Naujasis „Opel Frontera“: sugrįžtantis visureigis turės ir elektrinę versiją
Naujasis „Opel Frontera“: sugrįžtantis visureigis turės ir elektrinę versiją
„Opel“ pradeda naują ilgos ir sėkmingos įmonės istorijos skyrių: šiandien Riuselsheime (Vokietija) įsikūręs automobilių gamintojas pateikė pirmuosius sugrįžtančio modelio „Frontera“ vaizdus. Nuo pat pristatymo smagų ir erdvų naująjį visureigį bus galima rinktis su visiškai elektrine pavara, taip pat bus siūlomi variantai su 48 voltų daline hibridine sistema.

„Tvirtas, erdvus, išmaniais technologiniais sprendimais ir našia pavara pasižymintis naujasis „Opel Frontera“ įtiks vairuotojams, norintiems išsiskirti iš minios. Jis idealiai tinka miesto ir priemiesčio aplinkai“, – sakė „Opel“ generalinis direktorius Florianas Huettlas.
 
Naujasis „Frontera“ jau iš pirmo žvilgsnio džiugina įtaigia drąsaus ir išgryninto „Opel“ dizaino filosofijos interpretacija. Vertikaliai kylančio priekio siluetas ir unikalios naujojo „Frontera“ priekinės dalies proporcijos sujungia funkcionalų ir erdvų salono tūrį su labai drąsia ir tvirta, tačiau išraiškinga išore.
Naujoji „Opel“ žaibo emblema šiemet pirmą kartą pasirodo ant daugybės modelių, o šiame ji ryškiai žiba pačiame priekinės dalies centre. Juoda radiatoriaus groteles pakeičianti dalis suteikia „Frontera“ priekiui unikalią tapatybę ir sklandžiai sujungia priekinius „Eco LED“ žibintus su automatinėmis tolimosiomis šviesomis ir centre esančią emblemą. Šios kėbulo dalies apačioje sumontuota trapecijos formos aušinimo anga pabrėžia tvirtą ir solidžią automobilio stovėseną.

 
Gerai žinomas „Opel“ sparno formos galinių žibintų raštas dabar pasižymi modernia interpretacija: jį sukuria trys apšvietimo blokai, atskirti kėbulo spalvos intarpais. 
 
Žvelgiant iš šono, į akis krenta galinis statramstis – jis vizualiai suskaido salono erdvę. Dėl ryškių ratų arkų ir išraiškingų sparnų automobilis atrodo solidus, šiuolaikiškas ir tvirtai stovintis ant kelio.  
 
Išmanūs sprendimai – ryšiui ir komfortui užtikrinti
 
Šiuolaikiškame automobilio salone estetika sumaniai suderinta su praktiškumu. Štai platūs horizontalūs prietaisų skydelio ir dekoratyviniai durų elementai dar labiau išplečia vidaus erdvę. 
 
Vairuotojui įrengta tipiška gamintojui skaitmeninė „Pure Panel“ darbo vieta su dviem 10 colių ekranais ir daugialype informacijos bei pramogų sistema. Žvilgsnį patraukia naujasis elegantiškas, drąsios formos  vairas. „Opel“ nuosekliai laikosi maksimalaus komforto ir minimalaus blaškymo filosofijos, tad siekia, kad vairuotojas išvengtų bet kokio skaitmeninių technologijų keliamo streso. 
 
Dėl papildomai pasirenkamos naujoviškos išmaniųjų telefonų stotelės, naujasis modelis taip pat tinka tiems, kurie linkę labiau pasikliauti savo mobiliuoju įrenginiu. Prisijungus prie stotelės per tam skirtą programėlę, vartotojo išmanusis telefonas tampa transporto priemonės informacijos ir pramogų valdymo pulteliu, taip pat jis sąveikauja su vairo mygtukais.
 
„Opel“ ir vėl pristato sėdynių naujovių. Priekinėse sėdynėse pritaikyta patentuota „Intelli-Seat“ funkcija: speciali anga sumažina spaudimą uodegikauliui ir suteikia išskirtinį komfortą net ir ilgose kelionėse greitkeliu. Be to, sėdynės pasižymi ne tik patogia forma ir prabangiomis medžiagomis, bet ir kontrastingomis siūlėmis. Taip pat galima rinktis iš visiškai tvarių perdirbtų medžiagų pagamintus sėdynių audinius.
 
Naujojo modelio smagumo efektą sustiprina visa virtinė išmanių sprendimų. Pavyzdžiui, mobiliuosius įrenginius dabar paprasta įkrauti, nes automobilio priekyje sumontuotas aušinamas belaidis įkroviklis ir du USB prievadai. Dar du USB prievadai yra antroje sėdynių eilėje.

 
Didesnius prietaisus, kurie įprastai neturi pasidėjimo vietos salone, pavyzdžiui, planšetinius kompiuterius, galima saugiai laikyti centrinėje konsolėje, nes juos tvirtai laiko tam numatyta lanksti juostelė. 
 
Kitose atvirose salone esančiose daiktadėžėse kasdien galima gabenti nedidelius daiktus. Šiose talpyklose sumontuotas guminis pamušalas neleidžia daiktams slydinėti ir barškėti. Antrosios sėdynių eilės keleiviai taip pat gali naudotis išmaniesiems telefonams tinkamomis kišenėmis priekinių sėdynių nugarėlėse.
 
Tvaraus ir aktyvaus gyvenimo būdo draugas
 
Naujojo modelio „Frontera“ bagažinėje yra daugiau nei 460 litrų vietos daiktams, o nulenkus sėdynes talpa padidėja iki 1600 litrų. Papildomo universalumo suteikia santykiu 60:40 padalintos galinės sėdynės, be to, kiekviename modelyje sumontuotos antrosios bagažinės grindys, leidžiančios dalį daiktų susidėti taip, kad šie nejudėtų. 
 
Tiems, kam reikia vežiotis daugiau bagažo, gamintojas siūlo papildomai sumontuoti funkcinius stogo bėgelius ir išnaudoti visas daugiau nei 200 kilogramų stogo apkrovos galimybes.
 
Kaip ir visi nauji „Opel“ modeliai, „Frontera“ pasižymi ne tik drąsiu ir išgrynintu dizainu, bet ir nepaprastu našumu. Bus galima rinktis vien tik elektros energija varomą modelį arba variantus su itin našiomis 48 voltų dalinio hibrido galios sistemomis. 
 
Nesvarbu, kokią pavarą pasirinks vairuotojas, dėl specifinių važiuoklės parinkčių automobilio vairavimas turėtų palikti malonius įspūdžius. Vokietijos gamintojo inžinieriai ypač daug dėmesio skyrė kėbulo posvyrių kontrolei optimizuoti ir tipiškoms „Opel“ automobilių vairavimo savybėms užtikrinti – net ir važiuojant dideliu greičiu greitkeliuose.
 
Išraiškinga nauja išvaizda, išmanūs ir smagūs sprendimai bei galimybė paprastai pasirinkti visiškai elektrines arba hibridines pavaras – naujasis „Opel Frontera“ dar kartą parodo, kad Vokietijos prekių ženklas į elektrifikavimo įsipareigojimą žiūri rimtai ir kartu išpildo plataus vartotojų rato lūkesčius.
 
Rekomenduojami video