Honda Civic, (FE/FL) 2021 - dabar
Įvertinimas
3.0
28% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
- Patikimumas 4.51% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
- Varikliai 3.021% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)
- Interjero kokybė2.050% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
- Komfortas 3.58% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)
- Valdymas 3.032% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
- Ar rekomenduoju Taip 0% Ne 100%
Kėbulai
HečbekasSedanas
Benzinas: 1.5 - 2.0 litroBenzinas / Elektra: 2.0 litro
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
- Elegantiškas ir panašus į didesnįjį Accord
- Puikiai valdomas
- Ekonomiškas ir kartu dinamiškas
TRŪKUMAI
- Nuobodus interjero stilius
- Maža erdvė ant galinių sėdynių
- Aukšta kaina
"Civic dizainas tapo elegantiškesnis, o sedano versija nepaprastai panaši į solidesnį Honda Accord. Dydžiu jis beje irgi nedaug nusileidžia Honda Accord – tai yra priežastis dėl ko Europoje Accord modelis neparduodamas"
Apžvalga
Praėjusios kartos Honda Civic mus šiek tiek nustebino savo agresyvia išvaizda, šis mus šiek tiek stebina savo nuosaikia. Na, bet jei pažiūrėsime istoriškai Honda Civic modeliai būtent taip ir buvo kuriami: pavyzdžiui penktos kartos Honda Civic buvo labai ekspresyvus, šeštos kartos – tik šiek tiek patobulinto dizaino, septintos kartos vėlgi pasikeitė iš esmės, aštuntukas žinoma buvo sėkmingiausias ir radikaliausias dizaino pasikeitimas, devintukas vėlgi nuosaiki evoliucija, dešimtukas – itin agresyvus dizainas ir naujasis vienuoliktos kartos vėl nuosaikus. Bet tai ne minusas, greičiau privalumas – naujojo Civic dizainas tapo elegantiškesnis, o sedano versija nepaprastai panaši į solidesnį Honda Accord. Dydžiu jis beje irgi nedaug nusileidžia Honda Accord – tai yra priežastis dėl ko Europoje Accord modelis neparduodamas. Šiek tiek kuklesnių formų naujasis Civic kogero labai gražiai transformuosis į Type-R versiją, ko negalime pasakyti apie pirmtaką, kuris transformavosi iš agresyvaus dizaino eilinėse Civic versijose į na... „transformerį“ su Type-R ženkliuku. Naujojo Civic dizainas pasižymi aiškiomis, nepekrautomis kėbulo linijomis. Pastebima labiau “sedaniška” naujojo Civic forma – šį įspūdį sustiprina 25 mm žemiau nuleista variklio dangčio linija ir nuožulnus bagažinės dangtis. Užkliūna gal tik galinė dalis, kuriai trūksta charakterio. Automobilio interjere vyrauja santūrus minimalizmas. Gal kiek per santūrus. Honda kompanija čia nepristatė jokių įdomybių dizaino prasme, technologiškai taip pat. Sakysite horizontalios formos ištesta priekinė panelė atrodo iškirtinai, bet tokia stilistika naudojama jau keletą metų Mazda automobiliuose. Ir tiesą sakant, ten ji išpildyta gražiau. Salone pagrindiniu dėmesio akcentu tapo korio formos klimato sistemos ortakiai – vėlgi kažką panašaus matome Volkswagen automobiliuose. Prietaisų valdymas sumontuotas tobulai – viskas aišku net ir pirmą kartą įsėdus į automobilį. Priekinėje konsolėje liko vietos fiziniams svarbiausių prietaisų valdymo mygtukams. Keičiant salono temperatūrą, multimedijos sistemos garsą ar kitus dažniausius nustatymus, vairuotojui nereikės blaškyti dėmesio ir naudotis lietimui jautriu ekranu. Kokybės atžvilgiu Civic salonas yra geras, nieko ypatingo ir nereikia tikėtis iš kompaktinės klasės atstovo. Honda Civic Europoje yra siūlomas ir su elektrifikuota „e:HEV“ pavara. Ši hibridinė pavara jau siūloma Honda CR-V bei neseniai pristatytame Honda Jazz automobilyje. Civic “e:HEV“ hibridinę pavarą sudaro 72 celių ličių jonų baterija, du elektriniai motorai ir naujos kartos 2.0 L darbo tūrio vidaus degimo variklis. Šis Civic pasiekia maksimalią 135 kW galią, o maksimalus sukimo momentas siekia 315 Nm. Žinoma bus pristatyta ir Civic Type-R versija, kuri tikimės turės apie 400 AG. Taigi, naujas Civic nėra pernelyg išskirtinis automobilis, tačiau bus priimtinas daugeliui. Be to, sedaniška automobilio forma, gana dideli matmenys ir itin panašus dizainas į Honda Accord parduodamą šiaurės Amerikoje privilios pirkėjus, kurie mėgsta sedanus tačiau nori kiek kompaktiškesnio automobilio miesto sąlygomis.
Pilna apžvalga
Savininkų atsiliepimai (2)
- Dinamiškas
- Ekonomiškas
- Gera pakaba
- Komfortiškas
- Gera pavarų dėžė
- Prasta garso izoliacija
- Prastos interjero medžiagos
- Prasta pavarų dėžė
- Brangus nusipirkti
- Prastas pravažumas
- civic Sveiki,Honda pamažu praranda savo hondiškumą,šis modelis jau panašus i škoda .surinkimo kokybė nieko gero.Azarto atsisedus prie vairo nebeliko,ergonomika nepavyzdinė.Garso izoliacija prastoka,kaip automobiliui už 40 tūks.Multimėd
- 72val apžvalga Gerų pažįstamų deka teko išbandyti šį automobilį visą savaitgalį. Pradedant nuo dizaino, automobilis tikrai vienas gražiausių Hondos produktų, kol nepasižiūri iš šono - kaip ir senseni civic'ai. dizainas poliarizuojantis - neaišku
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius!
plus
Panašūs automobiliai
- Acura Integra 2022 - dabar 0
- Audi S3 2020 - dabar 0
- Citroen C4 2020 - dabar 0
- Fiat Tipo 2015 - dabar 0
- Ford Focus 2018 - dabar 2
- Hyundai Elantra 2020 - dabar 1
- Hyundai i30 2017 - dabar 1
- Kia Ceed 2018 - dabar 12
- Kia Forte 2018 - dabar 0
- Mazda 3 2019 - dabar 2
- MG 6 2016 - dabar 0 TOP 10
- Nissan Sentra 2019 - dabar 0
- Opel Astra 2021 - dabar 1
- Peugeot 308 2021 - dabar 3
- Peugeot 408 2022 - dabar 0
- Renault Megane E-Tech 2022 - dabar 1
- Renault Rafale 2024 - dabar 0
- Seat Leon 2020 - dabar 0
- Skoda Scala 2019 - dabar 5
- Subaru WRX 2021 - dabar 0
- Toyota Corolla 2018 - dabar 6 TOP 10
- Volkswagen Golf 2019 - dabar 3
- Volkswagen Jetta 2018 - dabar 1
Rekomenduojami video