Volvo 850, 1991 - 1997

Įvertinimas
4.0 1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1) Viso įvertinimų: 14
  • Patikimumas 3.51% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)
  • Varikliai 4.12% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
  • Interjero kokybė4.13% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
  • Komfortas 4.27% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
  • Valdymas 3.84% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
  • Ar rekomenduoju Taip 93% Ne 7%
Kėbulai SedanasUniversalas Benzinas: 2.0 - 2.4 litro
  • Ar žinai kad? plus minus
    Volvo 850 universalo kėbulu lenktyniavo British Touring Car Championship (BTCC) čempionate Tom Walkinshaw Racing (TWR) komandoje. Nepaisant akivaizdžių trūkumų automobilis buvo konkurencingas ir rodė visai neprastus rezultatus:



    Volvo 850 buvo pirmasis priekiniais ratais varomas Volvo parduodamas Šiaurės Amerikoje.

    Volvo 850 T-5R buvo pirmasis automobilis standartinėje įrangoje turintis keturias oro pagalves. Šoninės saugos oro pagalvės buvo sumontuotos sėdynių šonuose:



    Volvo 850 taip pat buvo pirmasis sedanas turintis trijų taškų saugos diržus visose penkiose sėdimose vietose (ankstesni automobiliai dažniausiai turėdavo tik juosmens diržą keleiviui sėdinčiam centre ant galinės sėdynės).
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
-20%
Nerijus Autoasas.lt apžvalga
Apžvalga
Šis puikus automobilis yra laikomas būtent tuo Volvo modeliu, kuris šiai švediškai markei suteikė prestižinių automobilių gamintojo įvaizdį. Volvo 850 buvo gaminamas sedano, universalo kėbulais ir tai buvo vienas didžiausių inžinerinių to meto projektų Švedijoje. 1995 metais kartu su Porsche kompanija buvo sukurta galinga T-5R versija. Jos pagrindu buvo paimtas Volvo 850 variklis (B5234T3) su turbina, kurios slėgis elektronikos pagalba pakeltas iki 2 MPa (0,1 bar) kas davė papildomas 18 AG (13 kW). Viso šis variklis generavo 243 AG (181 kW) galią ir 300 Nm sukimo momentą ir buvo komplektuojamas su keturių laipsnių automatine pavarų dėže. Šis kampuotas Volvo nepaisant griežtų kėbulo formų pasiekė puikų oro pasipriešinimo koeficientą – tik 0,29. Spurtą nuo 0 iki 100 km/h atlikdavo per 5.8-6 sekundes, o maksimalus greitis buvo elektroniškai ribojamas iki 250 km/h. Vėliau T-5R buvo atnaujintas, įgavo kitą pavadinimą „Volvo 850 R“. Taigi Volvo 850 žinomas ne tik kaip praktiškas šeimos automobilis ar saugumo standartus diktuojantis automobilis, bet ir kaip dinamiškas ir sportiškas sedanas bei universalas.
Pilna apžvalga
Savininkų atsiliepimai (14)
Daugiau atsiliepimų 
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video