Citroen XM, 1989 - 2000

Įvertinimas
4.1 3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0) Viso įvertinimų: 21
  • Patikimumas 3.210% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)
  • Varikliai 4.12% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
  • Interjero kokybė4.35% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
  • Komfortas TOP 104.99% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
  • Valdymas 4.12% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
  • Ar rekomenduoju Taip 86% Ne 14%
Kėbulai Hečbekas Benzinas: 2.0 - 3.0 litroDyzelinas: 2.1 - 2.5 litro
  • Ar žinai kad? plus minus
    XM buvo pripažintas 1990 Europos Metų Automobiliu.
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Autoasas.lt apžvalga
Apžvalga
Citroen XM dažnai vadinamas "paskutiniu tikru Citroen". Šis neeilinis automobilis buvo gaminamas ant tos pačios platformos kaip ir Peugeot 605, tik skirtingai nei Peugeot, Citroen yra hečbekas. Citroen XM dizaino koncepcija tuo metu buvo labai naujoviška – Bertone dizaino studijos sukurtas automobilis pasižymėjo dideliais gabaritais, smailėjančiu, nepaprastai žemu priekiu, tuo metu neįprastai siaurais priekiniais žibintais, dideliais langais ir pakeliamomis galinėmis bagažinės durelėmis. XM stengėsi išspręsti kai kurias problemas kamavusias senesnius Citroen – šio kompanijos flagmano kėbulas buvo cinkuotas, automobilis buvo komplektuojamas taip pat su galingu 3.0 L V6 varikliu. 1994 metais XM buvo atnaujintas – buvo pradėta standartiškai montuoti vairuotojo oro pagalvė, diržų įtempėjai, bei naujo dizaino priekinė panelė. Viena išskirtinių XM savybių yra hidropneumatinė elektronikos pagalba valdoma pakaba turinti metalines sferas užpildytas dujomis ir atliekančias tiek spyruoklių, tiek amortizatorių vaidmenį. Automobilio salonas itin komfortiškas, o prie neįprastos jo išvaizdos greitai priprantama. Sunkų krovinį lengva pakrauti nuleidus kėbulą į žemiausią padėtį. Visgi Citroen XM turi ir „prancūzams“ būdingų bėdų – tai dažnai pasitaikantys elektronikos gedimai dėl ko pradeda streikuoti valdymo bloko įrenginiai, kompiuteriai. Kita XM liga yra per greitas vairo sistemos susidėvėjimas. Prieš perkant vertėtų patikrinti pakabą, nors pati pakaba pasižymi patikimumu, yra sandari ir retai genda.
Pilna apžvalga
Savininkų atsiliepimai (21)
Daugiau atsiliepimų 
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video