Lamborghini Urus, 2018 - dabar

Įvertinimas
0.0 Atsiliepimų nėra
  • Patikimumas 0.0
  • Varikliai 0.0
  • Interjero kokybė0.0
  • Komfortas 0.0
  • Valdymas 0.0
Kėbulai Visureigis Benzinas: 4.0 litro
  • Ar žinai kad? plus minus
    Urus - ne pirmasis kompanijos visureigis, prieš tris dešimtmečius buvo gaminamas įspūdingas Lamborghini LM002 visureigis:



    Urus koncepcinis modelis atrodė taip:





VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • Puikus ir nuo kompanijos šaknų neatitolęs dizainas
  • Galimybė dalytis superautomobilio patirtimi su dar trimis keleiviais
  • Didžiulis pagreitis ir malonus valdymas
  • Prabangus interjeras su aukštos kokybės medžiagomis
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Galima atpažinti kai kurias interjero detales naudojamas ir Audi automobiliuose
"Lamborghini Urus pozicionuojamas ne tiek kaip prabangus visureigis, bet labiau kaip vienintelis tikras sportinis visureigis"
Apžvalga
Lamborghini nėra naujokai visureigių rinkoje. Ši kompanija savo kelią pradėjo nuo traktorių gamybos, o 1986 metais pasiūlė stačiakampių formų Lamborghini LM002 visureigį su keturių vietų salonu. Modifikuotas to meto superautomobilio Lamborghini Countach variklis siekė 450 AG pajėgumą ir suteikė iki tol dar nematytas visureigių rinkoje dinamines sąvybes. Tačiau tas automobilis labiau priminė Hummer H1 nei sportišką visureigį... Laikai keitėsi ir pamažu atsirado stipri sportiškų visureigių rinka, kurią valdė AMG ir Brabus G klasės Mercedes-Benz, vėliau pasirodė populiarusis Porsche Cayenne, dar vėliau M serijos BMW X6. Vien Cayenne modelio dėka Porsche kompanija nepaprastai praplėtė savo klientų ratą ir ėmė skaičiuoti nematytus pelnus. Pastaraisiais metais juntama dar viena sportinių visureigių banga – sulaukėme brangiausio, greičiausio bei galingiausio serijinio SUV automobilio Bentley Bentayga, taip pat itališko Maserati Levante. Tad atėjo laikas ir Lamborghini kompanijai prisiminti savo ištakas. Naujas Urus modelis pozicionuojamas ne tiek kaip prabangus visureigis, bet labiau kaip vienintelis tikras sportinis visureigis. Visus keturis „Urus“ ratus suka priekyje įmontuotas V8 turbokompresorinis 4 litrų variklis. Jis suteikia galimybę Lamborghini patvirtinti savus drąsius pareiškimus: automobilio pagreitis nuo 0 iki 100 km/val. trunka vos 3,6 sek., nuo 0 iki 100 km/val. - per 12,8 sekundes, maksimalus greitis siekia 305 km/val. Variklis sujungtas su 8 laipsnių automatine pavarų dėže, kuri galią perduoda į visus keturis varančius ratus. Sukimo momentas paprastai yra dalinamas 40/60 santykiu tarp priekinių ir galinių ratų, esant poreikiui iki 70 proc. sukimo momento gali būti tiekiama tik į priekinius ratus ir iki 87 proc. į galinius. Tiesa, Lamborghini gerbėjus galima kiek nuvilti - Urus nėra visiškai unikalus ir naudoja Volkswagen grupės MLB Evo platformą, kuri panaudota ir kituose prabangiuose visureigiuose – Bentley Bentayga, Porsche Cayenne, Audi Q7 ir Volkswagen Touareg. Bet vargu, ar klientams tai bus svarbu. Be puikių dinaminių parametrų bei išties sportiniams automobiliams būdingo dizaino, Urus turi ir gan nemažą 616 litrų bagažinę, kurią galima padidinti iki 1596 litrų.
Pilna apžvalga
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video