Alfa Romeo 164, 1987 - 1998

Įvertinimas
4.0 4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1) Viso įvertinimų: 11
  • Patikimumas 3.016% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)
  • Varikliai 4.34% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
  • Interjero kokybė3.812% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
  • Komfortas 4.50% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
  • Valdymas 4.49% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
  • Ar rekomenduoju Taip 100% Ne 0%
Kėbulai Sedanas Benzinas: 2.0 - 3.0 litroDyzelinas: 2.5 - 2.5 litro
  • Ar žinai kad? plus minus
    Šiame automobilyje Alfa Romeo kompanija pristatė keturių varomųjų ratų sistemą Q4.

    Alfa Romeo 164 dizainas buvo sukurtas Pininfarina kompanijos iškart po jų paskutinio projekto - Ferrari Testarossa. Todėl šiame sedane matoma Ferrari įtaka – sedanas yra aštrių, dinamiškų formų su per visą šoną einančia charakteringa linija ir ištisiniais galiniais žibintais.

    Buvo pagamintas vienintelis unikalus Alfa Romeo 164 Pro-Car automobilis 1988 metais, kuris turėjo 3.5 litro vidurį įmontuotą V10 variklį. Automobilis sverdamas vos 750 kg turėjo F1 Ligier komandos variklį su 620 AG (462 kW) galia prie 13.300 rpm. ir galėjo pasiekti įspūdingą 340 km/h greitį, o 400 metrų distanciją įveikti per 9.7 sekundės. Automobilis buvo pagamintas rengiamai specialiai lenktynių serijai, kuri taip niekada ir nepasiekė žiūrovų.
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
-20%
Nerijus Autoasas.lt apžvalga
Apžvalga
164 buvo prestižinis Alfa Romeo automobilis su sedano kėbulu gamintas nuo 1988 iki 1997 metų. 164 galima laikyti pirmuoju "naujos kartos" Alfa Romeo ir tai yra pirmas didelis Alfa modelis varomas priekiniais ratais. Automobilis susilaukė sėkmės Europoje ir buvo skirtas pirkėjams, kurie norėjo įperkamo ir galingo sportiško sedano, tačiau kuriems buvo pabodę vokiečių siūlomi BMW ir Mercedes-Benz konkurentai. 164 dizainas buvo sukurtas Pininfarina kompanijos iškart po jų paskutinio projekto - Ferrari Testarossa. Todėl šiame sedane matoma Ferrari įtaka – sedanas yra aštrių, dinamiškų formų su per visą šoną einančia charakteringa linija ir ištisiniais galiniais žibintais. Automobilis išties įsimenančio dizaino. 164 buvo gaminamas ant Type Four platformos, kurią naudojo ir Lancia Thema, Fiat Croma ir Saab 9000. Automobilis taip pat turėjo kai kurias labai pažangias to meto technologijas - automatinę klimato kontrolę ir elektronikos pagalba kontroliuojamą pakabą, kuri užtikrino kompromisą tarp valdymo ir komforto. 164 taip pat turėjo labai gerai vertinamus variklius, kurie buvo tarp to meto geriausių.
Pilna apžvalga
Savininkų atsiliepimai (11)
Daugiau atsiliepimų 
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video