Renault Safrane, 1992 - 2000
Įvertinimas
4.0
0% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
- Patikimumas 3.42% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)
- Varikliai 4.10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
- Interjero kokybė4.22% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
- Komfortas 4.89% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
- Valdymas 3.93% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
- Ar rekomenduoju Taip 88% Ne 12%
Kėbulai
Hečbekas
Benzinas: 2.0 - 3.0 litroDyzelinas: 2.1 - 2.5 litro
-
Safrane buvo brangiausias ir prabangiausias Renault automobilis per savo gamybos metus.
1994 buvo gaminama itin reta sportinė visais ratais varoma Biturbo versija turinti 3.0 L V6 (Alpine A610) variklį su dviem turbinomis ir išvystanti 262 AG (193 kW) galią. Variklis buvo sukurtas bendradarbiaujant su vokiečių komapnijomis Hartge ir Irmscher. Tokių automobilių buvo pagaminta tik 806 vienetai:
Nerijus
Autoasas.lt apžvalga
Apžvalga
Safrane buvo prabangiausias Renault automobilis, vėliau pekeistas Vel Satis modeliu ir kitu trumpą laiką gamintu dviejų durų Avantime. Safrane buvo pristatytas 1992 metų pabaigoje ir pakeitė senstantį Renault 25 modelį. Jo švarus aerodinamiškas dizainas buvo ganėtinai konservatyvus, tačiau labai tipiškas to meto automobiliams. Visi Safrane buvo penkerių durų hečbekai su skersai montuojamais varikliais. Automobilis nuo pagrindinių savo konkurentų – vokiškų Mercedes-Benz, BMW ir Audi iš esmės skyrėsi tuo, kad nebuvo gaminamas sedano kėbulu. Taip buvo ketinama privilioti klientus hečbeko praktiškumu. Safrane buvo priekiniais arba visais ratais varomas automobilis su benzininais ar dyzeliniais varikliais, taip pat buvo pirmas Renault su oro pagalvėmis. Kritikai gyrė automobilio patogų ir erdvų interjerą, puikią triukšmo izoliaciją ir aštrų valdymą. Tačiau buvo kritikuojamas dėl prastos mechaninės pavarų dėžės, ekonomiškumo ir galios trūkumo. To pasekoje Safrane pardavimai už Prancūzijos ribų buvo vangūs ir nepralaužė vokiečių prestižinių automobilių barjero. 1994 buvo gaminama itin reta sportinė visais ratais varoma Biturbo versija turinti 3.0 L V6 (Alpine A610) variklį su dviem turbinomis ir išvystanti 262 AG (193 kW) galią. Variklis buvo sukurtas bendradarbiaujant su vokiečių komapnijomis Hartge ir Irmscher. Tokių automobilių buvo pagaminta tik 806 vienetai.
Pilna apžvalga
Savininkų atsiliepimai (40)
- Renault Safrane 2.1 dci 81kw 2001 Tai gan pigus, prastas auto nors tai buvo mano antroji mašina po Opel tigra. Pirktas 2003 už 2,377 Lt. Dyzelis traukdavo smagiai kaip 2001 metų pagamintam Renault, važinėjau iki 2006 m. Nes pradėjo streikuoti elektronika, negana t
- 2.2 79kw Pirkau 2015 metais uz 200e po peugeot 607. Safrane tikrai geresnis pasirinkimas nei 607, nors kainuoja 5 kart maziau. Interjero kokybe daug geresne, odines sedynes is geresnes medziagos. Komplektacija buvo irgi nebloga. Variklis t
- Moteriška nuomonė. Safrane 2.5 20v 97' RXT Tai trečia mano safranė, manau tuo viskas pasakyta :) Nuostabūs automobiliai, bet sekantį kartą rinkčiausi tik dabartinį atnaujintą modelį su 2.5 (kitaip dar žymima 2.4) benzininiu varikliu. Gerai traukiantis ir nuostabaus garso p
- Renault Safrane 3.0 RT Mechanine pavaru deze Automobili isigijau parvezta is Vokietijos. 13 metu Vokietijoje buvo imones automobilis, paskutiniuosius 2 metus iki parvezimo i priklause privaciam asmeniui (tos pacios imones darbuotojui). Nors ir buvo eksploatuota imones, tacia
- 2.2si ir 2.2dti Nuostabus auto,salonas bei bagazine labai erdvus,sedeti malonumas,nebarska,netarska.tiesa,vairuoti nera lb smagus,nestabili kelyje,iki 80km/h dar nieko.per zema ziemai.
- Renault Safrane 1996 3.0L PH1 Salonas labai erdvus,gera trauka,komplektacija palyginus su kitais tokių metų automobiliais tikrai gera,klimato kontrolė,borto kompiuteris,šildomi veidrodėliai.Labai patiko šio automobilio pakaba,vaziuojant duobėtu ar kaimo keliuk
- Renault Safrane Vaziuoju penkis metus ir esu patenkintas .ka pakeiciau ar sutvarkiau antra karta grysti nereikejo. auto sunkus esu girdejas,kad pagringe atramines gumos,kaina apie 180lt, ir stabilizacines traukes ,kaina apie 60 lt. nelaiko bet
- Renault Safrane 1993 2.2L RN Bendzinas/dujos - paprastos. Auto komplektacija pati paprasciausia. Ką turbūt rekomenduočiau, nes prancūzai su elektra nedraugauja, tai kuo mažiau jos tuo geriau. Labai komfortiškas auto, sėdynės minkštos, atrodo galėtum tūkstanti
- Safrane 2,2Si Ekonomiškas, komfortiškas, dinamiškas. Patogios sėdynės nevargina nugaros. Važiuoja tai kai tikras kreiseris. Navarotų pilna, tačiau kuo jų mažiau tuo paprasčiau.
- Renault Safrane 1997 M 2.2D Labai minkštas automobilis.Vietos automobilyje yra tikrai daug.Interjeras yra geras,gan išvaizdus. Ekonomiškas labai,turėjau ėmė tik ~5ltr/100km.Tikrai džiaugiuosi ekonomiškumu
Daugiau atsiliepimų
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius!
plus
Panašūs automobiliai
- Alfa Romeo 164 1987 - 1998 11
- Audi 100 1990 - 1994 54
- Audi A6 1994 - 1997 42
- Citroen XM 1989 - 2000 21 TOP 10
- Mazda Xedos 9 1993 - 2003 17
- Peugeot 605 1989 - 1999 25
- Volvo 850 1991 - 1997 14
Rekomenduojami video