Honda HR-V, (RV) 2021 - dabar
Įvertinimas
0.0
- Patikimumas 0.0
- Varikliai 0.0
- Interjero kokybė0.0
- Komfortas 0.0
- Valdymas 0.0
Kėbulai
Visureigis
Benzinas: 1.5 litroBenzinas / Elektra: 1.5 litro
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
- Erdvus salonas
- Gera standartinė įranga
- Gerai valdomas ir ekonomiškas
TRŪKUMAI
- Maža bagažinė
- Greitėjant pernelyg triukšmingi varikliai
- Silpni varikliai
Apžvalga
Honda HR-V yra puikus pavyzdys kaip sunkiai Honda kompanijai sekasi su automobilių dizainu, kuriuo kadaise garsėjo. Gal dizainas ir ne esminis dalykas ir šiaip jau skonio dalykas, tačiau automobilius žmonės dažnai perka vadovaujantis emocijomis. Gražus stilius yra rimtas svertas sprendžiant kurį vienodų techninių charakteristikų automobilį pasirinkti. Naujųjų laikų Honda HR-V pasirodęs 2015 metais nustebino savo “negražumu” ir prasta interjero kokybe, todėl ištempė tik penkis metus. Taigi naujasis, Honda HR-V atrodo tikrai gerokai moderniau ir patraukliau – automobilio linijos tapo subtilesnės ir solidesnės lyginant su tiesmukomis pirmtako formomis. Honda atsibudo ir pagaliau adaptavo švelnių linijų formas, kurios diktuoja madas jau kokius 7 metus. Geriau vėliau nei niekda. Bet ar jums naujasis Honda HR-V neatrodo itin panašus į Hyundai Tucson? Taip, Hyundai modelis yra tiesiog puikus, bet juk tai 2015 metų automobilis ar neturėjo 2021 metų Honda atrodyti moderniau? Pažvelkime vidun – čia vėlgi matome naują, horizontalių, švelnių linijų ir „švarų“ mygtukais neperkrautą stilių - tikrai geresnis nei buvo. Atrodytų puiku, tačiau stilistiškai interjeras yra beveik identiška Mazda3 kopija. Kyla klausimas ar Honda išviso turi savo stilių. Kompanija akivaizdžiai mėtosi šen bei ten, net patys geriausi Honda stiliaus pavyzdžiai - Honda e ir Honda NSX nėra puikūs. Grįžkime prie HR-V. Naujasis automobilis yra siūlomas su hibridine „e:HEV“ pavara ir ekonomiškais nedidelio darbinio tūrio benzininiais varikliais. Deja, tačiau šiais laikais to tikrai nepakanka ypač kalbant apie miesto krosoverius, nes jie yra pats svarbiausias rinkos segmentas. Beveik kiekvienas gamintojas jau išleido arba netolimoje ateityje ketina išleisti elektrokrosoverį – kaip kad Mazda MX-30, Hyundai Kona, Kia Niro, Peugeot 2008, Ford Mustang Mach-E ir kiti. Panašu, kad Honda HR-V konkuruos kainos prasme, o kompanija toliau migruos link biudžetinių automobilių gamintojo statuso. Tai ypač pastebima Pietų Korėjos gamintojų fone, kurie sparčiai stiprina pozicijas „next to premium“ segmente, kuriame anksčiau dominavo Honda, Toyota ir Volkswagen markės.
Pilna apžvalga
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius!
plus
Panašūs automobiliai
- Buick Encore 2019 - 2022 0
- Citroen C3 Aircross 2017 - dabar 1
- Dacia Duster 2023 - dabar 0
- Fiat 600 2023 - dabar 0
- Ford Puma 2019 - dabar 6
- Kia Niro 2021 - dabar 1
- Mazda CX-4 2016 - 2024 0
- Mitsubishi Eclipse Cross 2017 - dabar 0
- Nissan Juke 2019 - dabar 4
- Opel Crossland X 2017 - dabar 4
- Peugeot 3008 2016 - dabar 2
- Renault Arkana 2019 - dabar 6
- Renault Captur 2019 - dabar 2
- Renault Symbioz 2024 - dabar 0
- Seat Arona 2017 - dabar 2
- Skoda Kamiq 2019 - dabar 2
- Subaru Crosstrek 2023 - dabar 0
- Suzuki S-Cross 2021 - dabar 0
- Toyota C-HR 2023 - dabar 0
- Volkswagen T-Roc 2017 - dabar 3
- Volkswagen Taigo 2021 - dabar 1
Rekomenduojami video