Ferrari Purosangue, 2023 - dabar

Įvertinimas
0.0 Atsiliepimų nėra
  • Patikimumas 0.0
  • Varikliai 0.0
  • Interjero kokybė0.0
  • Komfortas 0.0
  • Valdymas 0.0
Kėbulai Visureigis Benzinas: 6.5 litro
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
"Ferrari visureigio pasirodymas yra išskirtinis įvykis, nes Ferrari kompanija itin dėmesingai žiūri į prekės ženklo įvaizdį ir ilgai atidėdinėjo ši kiek rizikingą žingsnį. Be to kompanija yra minėjusi, kad niekada negamins visureigio. Nenuostabu, kad dabar bendrovė suskubo teigti, kad iš tikrųjų Ferrari Purosangue nėra visureigis"
Apžvalga
Diena kai buvo pristatytas pirmasis Ferrari visureigis yra išties simbolinė – nuo šio momento nebelieka jokių etikečių klijuotų vienai ar kitai markei. Dabar automobilių pramonė juda tik vienu keliu – rinkos dalies ir pajamų didinimo keliu. Ištiesų ultraprabangūs visureigiai gaminami pakankamai seniai - Lamborghini Urus ir Rolls-Royce Cullinan nuo 2018 metų, Aston Martin DBX nuo 2020, Bentley Bentayga nuo 2015. Jau nekalbant apie Porsche Cayenne gaminamą nuo 2002 metų ar Lamborghini LM002 gamintą dar aštuoniasdešimtais metais. Tad Ferrari Purosangue buvo jau senokai lauktas. Visgi Ferrari visureigio pasirodymas yra išskirtinis įvykis, nes Ferrari kompanija itin dėmesingai žiūri į prekės ženklo įvaizdį ir ilgai atidėdinėjo ši kiek rizikingą žingsnį. Be to kompanija yra minėjusi, kad niekada negamins visureigio. Nenuostabu, kad dabar bendrovė suskubo teigti, kad iš tikrųjų Ferrari Purosangue nėra visureigis. „Jis nepanašus į jokį kitą automobilį“, – sakė Ferrari generalinis direktorius Benedetto Vigna, – “tai sportinis automobilis, atveriantis naują segmentą”. Bet yra kaip yra – tai visureigis, be to pirmasis šios markės keturduris automobilis. Palyginimui su artimiausiu konkurentu Lamborghini Urus, Ferrari yra 4973 mm ilgio ir 1589 mm aukščio ir yra šiek tiek trumpesnis ir žemesnis. Tuo pačiu Lamborghini Urus yra kiek praktiškesnis, nes turi 616 litrų bagažinę palyginti su Ferrari 473 litrų bagažo skyriumi. Po ilgu variklio dangčiu sumontuotas naujas 6,5 l darbinio tūrio atmosferinis V12 variklis, išvystantis 715 AG ir 716 Nm sukimo momentą. Jis kiek pastumtas link automobilio centro, kad būtų geriau paskirstytas svoris, kuris apkrauna priekinę ir galinę ašį santykiu 49 su 51. Galia tiekiama per aštuonių greičių dvigubos sankabos pavarų dėžę sumontuotą gale. Tačiau galios perdavimo blokas gali perduoti galią ir priekiniams ratams, kad prireikus Purosangue būtų varomas visais keturiais ratais. Ferrari kompanija Purosangue modelį laiko sportiniu automobiliu ir jie tikrai neapgaudinėja – 12 cilindrų daro savo ir šis galiūnas 100 km/h greitį pasiekia per 3,3 sekundės bei išvysto maksimalų 310 km/h greitį. „Galite naudoti automobilį ir bekelėje, bet tai nėra džipas“, – sakė Ferrari produktų plėtros vadovė Gianmaria Fulgenzi. Priekabos taip pat neprikabinsite – automobilis neturi kablio. Keleiviai automobilyje sėdi žemai, nepaprastai gražiai pagamintame salone. Stilistiškai Ferrari Purosangue yra beveik identiška Ferrari Roma kopija tik su keturiomis durimis ir vertikaliai “ištemtu” kėbulu. Tiesą sakant abiejų automobilių dizainas labai vykęs ir abu automobiliai užima kiek kitokią vietą nei visi kiti Ferrari modeliai – tai itin elegantiški, mažiau sportiški ir vizualiai kuklesni Ferrari gamos atstovai.
Pilna apžvalga
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video