiau ištęstas ir dinamiškas. Tačiau jo kompaktiški išmatavimai nepakito: ilgis siekia 4284 mm, plotis – 1789 mm, aukštis – 1456 mm, o ratų bazė – 2636 mm. Aštuntos kartos „Golf" gaminamas tik su penkių durų kėbulu. Naujojo Golf dizainas tapo dinamiškesnis, charizmatiška priekinė automobilio dalis atrodo šviežiai ir naujai. Tradicinius žibintus visuose modeliuose pakeitė LED technologijos, todėl naujasis šviesų dizainas taps išskirtiniu aštuntosios kartos Golf stiliaus elementu. Tačiau pažvelgus į kitas automobilio dalis – šonus, taip pat galinę dalį matome tipišką Golf. Tiesą pasakius iš šių rakursų jį ne taip bus lengva atskirti nuo senesnių kartų. Kai tuo tarpu pagrindiniai konkurentai pasikeitė gerokai labiau – Tiek Toyota Corolla, tiek Honda Civic, jau nekalbant apie nuolat kintančius Hyundai, Kia ir prancūziškus konkurentus. Galbūt toks Golf konservatyvumas yra dalis Volkswagen ID.3 modelio įvedimo į rinką strategijos. Kadangi ID.3 modelis skirtingai nei Golf, yra visapusiškai įdomesnis ir patrauklesnis automobilis. Kogero Volkswagen kompanija taisydama rimtai pašlijusią reputaciją nori atversti naują puslapį pristatydama ne tik elektromobilius, bet ir naujus vardus - taip norėdama atsiriboti nuo ne visai švarios praeities. Tad ar Golf vis dar yra segmento lyderis ar nurašytas modelis yra neaišku. Tik pirkėjai galės paskelbti verdiktą legendiniam Golf vardui. Visgi naujasis Golf pristato daug naujovių – jų esmė yra išmanios technologijos leidžiančios automobilį apjungti su išmaniąja aplinka. Pavyzdžiui, Golf navigacija yra interaktyvi – pamatęs restoraną žemėlapyje, vairuotojas galės iškart paskambinti ir rezervuoti staliuką. Taip pat aštuntos kartos Golf turės puikias pagalbos vairuotojui funkcijas. Automobilis yra komplektuojamas su „Travel Assist" sistema, kuri be vairuotojo įsikišimo galės vairuoti, greitėti ir stabdyti važiuojant net iki 210 km/val. greičiu. Visi naujosios kartos Golf taip pat galės bendrauti su išore „Car2X" technologijos pagalba, kuri surinks informaciją iš 800 m spinduliu esančių automobilių tam, kad perspėtų vairuotoją ir kitus automobilius apie gresiančias kliūtis. Skamba puikiai, kol nepaiškėja, kad kol kas tokią sistemą turi tik aštuntos kartos Golf... Kelyje automobilis yra nepaprastai komfortiškas, galbūt net geriausias visame segmente. Smagu ir tai kad galima valdyti komforto ir sportiškumo lygį varikliui, pavarų dėžei ir šiuos skirtumus aiškiai pajusti vairuojant. Automobilio interjeras skirtingai nuo išorės, buvo ženkliai patobulintas – prietaisų skydelis buvo apjungtas su infosistemos ekranu į vieną vizualiai vientisą panelę, kas išskiria Golf iš kitų klasės konkurentų. Čia mes rasime nedaug fizinių mygtukų, oro kondicionierius taip pat valdomas lietimui jautrių panelių pagalba. Ar tai gerai? Manome kad ne – nes tai ne tik nepatogu, bet ir labiau atitraukia nuo vairavimo proceso, o tai yra visada negerai, net jei automobilis ir turi tam tikras autonominio valdymo funkcijas.
Pilna apžvalga
Atsiliepimai (2)
Panašūs automobiliai