Renault Safrane, 1992 - 2000

Įvertinimas
4.0 0% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0) Viso įvertinimų: 40
  • Patikimumas 3.42% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)
  • Varikliai 4.10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
  • Interjero kokybė4.22% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
  • Komfortas 4.89% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
  • Valdymas 3.93% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
  • Ar rekomenduoju Taip 88% Ne 12%
Kėbulai Hečbekas Benzinas: 2.0 - 3.0 litroDyzelinas: 2.1 - 2.5 litro
  • Ar žinai kad? plus minus
    Safrane buvo brangiausias ir prabangiausias Renault automobilis per savo gamybos metus.

    1994 buvo gaminama itin reta sportinė visais ratais varoma Biturbo versija turinti 3.0 L V6 (Alpine A610) variklį su dviem turbinomis ir išvystanti 262 AG (193 kW) galią. Variklis buvo sukurtas bendradarbiaujant su vokiečių komapnijomis Hartge ir Irmscher. Tokių automobilių buvo pagaminta tik 806 vienetai:


VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Autoasas.lt apžvalga
Apžvalga
Safrane buvo prabangiausias Renault automobilis, vėliau pekeistas Vel Satis modeliu ir kitu trumpą laiką gamintu dviejų durų Avantime. Safrane buvo pristatytas 1992 metų pabaigoje ir pakeitė senstantį Renault 25 modelį. Jo švarus aerodinamiškas dizainas buvo ganėtinai konservatyvus, tačiau labai tipiškas to meto automobiliams. Visi Safrane buvo penkerių durų hečbekai su skersai montuojamais varikliais. Automobilis nuo pagrindinių savo konkurentų – vokiškų Mercedes-Benz, BMW ir Audi iš esmės skyrėsi tuo, kad nebuvo gaminamas sedano kėbulu. Taip buvo ketinama privilioti klientus hečbeko praktiškumu. Safrane buvo priekiniais arba visais ratais varomas automobilis su benzininais ar dyzeliniais varikliais, taip pat buvo pirmas Renault su oro pagalvėmis. Kritikai gyrė automobilio patogų ir erdvų interjerą, puikią triukšmo izoliaciją ir aštrų valdymą. Tačiau buvo kritikuojamas dėl prastos mechaninės pavarų dėžės, ekonomiškumo ir galios trūkumo. To pasekoje Safrane pardavimai už Prancūzijos ribų buvo vangūs ir nepralaužė vokiečių prestižinių automobilių barjero. 1994 buvo gaminama itin reta sportinė visais ratais varoma Biturbo versija turinti 3.0 L V6 (Alpine A610) variklį su dviem turbinomis ir išvystanti 262 AG (193 kW) galią. Variklis buvo sukurtas bendradarbiaujant su vokiečių komapnijomis Hartge ir Irmscher. Tokių automobilių buvo pagaminta tik 806 vienetai.
Pilna apžvalga
Savininkų atsiliepimai (40)
Daugiau atsiliepimų 
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video